Camping Casa Valerosa

4 reacties Camping Casa Valerosa

Oudere kinderen

Anja Dekkers , 2-1-2017

Hallo,

Deze camping is precies wat we altijd zoeken.

Alleen kan ik niet vinden of er ook wat oudere kinderen zijn van rond de 14,15,-jaar.

Dan zou het voor ons geweldig zijn

2 reacties

loopafstand naar eetgelegenheden?

sas2, 22-7-2014
Het ziet er wat primitief uit, klopt dat? en wat houdt een safariplaats in? En kan je op loopafstand naar een dorpje lopen voor diner? Ik begreep al dat je niet op loopafstand een strand hebt? En is er 's ochtends brood/beleg te halen?
1 reactie

Na zoveel leuke reacties willen wij volgend jaar een paar weken naar Casa Valerosa.. Mijn dochter van 9 zal zich prima vermaken maar of dat ook het geval is bij mijn 15 jarige zoon? Graag jullie reacties!

Het lijkt ons zo heerlijk, even niets - in zo'n mooie omgeving.

4 reacties

Geschikt voor oudere kinderen?

KH, 2-4-2013

Wij gaan half augustus 2013 richting Casa Valerosa. De jongens zijn 12 en 10, ons dochtertje is 8. Wie kan ons vertellen wat er voor kinderen van deze leeftijd te doen is op de camping of in de omgeving. Zie namelijk veel reacties op zoover van gezinnen met jonge kinderen maar vraag me inmiddels af of de camping wel geschikt is voor iets oudere kinderen (zelfs geen pingpongtafel?).

1 reactie