Camping Casa Valerosa

Camping Casa Valerosa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Camping Casa Valerosa is een kleinschalige camping in Spanje. De ruime kampeerplekken zijn voorzien van natuurlijke schaduw onder de bomen en op de safariplekken is er bijkomend een heerlijk schaduwdak met picknicktafel. De vriendelijke gastvrouw staat echter altijd voor je klaar om je te helpen. Gelegen vlakbij de prachtige stranden van Perello Mar middenin de natuur.

167 reviews over Camping Casa Valerosa in het Nederlands

Prima plek, in landelijk gebied, vlakbij zee.

Nicolien
14-7-2019

Een erg relaxte en rustige camping met zwembad en superschoon sanitair. Wat een mooie omgeving: je kunt naar zee, wandelen langs de kust en zwemmen in de baaitjes. De olijfgaarden en bergen in om te wandelen, en heerlijk eten bij de talloze restaurantjes. Beheerder Bart is vriendelijk en behulpzaam. Deze plek is echt aan te raden voor een kampeerverblijf! Wel handig om een auto bij je te hebben, want het is echt in de middle of nowhere, wat wij erg aantrekkelijk vonden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Charme, charme en charme.

Alina
14-7-2019

De ontvangst, de camping, de sfeer, de omgeving; alles ademt hier rust, natuur en charme. Dit is geen traditionele camping maar een prachtig stukje natuur waar 'toevallig' wat campingplaatsen blijken te liggen. Schaduw, privacy en rust, het is er allemaal.

Heerlijk ontspannen!

Jan Muis
3-7-2019

Rustige mooie en kleinschalige camping tussen de olijfgaarden. Een stukje rijden van het strand en leuke plaatsjes. Maar met de auto ben je zo bij allemaal mooie plekken. Mooi zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. Vriendelijk onthaal door Bart!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastische plek

Nore Smets
30-6-2019

Het is een prachtige, rustige en erg kindvriendelijke camping. Erg net en hygiënisch. Mooie ligging, auto is wel handig aangezien het 7km is van het dichtste stadje, goed openbaar vervoer naar oa Salou of Barcelona. We zijn er net een midweek geweest, we komen in augustus terug voor de volle 2 weken.

Hele fijne camping.

Wim Wildschut
12-6-2019

Kleine, gezellige camping met veel ruimte. De stacaravan was gedateerd maar alles werkte en hij was schoon. Heerlijk rustige omgeving, dorpjes in de buurt en heerlijke strandjes. Genoeg te doen in de buurt. Campingeigenaren zorgden voor de broodjes in de ochtend. Wijn, bier en ijsje waren op de camping te krijgen. Campingeigenaren waren zeer vriendelijk en betrokken bij hun gasten.Super.

aanrader

Elise
30-5-2019

Bij toeval kwamen wij mei 2019 op camping Valerosa. Met de bedoeling er 1 of 2 nachten te staan zijn we er uiteindelijk bijna twee weken gebleven. Wat een relaxte, heerlijke camping! In mei super rustig, in het hoogseizoen zal dat vast anders zijn maar maakt de camping absoluut niet minder aangenaam. Voor kinderen moet het er een waar speelparadijs zijn in de zomer. Wij hadden een “safari”plek: voor spaanse begrippen extreem ruim. Met een beschutte plek met afdak en picknicktafel. In de zomer zul je deze beschutting echt nodig hebben, in mei was het extra comfortabel. Zwembad is niet groot maar wel erg lekker. Daar omheen een klein terras met heerlijke ligbedden en zitjes, sfeervol aangekleed. Verder een grote buitenkeuken met oven en een altijd gevulde koelkast, met altijd koud bier/wijn/limonade/ijs. Dit maakt kamperen wel heel erg aangenaam en comfortabel! Behalve dat de camping in een prachtig gebied ligt hebt je ook nog eens z

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk vertoeven :-)

