Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

2 reviews over Camping Casa Valerosa in het Nederlands

Eldorado

Marietje de Vos
16-4-2015

Wederom heerlijke vakantie gehad, gastvrij ontvangen. Nieuwe "rustico" kampeerplaatsen erbij.Sanitair ziet er mooi, met zorg ingericht,uit!kortom een fijne plek om vakantie te vieren in de Campo. Met veel mooie planten en dieren.

Gereisd Alleenreizend in april 2015

De beste plekvoor rustzoekers in Spanje

Pieter
31-5-2011

De natuur is overweldigend door haar stilte en anderzijds door haar muziek van vogels en dieren. Je komt hier helemaal tot rust in een bad van gastvrijheid. Niets moet alles mag. Als je een moment genoeg hebt van de stilte is het maar 10 tot 15 minuten rijden naar het rurale Perrello of iets mondainere L'Amettla , L'Amposta of naar een van de vele kleine rustige strandjes. Zo ook aan jezelf de keuze om op jezelf te blijven of je bij voorbeeld te mengen in een sávonds te organiseren gezamenlijke maaltijd in de geweldige buitenkeuken. Kortom een uitgelezen plek om te onthaasten. Pieter

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Valerosa in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Valerosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.