4 vragen over Camping Casa Valerosa

• Anja Dekkers , 02-01-2017 Rapporteren

Oudere kinderen

Hallo, Deze camping is precies wat we altijd zoeken. Alleen kan ik niet vinden of er ook wat oudere kinderen zijn van rond de 14,15,-jaar. Dan zou het voor ons geweldig zijn

Carina, 07-02-2017

Hallo, wij gaan er heen vanaf 22 juli met 2 dames van 15 en 17 jaar, het lijkt ons erg leuk!

Petra, 14-12-2017

Hoi hoi,

Wij komen ook op 22 juli aan. 1 meid van 13 en een jonge meid van 9.

Kijk er nu al naar uit.

Groetjes Petra

• sas2, 22-07-2014 Rapporteren

loopafstand naar eetgelegenheden?

Het ziet er wat primitief uit, klopt dat? en wat houdt een safariplaats in? En kan je op loopafstand naar een dorpje lopen voor diner? Ik begreep al dat je niet op loopafstand een strand hebt? En is er 's ochtends brood/beleg te halen?

Marleen, 01-08-2014

Hi Het is te ver om naar het dorp te lopen. Je zit echt tussen de olijfboomgaarden. Echt heel mooi. Met vele mooie vogels. Je kunt brood bestellen dagelijks voor 1600 uur, dan kun je het om 9.00 uur ophalen bij Valerie

• Karen, 19-06-2013 Rapporteren

wie weet of mijn 15 jarige zich hier kan vermaken?

Na zoveel leuke reacties willen wij volgend jaar een paar weken naar Casa Valerosa.. Mijn dochter van 9 zal zich prima vermaken maar of dat ook het geval is bij mijn 15 jarige zoon? Graag jullie reacties! Het lijkt ons zo heerlijk, even niets - in zo'n mooie omgeving.

Esther, 19-08-2013

Hallo Karen,

Ben benieuwd of je bent geweest en of het is bevallen. Wij kijken al voor volgend jaar hoogseizoen; de kinderen zijn dan 13 en bijna 16. Voor hen is vakantie nl leeftijdgenootjes op de camping hebben om te spelen resp te chillen...

Familie fetz, 18-08-2013

Hoi Karen, onze oudste, meisje van 13 ,heeft zich prima vermaakt. Maar dit had veel te maken met het feit dat er nog wat kinderen van haar leeftijd waren. Er is op deze camping niks te doen voor 15 jarigen , behalve in het atelier, daar kun je schilderen. Ik geloof dat op vakantie met een 15 jarige zowiezo moeilijk(er) is, maar ik zou het geloof ik niet zo snel doen. Succes met je keuze, en als je toch gaat......heel veel plezier en de groetjes aan Valerie.

Mirella, 22-09-2013

Wij hebben voor volgend jaar hoogseizoen geboekt bij Casa Valerosa met onze 2 dochters die dan 11 en 13 jaar oud zijn. Het is voor ons de eerste keer en we hopen dat het bevalt. We hebben er in ieder geval nu al zin in!

Carina, 07-02-2017

Goedenavond, wij gaan er heen vanaf 22 juli met 2 meiden van 15 en 17 jaar, het lijkt ons helemaal leuk!

• KH, 02-04-2013 Rapporteren

Geschikt voor oudere kinderen?

Wij gaan half augustus 2013 richting Casa Valerosa. De jongens zijn 12 en 10, ons dochtertje is 8. Wie kan ons vertellen wat er voor kinderen van deze leeftijd te doen is op de camping of in de omgeving. Zie namelijk veel reacties op zoover van gezinnen met jonge kinderen maar vraag me inmiddels af of de camping wel geschikt is voor iets oudere kinderen (zelfs geen pingpongtafel?).

Mieke en co, 13-04-2013

Wij zijn net terug. Onze jongens van 13 en 11 en onze dochter van 9 hebben zich geen moment verveeld. Neem een verrekijker mee en kleren waarmee ze kunnen ravotten. Mss een boek om vogels te herkennen. Ze spelen met de dieren en vergeten het bestaan van alle elektronica. Veel plezier gewenst!