Appartement Alegriastersterster

Tonen op kaart

230 reviews over Appartement Alegria

• 2018
    10Diana25-08-2018

Fantastische accomodatie op een geweldige plek. Uitzicht op zee en de haven, en alles wat je je kunt wensen binnen handbereik. We hebben de auto nog nooit zo weinig gebruikt. Irma is een perfecte gastdame, kortom alleen maar lof!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marcella Neus07-07-2018

Eigenlijk niets, dat ze hier ontvangen worden als een koning

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Bennie16-05-2018

Prima hotel op mooie locatie

Goeie locatie, prima ontbijt, vrienlijk personeel.Netjes en schoon.Zwembad op het dak is niet niet echt een handige plek

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Gerolf Schotanus06-09-2017

Geweldig appartement en voor herhaling vatbaar

We waren voor de 13e keer in L'Escala, maar nimmer zo'n luxe genoten als deze keer. Eigenlijk was gewoon alles goed. Vanaf het ontvangst, het verblijf en tot aan het vertrek. Het appartement beschikt over alle apparatuur en het appartement was blinkend schoon opgeleverd. Irma is een uitstekende gastvrouw die altijd voor je klaarstaat. Het uitzicht was geweldig en de afstand tot het strand en de boulevard was nog géén 5 minuutjes lopen. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Gb31-08-2017

Helemaal top

Uitstekend ruim appartement aan haven en strand. Alles op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam. 't Hoen25-07-2017

Echt vakantie!!

Alles wat in de vorige reacties staat klopt helemaal!! Wij zijn twee weken in "Gran Sol" geweest en hebben het super gehad!

Irma, bedankt voor je info en adviezen en je gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Marc&Patricia24-07-2017

fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.....

Het kraakpropere appartement en het onthaal...het goeie weer

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. Peeters11-07-2017

Fijn appartement met zwembad in een erg mooie tuin

Zeer compleet appartement met garage en ruim balkon op het zuiden en op loopafstand strand Riells en 15 minuten lopen naar strand oude stad. Irma is een vriendelijke begane gastvrouw. Garage voor grote auto's niet geschikt maar er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het appartement. Ligging dicht bij de winkels, restaurant en haven.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Fam van Laarhoven29-06-2017

Super

Heerlijk ruim appartement, mooi uitzicht, goed verzorgd en echt schoon

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Marcella24-06-2017

Super, fantastisch onthaal, proper alles op en aan

Dat is precies thuiskomen, hier is echt niets dat ontbreekt, mooi verzorgde duplex met 2 ruime slaapkamers en 2 ruime badkamers, wasmachine, vaatwasser, airco, 2 terrassen, autostaanplaats, zwembad, handdoeken, lakens die om de week ververst worden, tv, WiFi, dit is dus het appartement waar wij verblijven, zo zijn er nog verschillende. De ontvangst is ook ongelooflijk, tijdens het verblijf een probleem : dat wordt a la minute opgelost Een ongelooflijke locatie, aan de haven, zeezicht, opwandelafstand van bakker, beenhouwer, supermarkt enz, in 1 woord super.

Irma Knufman, eigenaar, 29-06-2017

GRACIAS Marcella, voor deze prachtige beoordeling!

Hartelijke groet, Irma Knufman

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

14 tips over Appartement Alegria

• piet notenboom, 16-09-2013

Neem goede wandelschoenen mee, want er zijn prachtige wandelingen te maken in de omgeving.

• dirksan, 27-07-2013

tapas : bar 1869 paella: restaurant navili (rechtover het appartement) uitstappen: -vall Nuria (Pyreneeën)

• Astrid en Hans, 23-08-2012

De stranden van Sant Marti vinden wij het mooist. Heerlijke vis eten wij bij La Cala (Port d'en Perris), lekker buiten en met een prachtig uitzicht over zee.

4 vragen over Appartement Alegria

• Léan, 04-07-2012

duikcentrum

Is er een duikcentrum in de buurt ? En wij willen graag in oktober , hoe is het weer dan ? En de drukte in het dorpje of is het erg buiten het seizoen ?

Wout, 07-09-2012

Hola Léan, helaas niet eerder je vraag gezien of melding van gehad, vandaar nu pas een reactie Een aantal duikcentra in l'Escala in directe omgeving van Alegría: www.grassisub.com ; www.diveparadis.com ; http://orcadiving.net/ . Allen zijn proffessioneel uitgerust met vaak meertalig sprekende instructers-begeleiders. Volgens ingewijden is het fantastisch duiken tussen l'Escala en l'Estartit. De boulevard van Riells is grotendeels verlaten miv oktober, maar al het leven verplaatst zich naar het bruisende oude dorp met z´n nauwe winkelstraatjes en vele restauranten en barretjes. Wout - Alegría & Co.

Léan, 13-09-2012

Dank je wel voor het antwoord, we hebben vanaf 17/9 voor 2 weken bij jullie geboekt :-)

Wout, 13-09-2012

Hola Léan, nu kreeg ik wel een reactie van Zoover..... ik dacht nog ... neeee.... maar dus tóch.... ha ha.... Spreekt me wel aan dat duiken... gewerkt bij een leverancier van duikmaterialen.. vandaar! Tot volgende week, groeten, Wout

• m, 25-11-2011

vraagje..

Hoeveel km is het vanuit nederland rijden?? En is het gechikt voor kinderen?

mvg

Fam Hardy, 07-05-2012

Vanuit Utrecht ongeveer 1500 km. Wij rijden het al jaren en vinden het goed te doen. Voor kinderen is er genoeg te doen in de omgeving.

• simon, 07-06-2011

wie weet

wat zijn de huurprijzen per week ,per persoon

Irma Knufman, 08-06-2011

Beste Simon, in antwoord op je vraag: wat zijn de huurprijzen per week? De prijslijst per week per appartement per periode staat op onze website www.apartamentoalegria.com Je kunt doorklikken op Zoover of de link gebruiken. Veel succes. Irma Knufman, Alegria & Co L´Escala

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6