Super, fantastisch onthaal, proper alles op en aan

Review geschreven door Marcella

Super, fantastisch onthaal, proper alles op en aan

Marcella,
24-6-2017

Dat is precies thuiskomen, hier is echt niets dat ontbreekt, mooi verzorgde duplex met 2 ruime slaapkamers en 2 ruime badkamers, wasmachine, vaatwasser, airco, 2 terrassen, autostaanplaats, zwembad, handdoeken, lakens die om de week ververst worden, tv, WiFi, dit is dus het appartement waar wij verblijven, zo zijn er nog verschillende. De ontvangst is ook ongelooflijk, tijdens het verblijf een probleem : dat wordt a la minute opgelost

Een ongelooflijke locatie, aan de haven, zeezicht, opwandelafstand van bakker, beenhouwer, supermarkt enz, in 1 woord super.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017