Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

19 reviews over Camping Casa Valerosa in het Nederlands

Heerlijk ontspannen!

Jan Muis
3-7-2019

Rustige mooie en kleinschalige camping tussen de olijfgaarden. Een stukje rijden van het strand en leuke plaatsjes. Maar met de auto ben je zo bij allemaal mooie plekken. Mooi zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. Vriendelijk onthaal door Bart!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk vertoeven :-)

Agnes Blokland
28-5-2019

Met 2 vriendinnen heerlijk verblijf gehad op camping Casa Valerosa in het vakantiehuisje Flor d'Oliva. Een zalig knus huisje om in te verblijven, heerlijk rustig, schoon, gezellig, met vier slaapplaatsen, living, keuken en badkamer. Echt in Spaanse stijl. Ontbijt service is zeer gemakkelijk en het zwembad nodigt uit om in te springen maar ook om in de zon of schaduw langs de kant te relaxen. De gastvrouw en gastheer zijn attent en behulpzaam. Gastvrouw Lief organiseert activiteiten voor de kids en samen met gastheer Bart staan zij altijd voor je klaar! In de omgeving is genoeg te doen, leuke strandjes en stadjes en wandelingen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super mooi, afwisselend, relaxed - genieten

Marike
16-3-2017

De camping ligt prachtig midden in de olijfgaarden. Ik was er half maart en kon elke dag buiten ontbijten! Er zijn stacaravans en een huisje beschikbaar. Prachtig gebied om te wandelen zowel in de bergen, langs de zee of door een van de leuke stadjes. Vind je Spanje in de zomer te heet dan biedt Casa Valerosa in het voor of na seizoen geweldige mogelijkheden voor rust en allerlei activiteiten. Heel goed te combineren met een stedentrip naar Barcelona.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig gelegen camping met ruime plaatsen

Elo
25-5-2016

Zwembad, buitenkeuken, ruime plaatsen, gelegen tussen de olijfboomgaarden. Alles prima.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige, rustige unieke camping.

Jeanet Vermeij
23-5-2016

Al voor het zevende jaar kom ik met vrienden naar Casa Valerosa. Een waar "paradijs".! Rust ruimte, prachtige omgeving, waar je lange wandelingen kunt maken . Het leuke plaatsje El Perelló is vlakbij, evenals de zee. Onze gastvrouw: Valerie" is een schat, die alles voor haar gasten over heeft. Kortom een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldige camping.!

Marietje van der Wal
7-5-2016

Casa Valerosa is een eldorado in een mooi natuurgebied! Nu in het voorjaar, rustig! Geen schoolvakantie, maar straks weer gezellig druk en leuk voor kinderen!

Gereisd Met vrienden in april 2016

Unieke plek

carolien
12-10-2015

Superplek om helemaal tot rust te komen. Zo ontspannen, niets moet alles mag. In de buurt van mooie stranden en fijne steden. Valerie heeft alles over voor haar gasten.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ed
2-10-2015

2 x bezocht een woord: Fantastisch!!!! De gastvrijheid van Valerie is een totale ontspanning. .

Wooow

Lodi
25-9-2015

Wij hebben, met vrienden, twee heerlijke nazomerweken bij Casa Valerosa gehad.... Bovendien hadden we de primeur om de nieuwe "Tipi's"uit te proberen. Simpele indianententen; maar een feestje om in te slapen!! Alleen al door de kleur word je supervrolijk wakker; je opent je ogen en ziet vervolgens alles door een roze bril!! In combinatie met het ingerichte overdekte safarigedeelte was het prima vertoeven en voelden we ons als "opperhoofden"van het prachtige omliggende land. Onvergetelijk waren ook de mooie verlaten strandjes, de sfeervolle lokale spaanse restaurants en de fietstochten die we in de buurt gemaakt hebben. Kortom; een prima plek om de hectiek van alle dag even te vergeten en ideeën ( en de liefde) opnieuw te laten opborrelen.... En nu maar hopen dat er volgend jaar weer een plaatsje voor ons is.

Gereisd Met vrienden in september 2015

HEIMWEE!!!

monique verhoek
11-7-2013

Begin juni 2013 met 4 meiden naar Casa Valerosa geweest. De reis er naar toe was al een belevenis, vliegen naar Barca en dan een stukje taxi en daarna de trein(echt leuk). De aankomst bij onze gastvrouw Valerie was onwijs warm en helemaal leuk voor ons, er waren ook nog 4 vriendinnen van Valerie aanwezig. TOPvrouwen hebben we ondervonden in die 5 dagen van ons verblijf!! Wat hebben we heerlijk gelachen,gedronken en zalig verwend met eten aan de GROTE tafel tegenover de buitenkeuken. Een dag na thuiskomst en even de hut aan kant gemaakt en meerdere wasjes gedraaid voelde ik alleen maar HEIMWEE!!!! En dat zegt toch alles. Liefs Monique.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Valerosa in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Valerosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.