Camping Casa Valerosasterster

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

200 reviews over Camping Casa Valerosa

• 2019
    10Rosy25-11-2019

Gastvrije, rustieke camping in mooie omgeving

Geweldig leuke camping van iedereen die van rustiek kamperen houdt. Niet met je tent in een hokje met een heg eromheen, maar op mooie ruime plekken van de omgeving genieten. De gastvrouw en gastheer zijn ontzettend vriendelijk en helpen je graag met alles! Het gezellige buitenkeukentje hebben wij vaak met veel plezier gebruikt. In de omgeving is ontzettend veel te doen. Wij bleven langer dan gepland, een volle week!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Helene12-11-2019

Geweldige camping

Mooie rustige camping, grote plaatsen omringd door olijfbomen , zwembad is niet echt groot maar prima voor een frisse duik . In de omgeving van alles te doen, mooie stranden in de buurt, dichtbij meerdere dorpen en overal kan je lekker in de omgeving eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jasper, Stephanie, Boaz, Reza23-10-2019

Eiland van rust, midden in de natuur

Voor ons de tweede keer bij Casa Valerosa, dit jaar volledig in handen van Lief en Bart, die met veel zorg en aandacht het beheer van de camping hebben overgenomen. Dit jaar met veel betere binnenweg, dus makkelijker te rijden, maar nog steeds zeer afgelegen en verdekt. Dat is ook precies wat deze camping zo speciaal maakt, het gevoel op een soort eilandje te zitten in de natuur. Voorzieningen zijn eenvoudig maar prima en er is op Casa Valerosa een hoofdrol weggelegd voor kinderen. Eten aan de lange tafel is een aanrader en wij hebben gedurende twee weken iedere dag een ander strandje uitgezocht. Enig minpunt vinden wij de hardnekkig vliegen, iets dat je in het gehele gebied rond de tijd van het jaar aantreft en waar je als camping uiteraard niet veel aan kunt doen, want de hygiëne is verder uitstekend.

Casa Valerosa blijft voor ons een dikke aanrader en een hele speciale plek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Mike05-10-2019

Fantastisch:)

Wat een relaxte plek is deze camping. Kleinschalig , gelegen tussen de olijfbomen. Zijn er 10 dagen geweest en dat was te kort. En leuk voor kinderen. Ons zoontje van vier had het maar druk met de kippen en Cavia. En er waren veel leuke speelkameraden. Is gemeenschappelijke keuken, gezellig samen gekookt. Strand is prima te bereiken. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Sam05-10-2019

Rust en warmte

De camping ligt in een prachtige omgeving met heel veel olijfbomen. De lange tafel van Bart & Lief is een aanrader en het is heel fijn dat je er koude drankjes kan kopen en vers brood. Daarbij is de camping op een mooie manier zelfvoorzienend!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Michiel03-10-2019

Erg persoonlijk en kleinschalig. Rustig en charmant, de gastvrouw en -heer staan altijd voor je klaar en er wordt veel georganiseerd voor kinderen! Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Witter30-09-2019

Bijzondere camping en ontspannen op vakantie

Camping is heerlijk. Grote plekken. Schoon. Warme sfeer. In onze periode voornamelijk kleine kinderen dus voor onze grotere kinderen weinig aansluiting en wifi beperkt tot bij het zwembad. Bart en Lief zijn fijne beheerders die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Mooi om tussen cactussen en rotsen te zitten. Een beetje Western-woestijnsfeer. Van hieruit veel mooie uitstapjes te maken, w.o. Barcelona, Reus, Tarragona, Peñiscola. Veel mooie, verschillende en rustige baaitjes in de nabije omgeving en de onvergetelijke fietsroute over de Via Verde!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Twan, Kim, Puck, Daantje & Pip30-09-2019

Paradijsje!

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en zijn een groot fan van de camping en vooral van het huisje "Flor d’Oliva". De ligging, atmosfeer en Bart en Lief maken het tot een waar paradijsje. We komen zeker weer terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ali Çifteci28-09-2019

Onvergetelijk en avontuurlijk!

Het ligt een eind verderop tussen de olijfgaarden. Vertrouw google maps. Het is een heel gemoedelijke camping die werkt op basis van vertrouwen. Volledig zelfvoorzienend en creatief gemaakt. Super voor je kinderen. Er zat er 1 in een boom omdat ze geen afscheid kon nemen. Bart en Lief zijn ongeloofelijk fijne mensen. Een plek die je niet vergeet! We gaan zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Wouter26-09-2019

Een aanrader voor een afwisselende strandvakantie.

