Camping Casa Valerosa

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

201 reviews over Camping Casa Valerosa

• 10Irma21-07-2020

Heerlijke week gehad, zonder Corona-problemen.

Sfeervolle camping in olijfboomgaard. In de omgeving is meer te doen dan we hadden verwacht, dus we zijn langer gebleven dan gepland. Mooie baaitjes, gefietst (bergafwaarts), Tarragona, wandelingen, de Ebro-delta met zijn rijstvelden. Gastvrije ontvangst door Lief. We hadden een mooie ruime plek, met overkapping (schaduw) met picknicktafel. Kortom: een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Rosy25-11-2019

Gastvrije, rustieke camping in mooie omgeving

Geweldig leuke camping van iedereen die van rustiek kamperen houdt. Niet met je tent in een hokje met een heg eromheen, maar op mooie ruime plekken van de omgeving genieten. De gastvrouw en gastheer zijn ontzettend vriendelijk en helpen je graag met alles! Het gezellige buitenkeukentje hebben wij vaak met veel plezier gebruikt. In de omgeving is ontzettend veel te doen. Wij bleven langer dan gepland, een volle week!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Helene12-11-2019

Geweldige camping

Mooie rustige camping, grote plaatsen omringd door olijfbomen , zwembad is niet echt groot maar prima voor een frisse duik . In de omgeving van alles te doen, mooie stranden in de buurt, dichtbij meerdere dorpen en overal kan je lekker in de omgeving eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jasper, Stephanie, Boaz, Reza23-10-2019

Eiland van rust, midden in de natuur

Voor ons de tweede keer bij Casa Valerosa, dit jaar volledig in handen van Lief en Bart, die met veel zorg en aandacht het beheer van de camping hebben overgenomen. Dit jaar met veel betere binnenweg, dus makkelijker te rijden, maar nog steeds zeer afgelegen en verdekt. Dat is ook precies wat deze camping zo speciaal maakt, het gevoel op een soort eilandje te zitten in de natuur. Voorzieningen zijn eenvoudig maar prima en er is op Casa Valerosa een hoofdrol weggelegd voor kinderen. Eten aan de lange tafel is een aanrader en wij hebben gedurende twee weken iedere dag een ander strandje uitgezocht. Enig minpunt vinden wij de hardnekkig vliegen, iets dat je in het gehele gebied rond de tijd van het jaar aantreft en waar je als camping uiteraard niet veel aan kunt doen, want de hygiëne is verder uitstekend.

Casa Valerosa blijft voor ons een dikke aanrader en een hele speciale plek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Mike05-10-2019

Fantastisch:)

Wat een relaxte plek is deze camping. Kleinschalig , gelegen tussen de olijfbomen. Zijn er 10 dagen geweest en dat was te kort. En leuk voor kinderen. Ons zoontje van vier had het maar druk met de kippen en Cavia. En er waren veel leuke speelkameraden. Is gemeenschappelijke keuken, gezellig samen gekookt. Strand is prima te bereiken. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Sam05-10-2019

Rust en warmte

De camping ligt in een prachtige omgeving met heel veel olijfbomen. De lange tafel van Bart & Lief is een aanrader en het is heel fijn dat je er koude drankjes kan kopen en vers brood. Daarbij is de camping op een mooie manier zelfvoorzienend!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Michiel03-10-2019

Erg persoonlijk en kleinschalig. Rustig en charmant, de gastvrouw en -heer staan altijd voor je klaar en er wordt veel georganiseerd voor kinderen! Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Witter30-09-2019

Bijzondere camping en ontspannen op vakantie

Camping is heerlijk. Grote plekken. Schoon. Warme sfeer. In onze periode voornamelijk kleine kinderen dus voor onze grotere kinderen weinig aansluiting en wifi beperkt tot bij het zwembad. Bart en Lief zijn fijne beheerders die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Mooi om tussen cactussen en rotsen te zitten. Een beetje Western-woestijnsfeer. Van hieruit veel mooie uitstapjes te maken, w.o. Barcelona, Reus, Tarragona, Peñiscola. Veel mooie, verschillende en rustige baaitjes in de nabije omgeving en de onvergetelijke fietsroute over de Via Verde!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Twan, Kim, Puck, Daantje & Pip30-09-2019

Paradijsje!

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en zijn een groot fan van de camping en vooral van het huisje "Flor d’Oliva". De ligging, atmosfeer en Bart en Lief maken het tot een waar paradijsje. We komen zeker weer terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ali Çifteci28-09-2019

Onvergetelijk en avontuurlijk!

Het ligt een eind verderop tussen de olijfgaarden. Vertrouw google maps. Het is een heel gemoedelijke camping die werkt op basis van vertrouwen. Volledig zelfvoorzienend en creatief gemaakt. Super voor je kinderen. Er zat er 1 in een boom omdat ze geen afscheid kon nemen. Bart en Lief zijn ongeloofelijk fijne mensen. Een plek die je niet vergeet! We gaan zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019