Villa Navarro

Met jonge kinderen

fijn vakantiehuis

Chris
10-8-2010

2 weken in Villa Navarro verbleven; een prima vakantiehuis, netjes schoon en ingericht, fijn zwembad. Een paar mankementen maar niets noemenswaardig.

De ligging helaas wat verder van Lametlla de Mar (gescheiden door een grote snelweg) en niet te belopen. Wel supermarkt en bakkertje op 200 meter.

Mooie strandjes op 5 minuten rijden....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Navarro in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Navarro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.