We hebben een fantastische week gehad op de camping van Lief en Bart. De kust met leuke strandjes en baaitjes zijn dichtbij en een dagje Barcelona hoort ook tot de mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

29 tips over Camping Casa Valerosa

• Mayke Herberts, 10-11-2019

Niks moet, ontspannen en genieten is hier de boodschap. Laat je onderdompelen in de rust en gezelligheid op de camping. Met een boek bij het zwembad of lekker naar het strand of de bergen. Pittig mountainbiken of meer relaxed fietsen over de prachtige Via Verde. Historische stadjes bezoeken en heerlijke tapas eten. In een tent, of wat luxer in huisje of stacaravan. Vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

• Mayke Herberts, 11-08-2019

Olijvenpluk! Eind oktober, begin november moeten de olijven geplukt.

Hier is het heerlijk genieten van buiten zijn, samen aan de slag, lekker eten en drinken en deze mooie omgeving!

Exacte data en prijzen worden in de loop van het jaar op hun website bekendgemaakt.

• Mayke Herberts, 10-06-2019

Op camping Casa Valerosa ben je welkom voor een heerlijke en gevarieerde vakantie. Ze zijn een kleinschalige, rustieke camping en bieden een bijzondere locatie vol rust, groen en ruimte. Dit alles in een prachtige omgeving. Het strand en de zee van de Costa Dorada, de bergen en het bijzondere natuurgebied van de Ebro-delta zijn vlakbij.

4 vragen over Camping Casa Valerosa

• Anja Dekkers , 02-01-2017

Oudere kinderen

Hallo, Deze camping is precies wat we altijd zoeken. Alleen kan ik niet vinden of er ook wat oudere kinderen zijn van rond de 14,15,-jaar. Dan zou het voor ons geweldig zijn

Carina, 07-02-2017

Hallo, wij gaan er heen vanaf 22 juli met 2 dames van 15 en 17 jaar, het lijkt ons erg leuk!

Petra, 14-12-2017

Hoi hoi,

Wij komen ook op 22 juli aan. 1 meid van 13 en een jonge meid van 9.

Kijk er nu al naar uit.

Groetjes Petra

• sas2, 22-07-2014

loopafstand naar eetgelegenheden?

Het ziet er wat primitief uit, klopt dat? en wat houdt een safariplaats in? En kan je op loopafstand naar een dorpje lopen voor diner? Ik begreep al dat je niet op loopafstand een strand hebt? En is er 's ochtends brood/beleg te halen?

Marleen, 01-08-2014

Hi Het is te ver om naar het dorp te lopen. Je zit echt tussen de olijfboomgaarden. Echt heel mooi. Met vele mooie vogels. Je kunt brood bestellen dagelijks voor 1600 uur, dan kun je het om 9.00 uur ophalen bij Valerie

• Karen, 19-06-2013

wie weet of mijn 15 jarige zich hier kan vermaken?

Na zoveel leuke reacties willen wij volgend jaar een paar weken naar Casa Valerosa.. Mijn dochter van 9 zal zich prima vermaken maar of dat ook het geval is bij mijn 15 jarige zoon? Graag jullie reacties! Het lijkt ons zo heerlijk, even niets - in zo'n mooie omgeving.

Mirella, 22-09-2013

Wij hebben voor volgend jaar hoogseizoen geboekt bij Casa Valerosa met onze 2 dochters die dan 11 en 13 jaar oud zijn. Het is voor ons de eerste keer en we hopen dat het bevalt. We hebben er in ieder geval nu al zin in!

Esther, 19-08-2013

Hallo Karen,

Ben benieuwd of je bent geweest en of het is bevallen. Wij kijken al voor volgend jaar hoogseizoen; de kinderen zijn dan 13 en bijna 16. Voor hen is vakantie nl leeftijdgenootjes op de camping hebben om te spelen resp te chillen...

Carina, 07-02-2017

Goedenavond, wij gaan er heen vanaf 22 juli met 2 meiden van 15 en 17 jaar, het lijkt ons helemaal leuk!

Familie fetz, 18-08-2013

Hoi Karen, onze oudste, meisje van 13 ,heeft zich prima vermaakt. Maar dit had veel te maken met het feit dat er nog wat kinderen van haar leeftijd waren. Er is op deze camping niks te doen voor 15 jarigen , behalve in het atelier, daar kun je schilderen. Ik geloof dat op vakantie met een 15 jarige zowiezo moeilijk(er) is, maar ik zou het geloof ik niet zo snel doen. Succes met je keuze, en als je toch gaat......heel veel plezier en de groetjes aan Valerie.

Camping Casa Valerosa info

• Aantal sterrensterster