Hotel Palas Pineda

68 reviews over Hotel Palas Pineda in het Nederlands

Anders

Anja heiliegers
19-8-2018

Gezellig hotel, vriendelijk personeel en schone kamers.

Met de bus is Salou in 15 min. bereikbaar en het strand 5 min. lopen.

Verder een gezellige boulevard met winkeltjes en terrassen

Fam. Troost
27-6-2018

Super all inclusive hotel. Rustige ligging, heerlijk eten, elke dag schone handdoeken, leuk zwembad en met de bus zo bij de grotere plaatsen

nooit meer

janny
29-11-2017

kamer vies 2 weken zo gebleven veel klachten gegeven zo doen er niets aan .het eten is niet gaar en koud .de tostie bij de bar wordt smorgens gemaakt en smiddags opgewarmt maar stat wel de hele dag in de zon.op de teras bij de bar laten ze alles op de tafels staan wordt niet opgeruimd.

Fijne vakantie gehad

Janine
29-9-2017

Nette en schone kamers met fijne douche. Bedden liggen lekker. Eten is goed: ruime keuze, iedere dag een aantal andere gerechten en wordt snel aangevuld. Personeel is vriendelijk, animatieteam spreekt drie talen (Frans, Spaans en Engels) en de avondprogramma's waren prima vermaak. Super dicht bij strand, waterpark Aquopolis en Port Aventura. Over de boulevard kan je leuk slenteren en winkeltjes kijken. Aan het zwembad is het prima vertoeven, lekkere zonnebedden. Het water was alleen al wat koud voor eind september. De spa bij buren Gran Palas is ook zeker de moeite waard, aanbieding voor massages ligt in het wellness gedeelte van Palas Pineda.

prima vakantie

Mari
5-9-2017

Hotel Palas Pineda is een complex met 2 gebouwen, ons kamer was in 2de gebouw op de 4de verdieping, we hadden schitterend uitzicht op zwembad en de zee. de kamer was aan kleine kant, er stonden 4 bedden naast elkaar en je kon maar net daar omheen, de koffers en de buggy moest ik onder de bedden leggen.

De schoonmaak van de kamers is niet optimaal maar het is te begrijpen, met z'n 2en moeten de schoonmakers alle kamer van de hele etage schoonmaken. ze beginnen vroeg en zijn de hele dag druk mee bezig, was zielig om naar te kijken.

schoonmaak van de openbare ruimtes is slecht. WC's stinken, en de tegels om de zwembad heen worden alleen 's ochtends schoongemaakt en na een paar uurtjes loop je door de modder op blote voeten, niet echt aangenaam.

zwembad is heerlijk, heel groot, met 3 glijbanen. er is de hele dag toezicht door 2 zwembadmeesters, ze zijn heel alert en fluiten zodra er iets gedaan wordt dat niet is toegestaan.

ligbedden reserveren is niet toegestaan maar dat doet iedereen al vanaf vroeg in de ochtend, zwembad is pas vanaf 10 uur open maar dan kan je in hoogseizoen geen vrij ligstoelen meer vinden.

maar een echte minpunt vind ik dat er maar letterlijk 5 parasols zijn aanwezig voor zoveel ligstoelen, de palmbomen geven geen schaduw, dus dan lig je daar letterlijk te bakken in de zon. echt gevaarlijk vooral met jonge kinderen.

eten vonden we niet echt bijzonder maar eerlijk gezegd ook niet heel slecht, we vonden altijd iets wat we lusten.

elke dag hetzelfde keuze met ontbijt, de lunch en diner zijn ook bijna hetzelfde. er wordt absoluut geen zout gebruikt bij het koken van pasta, rijst, vlees of wat dan ook, en dat maakt eten echt flauw. fruit is heerlijk!

de restaurant is ook echt te klein voor zoveel mensen in het hoogseizoen, het is veel te druk, de tafels staan op 20-30cm afstand, lawaai is enorm. om drinken te halen moet je door de hele restaurant heen en weer lopen. 15 minuten in de rij staan voor gegrilde vlees is ook heel normaal.

als je rustig wilt eten dan moet je binnen de eerste half uur na de opening gaan eten, Spanjaarden gaan meestal later eten. dan ontstaat er al een rij bij de ingang van de restaurant. als je in de laatste half uur voor de sluiting gaat eten kan je niet eens vrij tafel vinden om te zitten.

animatie overdag stelt niets voor voor ons Nederlanders, de team spreekt amper Engels, er wordt Spaans en Frans gesproken. minidisco is wel leuk.

We waren met kinderen van 4 en 10 jaar oud. ons jongste had het helemaal naar zijn zin maar de oudste vervelde zich enorm.

in Pineda is er ook niet veel te doen, er zijn wat winkeltjes en restaurantjes een fontein en daar achter een leuk speeltuin. er is ook een waterpark met dolfinarium op loopafstand van het hotel.

Reus is echt moeite waard om te bezoeken.

Port Aventura is enorm druk in hoogseizoen, een tip! ga niet in de ochtend maar in de middag daar naartoe, het park is tot middernacht open!

taxi en bus ritje kosten vaak bijna hetzelfde. dus lekker voordelig taxi nemen!

al met al hebben we heel fijne vakantie gehad!

Mieke
29-8-2017

Door de vele negatieve reacties gingen we met een dubbel gevoel richting Palas Pineda. Gelukkig viel alles 100% mee. Een zeer netjes hotel, vriendelijk personeel en prima eten (zeker als je prijs/kwaliteit bekijkt). Minpuntje; op het vlees dat ze ter plekke stonden te bakken, moest je vaak op wachten. En het hotel bestaat uit 2 delen, als je naar Palas Pineda II moet staat dat wat onduidelijk aangegeven. Is wel op 1 locatie.

