L'Ametlla de Mar

Dagen regen1137913869881010

Reviews over L'Ametlla de Mar

• 10Klaus+Sylvia07-03-2010

K+S Traumurlaube

Es ist toll das es noch so schöne tüpisch Spanische Orte gibt.Wir sind durch Freunde vor 6 Jahren hierher gekommen und haben uns in die Gegend Verliebt.Die Ruhe,Landschaft,Leute und das Meer sind einfach Traumhaft.Wir fahren in 6 Tagen wieder hierher.Diesma für 2 Monate.und wir freuen uns schon rießig auf unsere Freunde und die netten Leute von L'Amettla de Mar.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7verhaegen-bulens21-06-2006

we hebben een vakantiewoning gehuurd in calafat (een residentiewijk met allemaal villa's en het was ronduit schitterend. Ze hebben ook een nederlandse website. we hebben de villa jardin tropical gehuurd met volledig afgesloten tuin en privézwembad. De inrichting en decoratie gewoonweg schitterend. Zeker de moeite om de website te bekijken. Ze hebben een aantal villa's en app die ze verhuren. zeer goede service en 2 toffe gasten uit antwerpen die zich daar mee bezig houden. Wij zijn de eerste week van juni 2006 geweest en hebben direct terug geboekt voor de eerste week van september 2006. Loungen aan je privézwembad ! wat moet een mens nog meer hebben

• 6Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in juni 2006

• 7Danielle van der Meer15-08-2014

mooie vissersplaats

Plaats heeft een leuke haven. Verder niet heel veel vertier. markt is klein, heeft wel een treinstation.

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2014

• 4Anne Marie20-09-2013

Amettla : village mort

Le village est triste : matin, après midi ou soir: rien à voir, rien à faire. Pas de magasins. On n' a pas envie d'y rester.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Stranden

juli 2013

• 8a. van der wal27-05-2005

Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst in l'amettla mar geweest, verbazingwekkend hoe een authentiek vissersdorpje zo kan blijven bestaan ondanks het toerisme. geweldig. we gaan dit jaar dus weer. voor ons is het de eerste keer dat wij terug gaan naar een zelfde camping en dat wil heel wat zeggen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd in mei 2005

• 10Sabine17-07-2008

Traumferien in L'Ametlla de Mar

Wir fahren seit mehr als zehn Jahre nach L'Ametlla de Mar. Für mich wäre das Jahr nicht komplett wenn ich diese zwei Wochen geniessen könnte. Mir wurde es noch nie langweilig und wird auch so schnell nicht werden. Ruhe, Erholung und viele freundliche Menschen und natürlich guetes Essen und Trinken. Ich kann dieses Ferien Ziel nur empfehlen!

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 1Van hove grietje23-07-2018

Nooit meer

Loopt dwars door de camping een openbare weg waar tot 3uur en zelfs langer auto's doorrijden klein brommerke met hels lawaai Je moet ook over deze weg om aar het zwembad en zo te gaan waar dan ook mensen van buiten de camping naar toe komen met auto's dus ook niet veilig voor kinderen alleen naar het zwembad te laten gaan

Nachtlawaai is verschrikkelijk de voetbal terreinen zijn open tot 12uur middernacht maar na sluiting blijven de jongeren voor de voetbal terreinen hangen en roepen en tieren .

Dit is zeker en vast de ergste camping kwa nacht lawaai hebben al op campings gestaan die 10 keer zo groot zijn waar er nog niet 1/10 zoveel lawaai is als hier

Staan hier nu op de camping hebben 1200€ betaald voor 2 weken het liefst van al zou ik mijn spullen inpakken en naar huis gaan

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 1Cultuur
    • 3Stranden

juli 2018

• 1Arnaud02-07-2013

Horrible

Arnaques dans les magasins.Nous avons eut un problèmes de sante et il nous a était dit au urgences et a la mairie que les espagnol et catalans passer avant les étranger au urgences impossibles de ce faire soigner donc nous sommes revenu a Paris avec de lourd séquelle liés au refus de prise en charges

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8M.DEVISMES04-07-2012

LA SUPER SANGRIA DU BISTROT LE PARISIEN

Excellent séjour de 3 semaines à AMETLLA - Juste dommage que tous les menus des restaurants soient écrits en catalan. Après avoir testé la sangria dans les différents bistrots, un seul mérite un A++, pour la qualité de celle-ci, allez tous au PARISIEN où la patronne maîtrise un petit peu le français. Il se trouve sur la place où il y a une aire de jeux pour les enfants. Bon souvenir des vacanciers qui se sont fait voler le TOMTOM.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Depuydt08-12-2013

Typisch Spaans vissersdorp

Gezellige smalle straatjes met winkeltjes waar je alles vindt. Vissershaven met in onmiddellijke omgeving visrestaurantjes. Gelukkig geen groots commercieel gedoe, maar nog een dorpje dat leeft volgens het Spaanse ritme.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur