Hotel Gran Palas

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Palas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gran Palas in het Nederlands

chique en rustig

evertjansma
4-5-2012

Gran Palas is zijn 5 sterren waard. Het is een conferentie centrum met Spa&Wellnes faciliteiten. De ligging is ideaal; zicht op de Middelandse Zee in een rustig plaatsje, zeker in april.

De voorzieningen zijn goed en het restaurant is uitstekend!

Riante kamers en op loopafstand van de boulevard met vele terasjes.

Niks op aan te merken.

Gereisd zakelijk in april 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Palas in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Palas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.