Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

37 reviews over Camping Casa Valerosa in het Nederlands

Prima plek, in landelijk gebied, vlakbij zee.

Nicolien
14-7-2019

Een erg relaxte en rustige camping met zwembad en superschoon sanitair. Wat een mooie omgeving: je kunt naar zee, wandelen langs de kust en zwemmen in de baaitjes. De olijfgaarden en bergen in om te wandelen, en heerlijk eten bij de talloze restaurantjes. Beheerder Bart is vriendelijk en behulpzaam. Deze plek is echt aan te raden voor een kampeerverblijf! Wel handig om een auto bij je te hebben, want het is echt in de middle of nowhere, wat wij erg aantrekkelijk vonden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Charme, charme en charme.

Alina
14-7-2019

De ontvangst, de camping, de sfeer, de omgeving; alles ademt hier rust, natuur en charme. Dit is geen traditionele camping maar een prachtig stukje natuur waar 'toevallig' wat campingplaatsen blijken te liggen. Schaduw, privacy en rust, het is er allemaal.

Fantastische plek

Nore Smets
30-6-2019

Het is een prachtige, rustige en erg kindvriendelijke camping. Erg net en hygiënisch. Mooie ligging, auto is wel handig aangezien het 7km is van het dichtste stadje, goed openbaar vervoer naar oa Salou of Barcelona. We zijn er net een midweek geweest, we komen in augustus terug voor de volle 2 weken.

Hele fijne camping.

Wim Wildschut
12-6-2019

Kleine, gezellige camping met veel ruimte. De stacaravan was gedateerd maar alles werkte en hij was schoon. Heerlijk rustige omgeving, dorpjes in de buurt en heerlijke strandjes. Genoeg te doen in de buurt. Campingeigenaren zorgden voor de broodjes in de ochtend. Wijn, bier en ijsje waren op de camping te krijgen. Campingeigenaren waren zeer vriendelijk en betrokken bij hun gasten.Super.

aanrader

Elise
30-5-2019

Bij toeval kwamen wij mei 2019 op camping Valerosa. Met de bedoeling er 1 of 2 nachten te staan zijn we er uiteindelijk bijna twee weken gebleven. Wat een relaxte, heerlijke camping! In mei super rustig, in het hoogseizoen zal dat vast anders zijn maar maakt de camping absoluut niet minder aangenaam. Voor kinderen moet het er een waar speelparadijs zijn in de zomer. Wij hadden een “safari”plek: voor spaanse begrippen extreem ruim. Met een beschutte plek met afdak en picknicktafel. In de zomer zul je deze beschutting echt nodig hebben, in mei was het extra comfortabel. Zwembad is niet groot maar wel erg lekker. Daar omheen een klein terras met heerlijke ligbedden en zitjes, sfeervol aangekleed. Verder een grote buitenkeuken met oven en een altijd gevulde koelkast, met altijd koud bier/wijn/limonade/ijs. Dit maakt kamperen wel heel erg aangenaam en comfortabel! Behalve dat de camping in een prachtig gebied ligt hebt je ook nog eens z

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig, aan te bevelen!

Johan Brosens
4-5-2019

Casa Valerosa is een kleine camping temidden van uitgestrekte olijfbomenvelden, een stukje van de weg, maar als je de instructies goed opvolgt, gemakkelijk te vinden. Naast plaatsen voor tenten of caravans kun je ook gebruik maken van een mooi huisje, caravans of grote tenten. De sanitairevoorzieningen en doucheruimten zijn klein maar fijn en zeker zeer netjes. Er is een fraai zwembad en voor kinderen zijn er speelhoekjes en worden er ook bijzondere activiteiten, in het hoofdseizoen, georganiseerd. Casa Valerosa is een plek waar je tot rust kunt komen, het is authentiek, biedt ruime plaatsen en Bart en Lief doen er alles aan opdat je je welkom zou voelen. En dat doen ze goed! Wij hebben er een erg fijne tijd gehad!

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke gezinscamping

Mira Geirnaert
5-3-2019

Fantastische camping! Heerlijk zwembadje (overdag uitgestorven was doordat de gezinnen erop uit zijn), superbehulpzame, lieve mensen en de mogelijkheid tot het bestellen van lekkere broodjes voor het ontbijt. Ook een geweldige, saamhorige sfeer, tafeltennistafel en prachtige ligging! Ik zat met mijn vriend in El Torro, de befaamde stierencaravan, en dat was perfect: heerlijk bed, lekker zitje buiten en een eigen keukentje. Een paar punten om rekening mee te houden: de minuscule prikvliegjes 's avonds (breng bug spray), de Nederlandse gezinnen (toen wij er waren enkel NLers gezien) en slechte fietsmogelijkheden. Wij hadden fietsen gehuurd in l'Ametlla, maar sommige fietspaden op Google bestaan niet meer en vaak moet je op fietspaden langs de snelweg fietsen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Auke & Atty
26-6-2018

Een klein paradijsje. Het is even vijf kilometer hobbelen door een heuvelachtig, met olijfbomen bezaaid landschap, maar dan kom je op een prachtig aangelegde en uitermate sfeervolle camping. Keiharde bodem, dat wel, maar Peter, de beheerder, is een prima gast(heer): je hoeft maar een kik te geven of hij staat voor je klaar, hij is betrokken, maar laat je ook met rust. De omgeving is prachtig (prachtige stranden bij Perello Mar) en je kunt ook een dagje naar Tarragona of Reús, allebei zeer de moeite waard. Wij hebben hier een heerlijke anderhalve week gehad!

Gereisd Met partner in juni 2018

Fijne plek om tot rust te komen midden in natuur

Esmeralda
22-1-2018

Kleinschalige camping ligt op een prachtige locatie tussen de bergen en midden tussen bergen en olijfboomgaarden. Het heeft ruime parkeerplaatsen en je tent of caravan gaat eigenlijk op in de natuur.

Dit gebied is helemaal niet toeristisch en dat is uniek voor Spanje. Je kunt er heerlijk wandelen zonder iemand tegen te komen, het (zand) is op 15 minuten afstand. Geschikt voor tripjes naar Taragona, Barcelona, Tartosa. Deze camping is ook super voor als je op doorreis bent. Een idyllische camping zoals je die nergens ziet, opgezet door een kunstenaar wat je nog goed kunt zien aan de gemozaiekte gaudi-muurtjes en uit hout gesneden dieren. Niet overdreven maar heel subtiel.

Als je een plek zoekt met schotelantennes, schreeuwerige muziek, drukke animatie en winkel boulevards, dan moet je hier niet zijn. Wel als je unieke plek zoekt, waar je s avonds sterren kunt kijken, lekker kunt slapen, de natuur in wilt trekken en tot rust wil komen.

De beheerders komen uit Nederland en zijn zeer gastvrij. Er staan meerdere stacaravans + een nieuwe "glamping-caravan" El Torro, die compleet modern is ingericht en is voorzien van heerlijke matrassen (pocketvering) en een lounge hoek in de caravan. Een aanrader !

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk, rustig en prachtige natuur

Martin en Mariken
2-6-2017

WIj hebben genoten in het huisje op de camping. Gastvrij ontvangen door Els, Bas en de honden. Behulpzaam, fijne adviezen over de streek en allerlei wetenswaardigheden. Gezellig en vriendelijk. WIj hebben in de periode van 10 tot 23 mei genoten van de Spaanse levenswijze en de prachtige natuur. Ons verblijf op Casa Valerosa heeft daar zeker aan bijgedragen. Een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Valerosa in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Valerosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.