Hotel Ametlla Mar

16 reviews over Hotel Ametlla Mar in het Nederlands

Elk jaar opnieuw

Depuydt
8-12-2013

"Spaans" familiehotel, veel bezienswaardigheden in omgeving (auto is must), rustig gelegen in kleine baai, heel vriendelijk personeel en geweldige animatie, prijs is ok, lekkere Spaanse keuken, ruime kamers.

Op wandelafstand (30 min) ligt het typisch vissersdorpje met winkeltjes waar je alles vindt. Geen grootschalig commercieel gedoe, wel gezellig en rustig.

Komen al bijna 10 jaar en kinderen (nu 16j) willen blijven komen. Je moet wel willen deelnemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

leuk hotel

vanessa
8-8-2011

zijn net terug van 1 week l' amettla mar

leuk hotel, kinderbad ideaal en dicht aan het kleine privestrand waardoor de kindjes zelf van strand naar zwembad kunnen gaan zonder dat je ongerust moet zijn.

Eten is goed maar kan wat warmer de laatste dagen heb je de variatie ook wel gezien en zou er wat meer afwisseling mogen zijn.

Zou meer engels mogen gesproken worden

prijs kwaliteit is ok

animatie duurt s avonds te lang (tot 24u), zou iets minder luid mogen zijn aangezien hier toch veel kinderen verblijven.

animatie in engels zou beter zijn

Op zich een leuk hotel voor een week te verblijven

, de kinderen hebben er een fantastische tijd beleefd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooi, luxe, gezellig hotel!

Fam Van Opstal
1-11-2010

31-10-2010 Fijn, luxe hotel voor oudere én jonge mensen. Zwembaden, binnen en buiten, direct aan eigen strand, heerlijk eten (ontbijt en diner), vriendelijk en mooie kamers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

perfect omschreven

familie uit belgie
1-6-2009

hotel stond volgens ons perfect omschreven in de vele brochures. Hotel oogt mooi en is ook net.

ligt afgelegen maar was ook geen verrassing, dit wilden we net. ik kan me wel voorstellen met jongeren dat door de ligging het ietwat minder zou kunnen zijn. onze kinderen waren slechts 7 en 9. voor volwassenen en kinderen die soms wat moeilijker zijn om te behagen qua eten was er toch voldoende te vinden naar smaak. vakantie waar we met plezier naar terug kijken ! bezoek juli 2008

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009
2008

slechtse vakantie ooit

paul en josé
5-9-2008

Na 4 dagen weggegaan van de vakantie die voor 11 dagen was geboekt all inclusive, personeel was heel onvriendelijk, eten was smerig en koud personeel wat aanvulde stond regelmatig in de neus te peuteren en het zweet van voorhoofd af te vegen terwijl zij met het eten bezig waren, kamers waren oké schoonmaak personeel was wel vriendelijk, strand was smerig en gevaarlijk bij zwembad geen ligstoel omdat iedereen de stoel reserveert terwijl de helft er niet was de hele dag personeel keek hier niet naar om, bij aankomst werden we geholpen door iemand die alleen maar spaans sprak die taal zijn wij niet machtig, geen 4 sterren hotel hooguit 2 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2008

Slecht!!

Els
18-8-2008

Dit was onze slechtste vakantie tot nu toe. Geen variatie in het eten. Voor kinderen is het eten echt niet aan te raden! De kamers wel wel in orde, proper, groot genoeg(2 volw + 2 kind). Het kinderzwembad was ok, enkel het water was niet al te proper.

Weinig ligzetels en parasols. In de nabije omgeving is er echt niks te beleven enkel klein vissersdorpje op +/- 15min stappen(vele heuvels).

Als je hier komt voor de rust ok maar niet met kleine kinderen!! Animatie duurde tot 12u en maakte veel lawaai.

(29/07 tem 05/08)

Gereisd familie in augustus 2008

Geen 4-sterren hotel. Wel een driesterren+.

Familie Nederland
17-8-2008

Eerste indruk bij binnenkomst is prima. Eten is goed, zeer uitgebreide keuze. Bediening restaurant is zeer onvriendelijk. Medewerkers hotel spreken slechts spaans en frans, wat voor ons geen probleem was, wij spreken nl. zelf ook spaans. Kinderen hadden een leuke tijd, mede door het animatieteam. Ligbedden werden in de ochtend allemaal gereserveerd door de gasten, ondanks aanplakbiljetten in het hotel (ook in de lift), dat dit verboden was. Hotel doet hier verder niets aan. Hotelkamer was enigzins verouderd, met een slecht signaal op de televisie, een lekkende WC en roest in het bad. Elke avond een andere show, was best gezellig. Wij waren met de auto, en konden veel van de omgeving zien, die echt fantastisch is, met name L'almadrava en Playa Miami. Deze stranden waren vele malen mooier dan het strandje van het hotel, was werkelijk vreselijk was. Veel blessures op het strand tijdens het sporten met het animatieteam, door veel scherpe stenen en stoffig zand. Wij hebben het leuk gehad.

Gereisd familie in juli 2008

omgeving om tot rust te komen

G&E De Meulemeester
2-8-2008

aan de receptie soms moeilijk als gast te weten in welke taal zich uit te drukken. soms frans, soms engels en heel soms iemand die nederlands kon. Animatie jammergenoeg niet in nederlands, nogal moeilijk met kinderen van 7 en 9 jaar. algemeen was animatie verder wel ok. Elke avond ook nieuwe show. Kamer heel netjes en zelfs ruim genoeg om met 4 personen in te logeren. Badkamer zelfs meer dan behoorlijk met elke dag genoeg verse handdoeken. Het eten was perfect, ruime keuze zelfs voor moeilijke eters is er telkens iets wat ze graag lusten. onze kinderen hebben zich alvast rond kunnen eten. uitstekend zwembad was ook een echte hit voor hen... en ons.

In de omgeving is inderdaad niet veel te beleven, maar dit wisten we vooraf door enkele opzoekingen op het net. Echt een aanrader, zeker met kleine kinderen. Voor tieners of groepen jongeren is dit niet het ideale hotel, en dat was net wat wij wilden ...

niet veel te beleven

Van Breedam
30-7-2008

Dit hotel is een aanrader voor mensen met kleine kinderen.

Hotel personeel in de eetzaal was héél onvriendelijk deden geen moeite om andere taal te spreken enkel spaans. In het dorpje valt niets te beleven, zonder auto kan je er niet veel doen. Eten laat te wensen over, zelfde buffeten en eten was dikwijls koud. Heel rumoerig in de eetzaal. Wij gaan er niet meer terug naar toe. Kamers waren wel oké.

rustig hotel

tattie
26-7-2008

wij gingen voor de rust en kregen die ook... mocht het mogelijk geweest zijn mocht de animatie gerust lang voor middernacht stoppen.

veel spanjaarden in het hotel, eten was ok, je kon elke dag wat anders eten. kamers zeker in orde, alle dagen verse handdoeken. servirce personeel in orde. weinig te doen in het zwembad maar vonden wij niet erg. voor kleine kids was het zwembadje zeker goed genoeg. zoals elders vermeld vielen ons de vliegen ook op.

maar qua prijs kwaliteit vond ik het zeker in orde...

We hebben een aantal aanbieders voor Ametlla Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ametlla Mar in L'Ametlla de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ametlla Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.