Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

167 reviews over Camping Casa Valerosa in het Nederlands

Een geweldige combinatie van rust, ruimte en actie

Mich en Tien
24-5-2017

Ruime kampeerplekken met goede beschutting tegen de zon. Niet direct in de bewoonde wereld dus heerlijk rustig. Goede mogelijkheden om te wandelen of te fietsen, maar ook om naar het strand te gaan. Extreem vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Heerlijk zwembad om af te koelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassing!

Boukelien en Hans
23-5-2017

Van 3 tot 13 mei heerlijke vakantie gehad op deze schitterende camping. Te midden van olijfgaarden en zelfs onder de olijfbomen verblijven. Goede stacaravan met uitzicht op zee! Prachtige vogels te horen en te zien. Heerlijke omgeving om te wandelen, zowel langs de kust als in het "binnenland". Goede tips van Bas en Els gehad, heel behulpzaam, zelfs weggebracht door Bas voor een kust wandeling. Super gastvrij! Goed om in deze omgeving te onthaasten. 10 minuutjes (met auto) van winkel of strand. Op zondag wordt er zelfs op de camping voor je gekookt, als je wilt. Aanrader deze camping!

Gereisd Met partner in mei 2017

Unieke plek voor o.a. rustzoekers en kinderen

Fam Dijksterhuis-Somsen
22-5-2017

Oogstrelende kleine camping tussen de olijfbomen met prachtige schaduwrijke plekken, heerlijk zwembad(je), bijzonder vriendelijke eigenaren, leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen, zoals wandelen of broodjes bakken op het kampvuur (voor wie wil, lekker luieren of er op uit trekken kan ook). Mooie omgeving met veel mogelijkheden om actief je vakantie door te brengen. Onze zoon van 10 voelde zich direct thuis. De 'kinderraad' pakte ook goed uit: Het tafeltennistoernooi dat de kinderen hadden georganiseerd (ook voor volwassenen) was erg leuk. Het sanitair is prachtig, met veel mozaïek (wat ook verder veel aanwezig is op de camping), in de zomer moet je soms wel even op je beurt wachten, of kan het zijn dat de gasfles verwisseld moet worden. De camping is niet aangesloten op het electriciteitsnet, electriciteit komt vnl van zonnecollectoren. Zuinig omgaan met energie en water wordt gewaardeerd. Wifi bij het zwembad/hoofdgebouw is perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch!

J.J.&E.
22-5-2017

We hebben het echt geweldig naar onze zin gehad op Camping Casa Valerosa. Els en Bas zijn perfecte gastvrouw en -heer! Ze zullen alles doen om het je naar de zin te maken. Tegelijkertijd is er alle privacy die je wilt. Voor onze zoon van acht was het hemels! Een prachtig terrein waar altijd wel wat te beleven is en andere kinderen om mee te spelen. Het enige probleem was eigenlijk dat hij het zo leuk vond, dat hij maar met moeite de camping af te krijgen was om de omgeving te verkennen! Terwijl er veel te doen en te zien is in de nabijheid. We hopen zeker nog eens terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

"Not just for everyone": heel bijzonder!

Joost en Heleen
17-5-2017

Een heel bijzondere camping: alle ruimte te midden van de olijf-, amandel- en johannesbroodbomen, waardoor je nauwelijks het idee hebt dat je op een camping bent. Wij stonden met onze eigen tent op een safariplek. De grond is wat steenachtig, dat is goed om rekening mee te houden als je met je eigen tent komt. De overdekte privé kook- en zitgelegenheid op het eigen plekje is fantastisch: heel basic maar compleet. De nachten waren in april/mei nog erg koud, maar Bas en Els deden er alles aan om ons van dienst te zijn, met extra dekens en zo nodig een warm en droog plekje in de recreatieruimte. De afstand tot voorzieningen als restaurants en supermarkt moet je voor lief nemen; die wordt ruimschoots goedgemaakt door de rust en stilte van de camping en de omgeving. Het sanitair is niet op massatoerisme berekend, maar dat is nou juist de opzet van deze camping: persoonlijk, kleinschalig en dicht bij de natuur. Zoals onze jongste dochter (18) zei: "Het voelde als familie."

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Perfect

Pieter
17-5-2017

Mooie camping op een prachtige plek. Els en Bas doen er alles aan om je verblijf tot een feest te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel bijzonder, bijzonder heerlijk

Heleen en Joost
5-5-2017

Ben je een ervaren (tent)kampeerder, vergeet dan al je eerdere kampeerervaringen - hutje mudje op veel te kleine, met heggetjes afgescheiden plekken. Casa Valerosa is kamperen tussen de olijfbomen, heel basic en toch compleet. Wij waren er eind april, en toen waren de nachten nog vrij fris. Maar we zouden het zo weer doen, vanwege de kampeerervaring en de ongerepte natuur. "Not just for everyone."

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Super mooi, afwisselend, relaxed - genieten

Marike
16-3-2017

De camping ligt prachtig midden in de olijfgaarden. Ik was er half maart en kon elke dag buiten ontbijten! Er zijn stacaravans en een huisje beschikbaar. Prachtig gebied om te wandelen zowel in de bergen, langs de zee of door een van de leuke stadjes. Vind je Spanje in de zomer te heet dan biedt Casa Valerosa in het voor of na seizoen geweldige mogelijkheden voor rust en allerlei activiteiten. Heel goed te combineren met een stedentrip naar Barcelona.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een rust en mooie natuur!

Frits en Ella
13-3-2017

We hebben genoten van de rust en prachtige sterrenhemel! Bas en Els doen erg hun best om het je naar de zin te maken en de camping nog beter te maken. Volg niet de gps coördinaten die op de site staan (zoals wij 😳..is héél slechte weg)! Wij toetsten later als adres in: Cami De Los Perxets I L'espinal, El Perelló en volgden daarna de groene pijlen! Vanaf Soest was het via tolwegen 1660 km.

Gereisd Met partner in maart 2017

heel bijzondere camping, midden in de natuur

björn, Ineke, Marit, Nienke
21-9-2016

erg ontspannen sfeer, veel ruimte, alle vrijheid voor de kinderen, altijd ijsjes, wijn e.d. in de koelkast/winkel, zeer schone wc's, na jaren weer de melkweg goed kunnen zien, mooie stranden in de buurt, super vriendelijke eigenaren...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Valerosa in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Valerosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.