Dat de handdoeken op onbemande bedjes werden weggehaald, vonden wij super. In de rij voor het avondeten hebben wij niet gehad, misschien doordat wij half augustus pas zijn geweest, of doordat wij rond half 8 al gingen eten. Wij hebben 8 super fijne dagen gehad!

Fantastische plek

Lonneke
26-8-2017

Met mijn zoontje van 6 hier een fantastische all-in vakantie van 10 dagen gehad. Prachtig zwembad, hele dag muziek en animatie. Handdoeken die 's ochtends vroeg neergelegd worden om een bedje te reserveren worden weggehaald! Hele ruime kamer, iedere dag schoongemaakt en handdoekenwissel, meerdere keren per week schone lakens. Wat een luxe, zelfs je schoenen staan weer netjes naast elkaar als je terug komt in je kamer ;) Eten hartstikke goed, ter plekke gegrild vlees en vis, veel keuze. Het is ontzettend druk in het restaurant, maar dat is nu eenmaal zo als je in het hoogseizoen gaat en voor all-inclusive kiest. Ook 's avonds leuk entertainment, iedere dag weer een nieuwe show.

Ligging aan een leuke lange boulevard met veel winkeltjes en restaurantjes en het mooie strand vlakbij. Excursie gedaan naar Barcelona, ook allemaal perfect geregeld. Veel negatieve recensies hebben mij aan het twijfelen gebracht over deze accommodatie, ik ben blij dat ik me er niet door heb laten leiden!

Super vakantie gehad!

Lars Witteveen
1-8-2017

Hadden een Duplex superieur kamer, mooie groot balkon 2 slaapkamers 2 badkamers etc, werd dagelijks schoongemaakt en dagelijkse handdoekenwisseling.

All Inclusive programma is prima te noemen, bij aankomst om 08:30 uur kregen we meteen de sleutel van de kamer en de bandjes om konden meteen voor het ontbijt aanschuiven.

Eten was gevarieerd en altijd goed warm, overdag bij het zwembad was pizza, tosti's en hamburgers te verkrijgen. Overdag werd drinken geschonken in plastic bekers (tenzij je vertelde dat je het op het terras ging nuttigen) S' avonds bij de entertainment kregen we het altijd in glazen.

Dochter van bijna 2 jaar heeft het ook prima naar haar zin gehad. Zwembad, Speeltuin, Kidsclub, S'avonds mini disco met het entertainment team.

Hotel heeft een mooie ligging, 1 minuut lig je op het strand. Plaatsje zelf heeft een boulevard maar is iets rustiger, geen massa toerisme zoals bijvoorbeeld Salou.

Een aanrader voor gezin met kleine kinderen.

Mark
26-7-2017

Wij hebben samen met onze zoontjes van 5 en 3 genoten van een heerlijk verblijf in hotel Palas Pineda. Het hotel heeft een prachtig zwembad, met glijbaantjes, wat voor de kinderen super leuk is. Daarnaast ligt het strand op steenworp afstand en ook zeker de moeite waard om heen te gaan. Het zandstrand heeft een heel geleidelijk aflopende, heldere zee wat super kindvriendelijk is. Het ontbijt is top, de lunch en het diner misschien wat eentonig, maar als je het hotel uitloopt zit je zo op de gezellige boulevard van La Pineda waar leuke restaurantjes zijn. Wij hebben van de 11 dagen dat wij in het hotel verbleven 2 avonden in een restaurantje gegeten, wat voor de afwisseling lekker was, maar zeker niet noodzakelijk.

Daarnaast is er voor de liefhebber een animatieteam wat de gehele dag activiteiten als zumba, watervolley en kidsclub activiteiten organiseert. Wij zijn vaak in all inclusive resorts in Turkije geweest en die kun je niet met dit hotel vergelijken, omdat de kwaliteit en luxe in Turkije (voor zelfde prijs) stukken beter is. Wij waren, met name door sommige slechte recensies, een beetje huiverig voor wat we zouden aantreffen in dit hotel. Maar het is ons echt 100% meegevallen, voor de gunstige prijs die je betaalt voor dit hotel mag je echt niet klagen en is het gewoon een prima hotel voor een heerlijke vakantie! Wellicht dat wij hier volgend jaar weer terugkomen!

Jeanette
24-7-2017

Wij zijn gisteren teruggekomen van onze vakantie naar Palas Pineda en we hebben een heerlijke vakantie gehad. De ligging van het hotel is prima. Strand, winkels en zelfs een erg leuk waterpark is op loopafstand. Het strand is heerlijk. Zand en het loopt langzaam af wat met kinderen fijn is. De kamers zijn prima. Wij hadden een duplex kamer, een ruime kamer die iedere dag werd schoongemaakt. Zwembad is prima, de kinderen hebben er vele uren in vertoefd. Het eten is ook goed. Buffetvorm en voor ieder wat wils. Het is er druk en dat zou tegen kunnen staan. Aan de andere kant is het hoogseizoen en kun je dat verwachten. Mensen die niet op hun kinderen (en zichzelf) letten, was mijn grootste ergernis. Kinderen van 2 zelf eten laten halen met een bord. Vragen om ellende.. En eten en drinken halen en dat niet nuttigen, hun eigen rommel niet opruimen. Dat is irriteert mij maar is vanzelfsprekend niet aan het hotel te wijten..

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palas Pineda in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palas Pineda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.