Hotel Ametlla Mar

• Sauna

19 reviews over Hotel Ametlla Mar

• 9Depuydt08-12-2013

Elk jaar opnieuw

"Spaans" familiehotel, veel bezienswaardigheden in omgeving (auto is must), rustig gelegen in kleine baai, heel vriendelijk personeel en geweldige animatie, prijs is ok, lekkere Spaanse keuken, ruime kamers. Op wandelafstand (30 min) ligt het typisch vissersdorpje met winkeltjes waar je alles vindt. Geen grootschalig commercieel gedoe, wel gezellig en rustig.

Komen al bijna 10 jaar en kinderen (nu 16j) willen blijven komen. Je moet wel willen deelnemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7vanessa08-08-2011

leuk hotel

zijn net terug van 1 week l' amettla mar leuk hotel, kinderbad ideaal en dicht aan het kleine privestrand waardoor de kindjes zelf van strand naar zwembad kunnen gaan zonder dat je ongerust moet zijn. Eten is goed maar kan wat warmer de laatste dagen heb je de variatie ook wel gezien en zou er wat meer afwisseling mogen zijn. Zou meer engels mogen gesproken worden prijs kwaliteit is ok animatie duurt s avonds te lang (tot 24u), zou iets minder luid mogen zijn aangezien hier toch veel kinderen verblijven. animatie in engels zou beter zijn Op zich een leuk hotel voor een week te verblijven , de kinderen hebben er een fantastische tijd beleefd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Fam Van Opstal01-11-2010

Mooi, luxe, gezellig hotel!

31-10-2010 Fijn, luxe hotel voor oudere én jonge mensen. Zwembaden, binnen en buiten, direct aan eigen strand, heerlijk eten (ontbijt en diner), vriendelijk en mooie kamers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 8familie uit belgie01-06-2009

perfect omschreven

hotel stond volgens ons perfect omschreven in de vele brochures. Hotel oogt mooi en is ook net. ligt afgelegen maar was ook geen verrassing, dit wilden we net. ik kan me wel voorstellen met jongeren dat door de ligging het ietwat minder zou kunnen zijn. onze kinderen waren slechts 7 en 9. voor volwassenen en kinderen die soms wat moeilijker zijn om te behagen qua eten was er toch voldoende te vinden naar smaak. vakantie waar we met plezier naar terug kijken ! bezoek juli 2008

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 6Els 18-08-2008

Slecht!!

Dit was onze slechtste vakantie tot nu toe. Geen variatie in het eten. Voor kinderen is het eten echt niet aan te raden! De kamers wel wel in orde, proper, groot genoeg(2 volw + 2 kind). Het kinderzwembad was ok, enkel het water was niet al te proper. Weinig ligzetels en parasols. In de nabije omgeving is er echt niks te beleven enkel klein vissersdorpje op +/- 15min stappen(vele heuvels). Als je hier komt voor de rust ok maar niet met kleine kinderen!! Animatie duurde tot 12u en maakte veel lawaai. (29/07 tem 05/08)

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Familie Nederland17-08-2008

Geen 4-sterren hotel. Wel een driesterren+.

Eerste indruk bij binnenkomst is prima. Eten is goed, zeer uitgebreide keuze. Bediening restaurant is zeer onvriendelijk. Medewerkers hotel spreken slechts spaans en frans, wat voor ons geen probleem was, wij spreken nl. zelf ook spaans. Kinderen hadden een leuke tijd, mede door het animatieteam. Ligbedden werden in de ochtend allemaal gereserveerd door de gasten, ondanks aanplakbiljetten in het hotel (ook in de lift), dat dit verboden was. Hotel doet hier verder niets aan. Hotelkamer was enigzins verouderd, met een slecht signaal op de televisie, een lekkende WC en roest in het bad. Elke avond een andere show, was best gezellig. Wij waren met de auto, en konden veel van de omgeving zien, die echt fantastisch is, met name L'almadrava en Playa Miami. Deze stranden waren vele malen mooier dan het strandje van het hotel, was werkelijk vreselijk was. Veel blessures op het strand tijdens het sporten met het animatieteam, door veel scherpe stenen en stoffig zand. Wij hebben het leuk gehad.

• 8G&E De Meulemeester02-08-2008

omgeving om tot rust te komen

aan de receptie soms moeilijk als gast te weten in welke taal zich uit te drukken. soms frans, soms engels en heel soms iemand die nederlands kon. Animatie jammergenoeg niet in nederlands, nogal moeilijk met kinderen van 7 en 9 jaar. algemeen was animatie verder wel ok. Elke avond ook nieuwe show. Kamer heel netjes en zelfs ruim genoeg om met 4 personen in te logeren. Badkamer zelfs meer dan behoorlijk met elke dag genoeg verse handdoeken. Het eten was perfect, ruime keuze zelfs voor moeilijke eters is er telkens iets wat ze graag lusten. onze kinderen hebben zich alvast rond kunnen eten. uitstekend zwembad was ook een echte hit voor hen... en ons. In de omgeving is inderdaad niet veel te beleven, maar dit wisten we vooraf door enkele opzoekingen op het net. Echt een aanrader, zeker met kleine kinderen. Voor tieners of groepen jongeren is dit niet het ideale hotel, en dat was net wat wij wilden ...

• 3Van Breedam30-07-2008

niet veel te beleven

Dit hotel is een aanrader voor mensen met kleine kinderen. Hotel personeel in de eetzaal was héél onvriendelijk deden geen moeite om andere taal te spreken enkel spaans. In het dorpje valt niets te beleven, zonder auto kan je er niet veel doen. Eten laat te wensen over, zelfde buffeten en eten was dikwijls koud. Heel rumoerig in de eetzaal. Wij gaan er niet meer terug naar toe. Kamers waren wel oké.

• 4Groenewolt01-07-2008

Verblijf van half juni tot eind juni 2008. Teleurgesteld in reisorganisatie de omschrijving op de site modern hotel klopt niet met de werkelijkheid. In de directe omgeving van het hotel is niets te beleven. Buffet is eentonig en smerig. Personeel spreekt geen Engels en doet geen moeite je te begrijpen. Totaal niet klantvriendelijk. Omschrijving op internet: Pool / beachbar aanwezig – waren beide gesloten. Strandbedjes / parasols op het strand – nergens te bekennen net als alle watersportmogelijkheden. Klein vies strandje! Animatie was er de eerste week helemaal niet. 2e week werd alles opgestart en gingen ze door met harde muziek tot diep in de nacht. (Erg geschikt voor kleine kinderen?)

• 4van der Zalm01-07-2008

Laat u niet misleiden door de in de reisgids, /* was meer op zijn plaats geweest.De spaanse medewerkers spreken geen of zeer slecht engels.Dit hotel is puur voor Spaanse mensen,alles wordt gecommuniceerd in het Spaans zoals animatie voor kinderen.Overigens ook zeer veel luidsoverlast gehad van de animatie (zingende zigeuners),welke tot 02.00 doorging!De mooie baai, zoals in de gids, bestaat uit een saai stuk strand met wat rotsgebergte, met uitzicht op een boorplatform. De omschreven gratis ligstoelen waren niet aanwezig.Voor wat betreft eten, totaal geen variatie, geen sfeer, zeer onbeschoft personeel, ZEER veel vliegen en menselijke haren op- en door het eten! In de gids staat showcooking beschreven; hieronder verstaan zij een onsmakelijk uitziende spaanse vrouw, die met haar blote handen speklappen aan het bakken is.

Hotel Ametlla Mar info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages