Sorteren

vakanties L'Ametlla de Mar

Reviews over L'Ametlla de Mar

Terugkomen is een zekerheid!

Robert en Renate
    24-9-2018

Soms kom je op plekken die de tegenprestatie verdienen om te beschrijven wat je hebt meegemaakt. Mas de Mingall is zo’n plek! Na 9 dagen Bed and Breakfast was thuiskomen bijna minder. De eerste confrontatie met deze prachtige vallei zijn de terrassen en om de boerderij de olijvenbomen. Vervolgens wordt je geconfronteerd met de rust. Naast het goede bed en elke dag een lekker vers ontbijt , geeft deze droomplek de mogelijkheid om op eigen manier te genieten. Met het lezen onder de olijfbomen, zwemmen (in een luxe zwembad), wandelen of actief bezig maak je ter plekke je eigen vakantiegevoel. Tevens is het een perfecte uitvalbasis om het onderste gedeelte van Catalonië te verkennen. Het warme gevoel dat je in de loop van de week bekruipt is het luxe gevoel van complete ontspanning. Het bedekt het feit dat je geen/slechte ontvangst hebt; je een stopcontact moet zoeken; en sanitair gedeeld moet worden. Barabara en Michel .. DANK JE WEL!

Relaxte vakantie gehad.

Ivo Wennemers
    12-9-2018

Dat het heel warm kan worden.

Hier gaan we zeker terugkomen.

Brandts
    22-8-2018

Zeer goed verzorgde camping met prachtig zwembad en ruime plaatsen. Gelegen aan een klein mooi strandje. Mooi om te snorkelen. Sfeer volle animatie en mooie sportaccommodaties. Wifi is alleen toereikend aan de receptie en bij de bar.

Zeker het overwegen waard om nogmaals te gaan!

Saskia
    22-8-2018

Afgelopen zomervakantie hier 3 weken gestaan met een eigen tent. Leuke camping, mooie grote staanplaatsen (comfort plus) Sanitair werd gedurende de gehele dag netjes bijgehouden. Leuke activiteiten voor de kinderen,9 en 11 jaar. Beide strandjes bij de camping helaas kiezelstenen, maar geweldig om te snorkelen en lekker te zwemmen. Restaurant op de camping prima, reserveren wel een must!

blijvend terugkomen.

Theo Wittens
    21-8-2018

de camping ligt 2 kilometer van het dorp ametlla .sinds de nieuwe brug af is kun je met de fiets het dorp goed bereiken. lopen is geen goede optie. voor de rest een perfecte camping voor gezinnen. prima service en echte gastvrijheid door het hele personeel . het restaurant heeft voor iedereen wat lekkers . wat moet ik zeggen over de annimatie? GEWELDIG!!! hier kom ik gewoon thuis.

L'Ametlla de Mar scoort een 7,1 uit 10, op basis van 48 reviews