Villa Tsjany

VillaWeer vandaag31°19°
Villa Tsjany
8,5

2 reviews over Villa Tsjany in het Nederlands

Zeer aan te raden vakantievilla

Gea Visser
10-7-2010

We hebben met 4 personen in villa Tsjany vakantie gevierd en dat is héél goed bevallen !

Een mooie villa waar alle luxe aanwezig is met een mooie grote tuin en een héééérlijk super groot zwembad met jacuzzi.Je voelt je echt een "Gooische vrouw"!

In de omgeving zijn verschillende mooie kleine strandjes en Barcelona is zeker een bezoekje waard.

Een aanrader !!!

A Place to be

jonathan
26-4-2009

Villa Tsjany in L'Ametlla de Mar is een perfecte plaats. Mooie inrichting, alle comfort, geweldig zwembad met Jacuzzi, Alles keurig geregeld. Perfecte verzorging en ondersteuning. Een echter aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tsjany in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tsjany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tsjany scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.