Appartement Alegria

Appartement
Appartement Alegria
9,5

179 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Prima hotel op mooie locatie

Bennie
16-5-2018

Goeie locatie, prima ontbijt, vrienlijk personeel.Netjes en schoon.Zwembad op het dak is niet niet echt een handige plek

Geweldig appartement en voor herhaling vatbaar

Gerolf Schotanus
6-9-2017

We waren voor de 13e keer in L'Escala, maar nimmer zo'n luxe genoten als deze keer. Eigenlijk was gewoon alles goed. Vanaf het ontvangst, het verblijf en tot aan het vertrek. Het appartement beschikt over alle apparatuur en het appartement was blinkend schoon opgeleverd. Irma is een uitstekende gastvrouw die altijd voor je klaarstaat. Het uitzicht was geweldig en de afstand tot het strand en de boulevard was nog géén 5 minuutjes lopen. Wij komen hier zeker terug!

Helemaal top

Gb
31-8-2017

Uitstekend ruim appartement aan haven en strand. Alles op loopafstand

Echt vakantie!!

Fam. 't Hoen
    25-7-2017

Alles wat in de vorige reacties staat klopt helemaal!!

Wij zijn twee weken in "Gran Sol" geweest en hebben het super gehad!

Irma, bedankt voor je info en adviezen en je gastvrijheid.

fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.....

Marc&Patricia
    24-7-2017

Het kraakpropere appartement en het onthaal...het goeie weer

Fijn appartement met zwembad in een erg mooie tuin

Fam. Peeters
    11-7-2017

Zeer compleet appartement met garage en ruim balkon op het zuiden en op loopafstand strand Riells en 15 minuten lopen naar strand oude stad.

Irma is een vriendelijke begane gastvrouw. Garage voor grote auto's niet geschikt maar er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het appartement.

Ligging dicht bij de winkels, restaurant en haven.

Super

Fam van Laarhoven
    29-6-2017

Heerlijk ruim appartement, mooi uitzicht, goed verzorgd en echt schoon

Dat is precies thuiskomen, hier is echt niets dat ontbreekt, mooi verzorgde duplex met 2 ruime slaapkamers en 2 ruime badkamers, wasmachine, vaatwasser, airco, 2 terrassen, autostaanplaats, zwembad, handdoeken, lakens die om de week ververst worden, tv, WiFi, dit is dus het appartement waar wij verblijven, zo zijn er nog verschillende. De ontvangst is ook ongelooflijk, tijdens het verblijf een probleem : dat wordt a la minute opgelost

Een ongelooflijke locatie, aan de haven, zeezicht, opwandelafstand van bakker, beenhouwer, supermarkt enz, in 1 woord super.

Irma Knufman, eigenaar, 29-6-2017

GRACIAS Marcella, voor deze prachtige beoordeling!

Hartelijke groet,

Irma Knufman

Piet
    24-6-2017

De service van de dame die het appartement beheerd is niet te overtreffen!
    Irma Knufman, eigenaar, 29-6-2017

Beste familie,

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling en mooie compliment!

Hartelijke groet,

Irma Knufman

Oude reviews (archief)

Heerlijke appartementen op top locatie

Willemien
    16-9-2016

Wij zijn al 3 keer in een Alegria appartement geweest en hebben alweer een optie voor 2017. En dan te weten dat we best kritisch zijn....! In één woord 'heerlijk'! De appartementen zijn compleet, lekker schoon en hebben een prachtig uitzicht! De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Ideaal voor wat oudere kinderen die zo de boulevard op kunnen lopen! Daarnaast kan je vanuit deze locatie genieten van het prachtige Spaanse achterland en steden. Genoeg te doen naast de verschillende stranden. Een compliment ook voor de Alegria directie...grote betrokkenheid en geweldige service!
    Irma Knufman, eigenaar, 19-9-2016

Beste Willemien,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van jullie beoordeling voor het appartement Alegria Marina!

De mening van onze gasten vinden we héél belangrijk, mede door hun ervaringen in onze vakantie appartementen kunnen we kwaliteit en service hoog in het vaandel houden. Samen dragen we een steentje bij aan kwaliteittoerisme aan de Costa Brava.

Mil gracias!

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alegria scoort een 9.54 uit 10 op basis van 228 reviews.