Aparthotel Estival Park

Aparthotel Estival Park
8,2

28 tips over Aparthotel Estival Park

gerdien.dohmen, 1-11-2015
Op zondag om 12.00 uur is er in het waterpark een dolfijnenshow. Kosten € 7,50. De moeite waard.
Rick, 4-8-2015
Tarragona is leuk voor een dag winkelen en historische bezienswaardigheden, 20min met de auto. Cambrils, ook 20 min., is een leuke toeristische havenplaats met zeer veel restaurants en winkeltjes. Als je geen eigen vervoer hebt is dat geen probleem, zeer goede busverbindingen tussen al de badplaatsen.
rosa, 29-6-2015
met de bus naar cap de salou, als je daaruit stapt kan je prachtig lopen (via trappen) langs de kust naar salou echt de moeite waard

We hebben een aantal aanbieders voor Estival Park voor je op een rij gezet:

Leo van Broek, 25-6-2015
Tarragona is een aanrader. Het strand in de buurt bij het hotel is zeer aan te bevelen en zeer veilig te noemen voor kinderen
nielson plomp, 1-6-2015
Bar/restaurant Oh la la op een paar honderd meter afstand is een aanrader. Dit wordt sinds een paar jaar gerund door twee jongens uit Nederland. Behalve lekkere drankjes hebben ze ook heerlijke gerechten op de kaart.
Ninon, 3-5-2015

Als je naar Port Aventura zou willen gaan, krijg je een korting van €20 p.p.p.d. als je 3 zakjes Chupa Chups snoepjes koopt (in elke Spaanse

supermarkt te verkrijgen). Het gaat om de zakjes met de actiesticker van Port Aventura. Als je het park binnengaat, kun je je het beste wenden tot de kassa helemaal rechts achterin de hoek. Niet de stickers van de zakjes afscheuren, maar de (lege) snoepzakjes meenemen. Dan is de entreeprijs p.p.p.d. nog maar €25 😀, en dit is de goedkoopste aanbieding!

Myriam, 9-8-2014

In geen enkel ander hotel ooit meegemaakt. Een bord aan de deur van de gang met "Stilte aub" in het Engels, Spaans en Russisch zou al kunnen helpen.

Tarragona is een heel mooie stad om te bezoeken (20min bus). We gingen op dinsdag, liepen eerst over de markt met daarna een bezoek aan het historische centrum. Onze kids,5 & 7, vonden het heel leuk!

Neem voor waterpret ook weektickets Aquopolis! We zijn bijna dagelijks 3 uurtjes geweest.

TOPkinderanimatie!

Cava op de kamer voor m'n verjaardag :-)

Marcella1982, 12-7-2014
Pak de Plana bus naar Salou/Cambrills/Taragonna...Waterpark is naast Estivalpark ook erg leuk om te doen..
Palmyra, 11-5-2014
Wij zijn op eigen gelegenheid naar Barcelona gegaan, met de trein. Dat is goed te doen. Je kunt met de bus naar het station Salou, maar met de taxi is handiger. De bus kost 2,15 euro per persoon, de taxi kost ongeveer 12 euro voor een enkele reis naar het station (dat is makkelijker, vonden wij, het was na het uitstappen van de bus niet eenvoudig het station te vinden...).
Rebecca, 6-5-2014
Ga een dagje naar Barcelona met de bus: retourtje voor €20!

We hebben een aantal aanbieders voor Estival Park voor je op een rij gezet: