Camping Casa Valerosa

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

201 reviews over Camping Casa Valerosa

• 2019
    8Wouter26-09-2019

Een aanrader voor een afwisselende strandvakantie.

We hebben een fantastische week gehad op de camping van Lief en Bart. De kust met leuke strandjes en baaitjes zijn dichtbij en een dagje Barcelona hoort ook tot de mogelijkheden.

• 8Ellen25-09-2019

Heerlijke plek voor een superrelaxte vakantie

Wat een heerlijke plek! Back to basic op een rustige, gezellige camping. Geen krappe plekken in vaste rijtjes, maar verspreid over het terrein. Vooral ook genoten van de buitenkeuken waar je als gast gebruik van kunt maken. Heerlijk chillen rondom het (kleine) zwembad, lekker in de hangmat of op loungebank. Echt vakantie!

• 8Esther24-09-2019

Genoten

Gemoedelijk, gezellig, rustig. Een heerlijke ruime plek (safari tent). Wij vonden de buitenkeuken geweldig. In de omgeving is genoeg te doen binnen een uur reistijd. Bart en Lief vormen een goed team samen. Het is heerlijk rustig, er is genoeg te doen, maar er is zeker aandacht voor voldoende slaaptijd. Sanitair werd goed onderhouden. Het zwembad is gezien de warmte heerlijk ter verkoeling.

• 9Fam. Frank-Cannaerts24-09-2019

Geweldig

!!!AANRADER!!! Rustig gelegen camping, echt 100% vakantiegevoel! Ook al was de camping volzet, toch had je het soms gevoel helemaal alleen te zijn! Super lieve uitbaters!! Voor Lief en Bart was geen enkele moeite teveel! Doe zo verder! 👌 Wij komen zeker terug!🤗

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lieke en Pauline23-09-2019

Een fijne plek met voor ieder wat wils!

Het is een heerlijke, kleinschalige camping, zeer kindvriendelijk, maar ook als stel kan je ook heerlijk genieten. De eigenaren zijn persoonlijk betrokken bij iedereen, geven veel tips. Bij het zwembad kan je gezellig zitten, zowel in de middag als in de avond! Met een koffie die je zelf kan zetten of een koud drankje vanuit de koelkast die dagelijks wordt bijgevuld wordt dit compleet. De plekken zijn ruim en er is keus voor iedereen! Een eenvoudige kampeerplaats tot aan ingerichte vooropgezette tenten. Het is ruim en door de opstellingen, hoogte verschillen en hoeveelheid bomen is er genoeg privacy. Wij hebben het heerlijk gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hans23-09-2019

Super !

Je wordt verwelkomd door enthousiaste, gedreven en supervriendelijke eigenaars. Niets is hen teveel. Een leuke plek om te vertoeven! Het systeem van de koele dranken, koffie en ijsjes is een surplus. Het zwembad en sanitair zijn prima onderhouden. Een aanrader voor wie houdt van rust, zon en het echte kamperen! Top !

• 9Valerie23-09-2019

Prachtige streek, toffe camping, toffe uitbaters!

Wij hadden er gedurende 10 dagen de tijd van ons leven. Zon, rust, en toch voldoende activiteiten voor de kinderen.
    Goed ontvangen, voldoende informatie... een aanrader voor iedereen die graag eens net iets anders wilt gaan kamperen. Elektriciteit hebben we niet gemist.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Ronald22-09-2019

Top camping!

Op doorreis vanuit Nederland naar Valencia hebben wij 4 nachten op Casa Valerosa overnacht met onze kleine buscamper. Een hele leuke kleine camping met een bijzondere sfeer. Zeer huiselijk en warm. Super schoon sanitair. Wat wij heel leuk en fijn vonden is dat aan het zwembad alle leuke en bijzondere uitstapjes met elkaar besproken werden waardoor er altijd weer een leuk idee is voor de volgende dag. De camping heeft geen stroom maar was voor ons geen probleem. Ook het ontbreken van alle luxe zoals televisie en dergelijke maakt dat je gezellig met elkaar aan het kletsen bent bij de buitenkeuken. Lief en Bart, ga zo door. Wij komen zeker terug en raden iedereen dat aan.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Barbara21-09-2019

Heerlijk!

Heerlijke plek!!! Lekkere strandjes in de buurt, El Perello is een echt Spaans dorpje, goede uitvalsbasis om binnenland en Tarragona te ontdekken.

• 9Familie Haans20-09-2019

Fijne Oase

Unieke kleinschalige camping in een olijfgaard. Heerlijk ontspannen onder de Spaanse zon en bet mooie achterland. Deze camping is een soort oase. Primitief maar heel ontwapenend

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping Casa Valerosa info