Camping Casa Valerosa

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

201 reviews over Camping Casa Valerosa

• 2019
    9Hans Guido Rietkerk05-09-2019

Heerlijke plek, hidden gem

Lief en Bart hebben hier een heerlijke plek. Kleine en gezellige camping. Fijne buitenkeuken waar je als kampeerder gebruik van kan maken. Compact zwembad. Ze doen hun uiterste best het zo comfortabel mogelijk te maken voor je.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Monique05-09-2019

Mooie, rustige camping

Kleine camping midden tussen de olijfbomen, met zeer ruime plaatsen. Wij hadden een safariplek met eigen tent, maar wel een overkapping, keukentje met gasstelletje, koelbox, bestek, pannen, servies, glazen e.d. Als er iets ontbreekt kan je het gewoon vragen en Lief vult het aan. Klein zwembad, maar prima om af te koelen en een balspelletje te doen. Heerlijk rustig en na 23.00 uur kan je een spelt horen vallen zo stil is het. Wij misten wel een soort "winkeltje" op de camping. S'morgens is er wel brood service, maar voor elk vergeten pakje boter o.i.d moet je naar de supermarkt waarvoor je altijd de auto moet pakken, omdat je echt afgelegen zit. Wel is er (koud) frisdrank, water, bier, wijn en pizza's te koop de camping. Sanitair is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Er worden 2x per week workshops gegeven waaraan de kinderen deel kunnen nemen. het is wel prijzig € 8,50 per workshop. Elektriciteit hebben wij totaal niet gemist!

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Angelo Wieland31-08-2019

Unieke aanrader (Zeldzaamheid)

Desondanks het ontbreken van elektriciteit bij de tent, welke wij gewend zijn, compenseert de passie van beide eigenaren (Bart & Lief) -in combinatie met alternatieve mogelijkheden (Verhuur gas-koelkast)- dit ruimschoots.

Ruime kampeerplaatsen, mogelijkheid tot huren caravan, tent of woning én zelfs gebruik van een zgn. 'crash-test' (Indien je heel vroeg wil vertrekken en je je eigen tent reeds kunt inpakken).

's Avonds is het een oase van rust, want de camping ligt op ca. 20 minuten rijden van de kust, midden in de olijfboomgaarden. Bijzonder. Het landschap deed onwerkelijk aan en als je dan bij aankomst een persoonlijke rondleiding krijgt, dan is het vinden van zo een unieke locatie een unicum.

Behalve de ruime plaatsen is er een zwembad, een rijkelijk gevulde vriezer met diverse ijsjes, je kunt zelf je bakje espresso maken, veel informatie (Van en via de eigenaren en in documentatie voor en door de gasten.

AANRADER !!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10duncan whyte27-08-2019

Een fantastische ervaring voor jong en oud.

Een geweldige camping in een prachtige omgeving. Strand, bergen, de Ebro Delta, leuke stadjes en heel veel te doen. De camping zelf is kleinschalig, maar van alle gemakken voorzien. Wij hadden een zogenoemde Safariplek met eigen tent. De Safariplek is voorzien van een overkapping tegen de zon, een picknicktafel, een gasstel, koelkast op gas en borden, bestek etc. Met andere woorden, van alle gemakken voorzien. Dit was voor ons de leukste camping in jaren. Ruim opgezet met veel privacy en bij het zwembad en de gezamenlijke keuken/BBQ plek kun je lekker samenkomen met de andere gasten als je daar zin in hebt. Het zwembad is klein, maar voldoet meer dan prima. Bart en Lief, de gastheer en gastvrouw, zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Zoek je een leuke camping in Spanje, zoek dan niet verder.

• 10Fran Romero Fernandez24-08-2019

Geweldig

Hele mooie gezinscamping, gezellig in het hoofseizoen, rustig in het voorseizoen. 8 weken op de camping mogen helpen en ik zou het zo weer doen. Bart en Lief zijn er altijd voor je als je iets nodig hebt. Het sanitair is héél goed onderhouden en een fijne zwembad om in af te koelen. Tijdens het hoofdseizoen leuke activiteiten voor jong én oud. In het voorseizoen kun je er in alle rust genieten van de prachtige omgeving. De camping beschikt over ruime kampeerplaatsen met (op reservering) voorzieningen als elektriciteit en een koelkastje.

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Greta Vereenooghe22-08-2019

Ook ideaal voor een korte vakantie!!

Voor er even tussenuit is de ligging van Casa Valerosa ook ideaal. Wij zijn op Reus gevlogen. Het is slechts een dikke 30 minuten tot aan de camping. Eens aangekomen op de camping beland je direct in een zalig vakantiegevoel. Toen wij er waren was de zon volop van de partij. Heerlijk relaxen aan het zwembad en s'avonds lekker gaan eten in L'amettla De Mar. Heerlijk geslapen in de caravan "Torro" In de ochtend kan je gebruik maken van de broodservice. En ja, alle lovende woorden die andere campinggasten schrijven zijn helemaal waar. Vriendelijk onthaal door Bart. Perfecte hygiëne. Proper en goed onderhouden sanitair. Er is veel te beleven in de omgeving. Daarom verdient deze camping een dikke 10. En wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Familie Grunning14-08-2019

Een droomvakantie

Wij verbleven 2 weken in het huisje op de camping, Casa Flor d' Oliva. Schitterend gelegen en knus. Je hebt veel privacy aan de rand van het terrein en je eigen sanitair maar je hebt toch het campinggevoel. Wij waren met 2 jongens van 12 en 17 en beiden hebben ze een heerlijke tijd gehad met leeftijdgenoten. Ook wij zelf hebben (mede daardoor) genoten. Doordat de camping klein is en er veel gezamenlijke activiteiten zijn, is het makkelijk om contact te leggen. Overigens niets is verplicht. Tel daarbij op het Spaanse zon, de olijfgaarden, de baaitjes in de buurt en de service van Bart en Lief. Een droomvakantie!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Imke09-08-2019

Geweldige camping, grote plaatsen, schoon sanitair, verse broodjes, (koude) drankjes en ijsjes beschikbaar. Vriendelijke eigenaren, fijne sfeer en zeer gezellige lange tafel avonden. Zowel wij als onze 4 kinderen in de leeftijd 9-15 jaar hebben het super gehad!!!

• 9Eetgelegenheden

• 8Benjamin07-08-2019

zeer leuke vakantie

Bart en Lief zijn vriendelijke hardwerkende mensen, staan altijd klaar om te helpen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marie03-08-2019

Prachtige camping

Erg leuke camping, midden in de natuur en olijfbomen. Bart en Lief werken keihard om het iedereen naar de zin te maken. brandschoon sanitair . Wij hadden geen kinderen mee, maar we zagen dat de kinderen die er waren zich heel best vermaakten. mooi zwembad met leuke zitjes er omheen. kortom een top camping. Ook in de omgev

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019