Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

27 tips over Camping Casa Valerosa

Mayke Herberts, 10-6-2019

Op camping Casa Valerosa ben je welkom voor een heerlijke en gevarieerde vakantie.

Ze zijn een kleinschalige, rustieke camping en bieden een bijzondere locatie vol rust, groen en ruimte.

Dit alles in een prachtige omgeving. Het strand en de zee van de Costa Dorada, de bergen en het bijzondere natuurgebied van de Ebro-delta zijn vlakbij.

Sandra, 6-8-2015

Op het industrieterrein van El Perello zit een traiteur/patisserie, daar kun je heerlijk lokaal eten afhalen of gaan zitten voor een zeer schappelijke prijs. Niet charmante locatie, wel goed en niet duur. Ook geopend tijdens de siësta.

Trivissa is een plaatsje waar je prachtig kunt wandelen, de Delta is een super uitstap voor vogelliefhebbers of om te vliegeren. Tarragona schitterende oude stad.

Bezoek de dorpsfeesten in de buurt.

Middendorff, 3-8-2015
neem muggenmelk mee, wij zijn de eerste avond bij aankomt helemaal lek gestoken

vakantiemensen, 11-7-2015

- gezamenlijk een maaltijd maken in de gezamenlijke buitenkeuken is erg leuk!

- ga naar restaurant Mestral in L'amettla del mar. Heerlijk eten voor zeer weinig geld. En lekker koel met airco :-)

- Valencia is prachtig!!

- Restaurant Barhaus in Tarragona! (niet open voor lunch in het weekend

- Valerie heeft ook zeer goede tips voor goede restaurants voor weinig geld

Dymph Bergstein, 4-9-2014

Fietsen oude spoorweg in de bergen.

Visafslag in L'Amettla del mar.

Oude stad Tarragona.

Antiekmarkt in Reus.

Renske Boelens, 5-8-2014
Wij vonden de delta, met rijstvelden en flamingo's erg geweldig. Meewerken aan Valerie haar mozaïek project is een aanrader.

Daphne, 21-7-2014
Voor wijnliefhebbers: rondrijden in de priorat regio en wijnproeven bij de vele bodega's.
A. Pandelaers, 16-5-2014

*Ecomuseum in Deltebre bezoeken voordat je de rest van de delta verkent.

*Wandeling naar de vuurtoren bij de Ebro delta.

*Menu del Dia bij La Cuadra in L'Ametlla de Mar.

*Miravet bezoeken, een heel schattig stadje in de wijde omgeving.

*Dagje knutselen op de Camping :)

Annemieke Haan, 4-5-2014
Een tip heb ik niet wel adviseer ik mensen die niet van dieren houden er rekening mee te houden dat hier heel veel dieren zijn: honden, geiten, kippen en Cato, het hangbuikzwijntje.
Sophie, 7-1-2014
Fietsen langs de oude spoorlijn over de Via Verde. Bijzonder mooi!