Hotel Golden Donaire Beach

KinderhotelWeer vandaag18°3°
Hotel Golden Donaire Beach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Donaire Beach voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Golden Donaire Beach in het Nederlands

Fantastisch alles naar wens.

H.Horstk,
27-12-2018

Uitstekend, ontvangst en eten en personeel alles geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi hotel, heerlijk gelegen direct aan het strand en een gezellige boulevard, mooie ruime kamer met aardig groot balkon, naast het hotel vind je 2 winkels (met o.a. levensmiddelen en strandbenodigdheden), heerlijk eten (veel keus, zowel met ontbijt, lunch als diner), dagelijks schone handdoeken, leuke animatie voor zowel jong als oud. In de zee (zand) , kun je een heel stuk lopen (ondiep), als je om je heen kijkt zie je veel vis(jes). In de bus kun je een (bus)kaartje kopen (de bus komt vrij frequent) en kun je bijv. naar het leuke nabij gelegen Salou gaan.

Minder vonden wij het zwembad, wat klein was. Bovendien waren er geen parasols. Erg jammer, dat er bijna geen Nederlanders waren. (Wel heel veel Engelsen.)

Gereisd met partner in september 2018

top hotel

anoniem,
1-8-2018

toen wij bij ons verblijf aankwamen om 00.30 werd ons nog een diner aangeboden. wij wilden liever meteen naar onze kamer om t gaan slapen helaas waren de bedden zoals eerder beschreven keihard. S'ochtends vroeg op om aan te schuiven bij het ontbijt dit was prima geregeld verse broodjes eieren en pannenkoeken. Het zwembad is inderdaad wat klein maar het animatieteam verzorgd de hele dag activiteiten zodat jong en oud vermaakt word. Maken grapjes en een praatje met gasten en worden niet opdringerig als je niet mee wilt doen aan een activiteit. Lunch en diner waren elke dag voorzien van een grote salade bar pasta's en patat de rest van het eten was elke dag gevarieerd. ( een alles eter kan elke dag wat anders eten) helaas is er voor een vegetariër weinig keuze.

Je kan de hele dag door drinken halen ijsjes en slushpuppies. Wij vertrokken de laatste dag pas om 20.30 je koffer werd netjes opgeborgen in een kamer en mocht zelfs nog douchen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Debby,
30-7-2018

Ik was samen met mijn vriend (beide 27). De kamers waren heel netjes, een regendouche, kluisje enz. Harde bedden wat wij wel prettig vonden. Veel Engelse, Ieren, Schotten en Spanjaarden maar daar had je totaal geen last van. Personeel is super! Over het algemeen de gehele dag bediening (vooral in de avond) en bij all in zat zelfs johny walker en passoa (komt bijna niet voor) personeel ruimt de hele dag op, is vriendelijk en ze hebben overal tafeltjes met stoelen staan. Ligbedden waren er over het algemeen ook voldoende. Strand ligt direct aan het hotel en is zeer schoon. Het animatie team was ook de hele dag in de weer met kinderen en activiteiten voor jong en oud. Wij bevelen dit hotel iedereen aan!

Gereisd met partner in juli 2018

Top; prima kwaliteit/prijs verhouding.

Annie en René uit Ellikom,
21-5-2018

Voor het vierde jaar naar dit hotel geweest en het was opnieuw uitstekend:

goed eten, vriendelijk personeel, propere kamers.

Dank zij het goede weer en mede de goede busverbindingen aan het hotel hebben we weer een fijne vakantie beleefd.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Het was fantastisch heel mooi weer.

Geovanna Sinke,
23-2-2018

De mensen moeten goed lezen wat er in de boeken staat want het klopt niet altijd,maar in dit geval klopt echt alles .Zo dicht op het strand ongelooflijk. Ga niet gelijk bij de eerste voor een strand stoel want bij de eerste betaal met veeeeeeel te veeeeeeeel.

Gereisd met partner in september 2017

Super Hotel, direct aan het strand.

jan-c,
2-9-2017

Super Hotel, goede ontvangst, behulpzaam, zelfs gebruik kunnen maken van een laptop bij de receptie om de check-in te doen van onze terugvlucht met Brussels Airlines.

De kamers zijn schoon en prima ingericht.

2 puntjes die iets minder zijn:

- Slechts 2 stopcontacten op de kamer, iets weinig in deze tijd met diverse apparaten, telefoons en accu's van het fototoestel die bijna iedere dag opgeladen moeten worden. Meenemen van een verdeelstekker is aan te raden.

- de matrassen van de bedden zijn te hard. 3e nacht pas een beetje aan gewend.

Het eten, in buffetvorm, is erg goed en gevarieerd. Genoeg keuze voor iedereen en alles werd tijdig aangevuld. Tevens hebben ze 2 bakplaten waarop vis en vlees gebakken wordt terwijl je wacht, super toch! En 's morgens op de bakplaat, eitjes op de Spaanse manier gebakken of een pannenkoek.

Door de buffetvorm kan het zijn dat sommige etenswaren niet zo warm zijn als je zou willen, dus niet te lang wachten met eten als je hebt opgeschept :-)

De All Inclusive is ook prima van 10:00 tot 23:00 uur.

Ze hadden zelfs de Amstel Radler !!!

Het zwembad is prima, maar iets te klein gezien de grootte van het hotel, bedjes zijn gratis miste alleen de parasols voor diegene die niet zoveel zon wil.

De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Tafels werden na gebruik snel afgeruimd en weer gedekt. Super.

Al met al een goed georganiseerd hotel. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Is de 3 sterren meer dan waard.

We hebben er een zeer fijne vakantie gehad met ons vijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk hotel voor die prijs

Cornelis,
11-6-2017

Golden Donaire bracht is een leuk hotel voor die prijs. Vriendelijk personeel en veel keus bij het eten, de kamer die wij hadden was groot zat mis alleen een koelkastje op de kamer. Het animatieteam deed ook goed zijn best om iedereen van jong tot oud te vermaken. Misschien de wifi verbeteren was erg slecht.

Wel veel Engelse en Russen met kleine kinderenmaar daar had je geen last van op de dag dat was wel anders later op de avond.

Al met al een fijne vakantie gehad, kom er misschien over een paar jaar terug maar nu eerst weer een ander deel van Spanje bekijken.

Gereisd met partner in juni 2017

Locatie top, kamers matig

Saskia,
6-5-2017

Hotel Golden Donaire Beach ligt direct aan het strand, wt fantastisch is. Ook het eten is goed met veel variatie en verse producten.

De kamers zijn klein, erg gehorig en de bedden zijn erg hard. Wifi was tijdens ons verblijf eind april nauwelijks beschikbaar. Een 3-sterrenhotel en banwege de laatst genoemde minpunten past geen vier sterren waardering

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastisch!

Clara,
28-3-2017

Een prachtige locatie aan het strand, hotel was prima, eten ook, het is een rustige plaats voor mensen die van rust houden, wil je drukte, dan kun je met de bus naar het drukke Salou om lekker te shoppen.

Gereisd alleenreizend in september 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Donaire Beach in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Donaire Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.