Agnes Blokland
28-5-2019

Met 2 vriendinnen heerlijk verblijf gehad op camping Casa Valerosa in het vakantiehuisje Flor d'Oliva. Een zalig knus huisje om in te verblijven, heerlijk rustig, schoon, gezellig, met vier slaapplaatsen, living, keuken en badkamer. Echt in Spaanse stijl. Ontbijt service is zeer gemakkelijk en het zwembad nodigt uit om in te springen maar ook om in de zon of schaduw langs de kant te relaxen. De gastvrouw en gastheer zijn attent en behulpzaam. Gastvrouw Lief organiseert activiteiten voor de kids en samen met gastheer Bart staan zij altijd voor je klaar! In de omgeving is genoeg te doen, leuke strandjes en stadjes en wandelingen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig, aan te bevelen!

Johan Brosens
4-5-2019

Casa Valerosa is een kleine camping temidden van uitgestrekte olijfbomenvelden, een stukje van de weg, maar als je de instructies goed opvolgt, gemakkelijk te vinden. Naast plaatsen voor tenten of caravans kun je ook gebruik maken van een mooi huisje, caravans of grote tenten. De sanitairevoorzieningen en doucheruimten zijn klein maar fijn en zeker zeer netjes. Er is een fraai zwembad en voor kinderen zijn er speelhoekjes en worden er ook bijzondere activiteiten, in het hoofdseizoen, georganiseerd. Casa Valerosa is een plek waar je tot rust kunt komen, het is authentiek, biedt ruime plaatsen en Bart en Lief doen er alles aan opdat je je welkom zou voelen. En dat doen ze goed! Wij hebben er een erg fijne tijd gehad!

Gereisd Met partner in april 2019

Hier komen we zeker terug!

Chantal, Marie, Olive en Gus
22-4-2019

We zijn een gezin van 4 met 2 kids (3 & 6). We reizen met een kampeerbusje en verblijven graag op kleinschalige, rustige kampeerplekken zoveel mogelijk in de natuur. In de natuur tanken we energie en amuseren de kinderen zich rot. Camping Casa Valerosa....een heerlijke plek waar je kronkelend tussen de olijfboomvelden terechtkomt. Casa Valerosa haalt je weg van alle drukte en toch zit je op korte ritjes van uitzonderlijk mooie natuur aan de Costa Daurada. Casa Valerosa, dat is: - op en top kindvriendelijk met een knutselhuisje, schommel, zandbak, petanquebaan en zwembad. Verse eitjes rapen elke morgen was het vaste ritueel van onze kids. - een warme en behulpzame gastvrouw en gastheer - kraaknet sanitair - relax, en haal een drankje uit de koelkast als je dorst hebt, gewoon even noteren - geen wifi in je tent of camper, want kamperen is deconnecteren. (geen paniek, in de gemeenschappelijke zithoek kan je wel vlot op het net)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

WIj hebben al geboekt voor 2019!

Roy van Koot en Veroni van Leeuwen
12-3-2019

Wij zijn op aanraden van onze oud collega (en beheerder van de camping in zomer 2018) naar Camping casa Valerosa gekomen. We hadden de caravan El Torro geboekt en de kinderen sliepen in tenten naast de caravan. Bij aankomst vond ik de camping wat basic en vroeg me af of de kinderen het leuk zouden vinden. Maar na de eerste bedenkingen gingen deze al snel overboord. Wat een heerlijk camping, wat een rust, wat een sfeer en wat een gezelligheid. We hebben geholpen met de kookavonden, die gretig bezocht werden en enorm gezellig waren. De kids vermaakten zicht prima met elkaar en in het zwembad. De omgeving bied veel leuke uitstapjes. De sanitaire voorzieningen zijn wat beperkt en niet altijd warm, maar dat vergeef je omdat ze werken op zonnen energie en een waterput. De caravan is ook prima bevallen, met een heerlijk bed, toch comfort op de camping. Vriendelijke beheerders! We wilde er niet weg en gingen met lood in de schoenen naar huis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Valerosa in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Valerosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.