We hebben een aantal aanbieders voor Lerida / Lleida voor je op een rij gezet:

Reviews over Lerida / Lleida

Leuke stad

Jack
    27-6-2016

Lleida is een mooie provinciestad in een gebied wat voor de rest weinig te bieden heeft. Een geweldig leuke winkelstraat met gezellige eettentjes. Voor het cultuurgedeelte moet je naar de bovenstad waar het kasteel en de kathedraal staan. Let er wel even op dat hier tijdens de siësta alles gesloten is (tussen 2 en pakweg half 5).

gewone stad niks meer

Jack
    12-11-2010

De cathedraal is erg mooi, goed gelegen met mooi uitzicht, verder heeft deze stad nit zoveel te bieden, ja mijn familie woont er maar dat is het dan ook wel. Wel ligt het mooi centraal, naar de pyrineen of richting Barcelona of Salou, of Andorra

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

Leuke stad wat nog niet toeristisch is

Bart Verkerk
    17-1-2010

Lerida/Lleida is een leuke stad wat nog niet toeristisch is waardoor er een heerlijke rustige sfeer hangt. De stad bevat leuke kleine winkeltjes waar je kan shoppen en leuke restaurants zijn. Ook zijn er op het plein in het centrum dansvoorstellingen, erg leuk om te zien. het kastee in Lleidal is ook zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lerida / Lleida scoort een 4 uit 10, op basis van 8 reviews