We hebben een aantal aanbieders voor L'Ampolla voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Ampolla

Mooi en rustig

Monique
    1-8-2008

Echt nog het Spanje hoe het zijn moet, Weinig toeristen veel spanjaarden die er in het weekend even uit gaan.Strandjes en omgeving zijn mooi,de restaurantjes vonden we een beetje ongezellig,mochten ze zich wat meer moeite voor doen.Winkels in het dorp zijn erg weinig er is wel een kleine supermarkt maar de grote ligt 25 km verder op.De vis wat we wilde kopen was niet daar wel een kleine visboer in het dorp.Wil je een beetje drukte op zoeken dan is de trein makkelijk te nemen.Kortom,wie van echt rust houd is dit de perfecte vakantie.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij zijn hier in september 2007 geweest en dan is het hier

rjaspijk
    17-1-2008

Wij zijn hier in september 2007 geweest en dan is het hier wel erg uitgestorven. De stranden zijn mooi schoon en erg stil. Nadeel is dat de restaurants pas om 20 uur 's-avonds open gaan en met kleine kinderen is dat niet te doen. Er zijn ook niet veel restaurants te vinden (een hoop zijn er dicht) en gezellige terrasjes al helemaal niet omdat er gemiddeld 1 tafeltje bezet is per restaurant. De boulevard is mooi. Maar waarschijnlijk zijn we er in de verkeerde tijd geweest.

Gereisd Anders in januari 2008

Gaan reeds vanaf 1981 naar l'Ampolla en hebben reeds van

Francine Icke
    6-9-2007

Gaan reeds vanaf 1981 naar l'Ampolla en hebben reeds alle periodes van het jaar daar geweest onze ondervinding is over al de 26 jaar dat er in maart ,april en oktober de meeste kan op regen is, het is er rustig alhoewel het elk jaar wel wat drukker wordt, maar voor iemand die niet ECHT, toeristische centra zoekt is het ideaal, de toeristen zijn vooral Spanjaarden van Noord Spanje en het binnenland.

Gereisd Met partner in juni 2006

In juli 2 weken in L'Ampolla geweest, en helemaal terug zo

Wendy Sueters
    4-9-2007

In juli 2 weken in L'Ampolla geweest, en helemaal enthousiast terug gekomen. Wat een gezellig dorp! Het echte Spanje nog, dus gelukkig (nog) niet zo toeristisch. Supermooie boulevard met veel restaurantjes en geweldig uitzicht op de haven met jachten en vissersbootjes.

Gereisd Anders in september 2007

Heel leuk en gezellig dorp

K. Ofman
    27-8-2007

Heel leuk en gezellig dorp. Leuke winkeltjes. Gezellige terrasjes en eetgelegenheden genoeg. Er is net een nieuwe boulevard aangelegd waar het heerlijk wandelen (en zitten) is. Overal staan stoeltjes en bankjes en prachtig aangelegde tuintjes.

Gereisd Anders in Mon Aug 27 2007 15:40:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
L'Ampolla scoort een 8,5 uit 10, op basis van 16 reviews