Hotel Best Terramarina

12 reviews over Hotel Best Terramarina in het Nederlands

Prachtige Kamers en Super ligging

Madeleine vd Broek
27-8-2012

Fijn hotel. Heel vriendelijk personeel.

Ligt heerlijk aan het strand. De kamers zijn prachtig.Koelkastje op de kamer. Fijn balkon met leuk uitzicht op la Pineda.

Eten mag iets uitgebreider. Maar er zat altijd wel iets bij wat we lekker vonden. Wel veel Russen maar wij hadden er geen last van.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heerlijk hotel direct aan het strand

Anne
23-9-2011

Het is een middelgroot hotel, direct aan het strand. De ligging is perfect! Wij hadden een kamer met ontbijt. Ontbijt was goed, meer dan genoeg keuze, voor elk wat wils. Het is een mooi hotel, alles is zuiver en netjes. Kamer was ruim en modern ingericht. Het restaurant naast het hotel (Sol de Mar) is zeker een aanrader om eens te gaan eten!

Er waren inderdaad een behoorlijk aantal Russen in het hotel, maar daar hebben wij verder geen last van gehad.

Gereisd met partner in september 2011

leuke vakantie

linda roose
29-5-2011

het is een hotel 100 kamers , lekker eten altijd keus tussen 3 vleesgerechten en 3 visgerechten mooie dessertbuffet , maar het eten was niet altijk warm nagevraagd bij andere mensen die in andere hotels logeerden en daar was het eten ook niet warm , mooie kamers maar de badkamer kon beter gepoetst worden , Elders in het hotel was alles netjes en proper. zou zeker nog teruggaan naar dit hotel.Ook waren er veel russen in het hotel. Deze mensen namen voorgerecht en hoofdgerecht en dessert ineens nogthans was er voldoende eten voor iedereen. De russen waren een nadeel

Gereisd met partner in mei 2011

ik keer tevreden terug

nancy d'hulster
22-2-2011

Na mijn reis tijdens de paasvakantie vorig jaar had ik er mijn hart verloren :-) daarom ben ik er tijdens het groot verlof terug geweest en toen was er opmerkelijk MEER animatie in het hotel zelf. Heb me er zodanig geamuseerd dat mijn reis opnieuw geboekt is met vertrek 28/4/2011 voor een weekje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

zeer leuk hotel

tine
3-2-2011

goed hotel lekker eten en prachtige ligging mooie kamers mooiste ooit gezien spanje !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Subliem

Bebietje
4-11-2010

Onthaal: Er is 1 receptionist die nederlands spreekt. Maar vroeger was er geen dus das al een verbetering. De andere reseptionisten spreken wel Engels maar gebrekkig.

Kamer: Ruim, ordelijk, mooi ruim balkon waar het aangenaam vertoeven is 's avonds. De kamer word over het algemeen goed gepoest. De enige opmerking die wij hadden is dat het bad niet net genoeg gepoetst werd.

Eten: Zeer gevarieerd er is elke dag wel iets anders. Natuurlijk zijn er ook dingen die de volgende dag terug keren in een ander gerecht. De warme gerechten zijn nooit echt warm warm.

Hotel: De alg inrichting is chinees georienteerd. Wat jammer is daar de spaanse cultuur zoveel mooie dingen heeft. Maar hier en daar zijn toch spaanse accenten aanwezig. Maar al bij al leuk ingericht met gezellige leeshoek, bar en super mooi terras meteen aan het strand.

Ligging: rustig en toch centraal, 1u15 Barcelona, 15min Reus, Tarragona en Bona Vista.

Al bij al dus zeker de moeite om hier je vakantie door te brengen

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Heel leuk hotel, tof personeel, goede ligging

Melissa De Jode
10-6-2010

Hotel Terramarina is een leuk hotel met en zeer goede keuken en leuke inrichting van de kamers. Jammer dat er veel te weinig plaats is in de eetruimte, daardoor waren er dagelijks problemen tijdens het avondmaal. Bar- en receptiepersoneel heel vriendelijk. Maître d'hotel mag zeker wat vriendelijker zijn!

Voor de rest alles dik in orde. Leuke promenade om 's avonds wandeling te maken.

Zeker de moeite! We gaan ooit nog terug!

J en M uit Wevelgem

Gereisd met partner in mei 2010

Mooi hotel, goed gelegen.

Peelaers Lieven
4-6-2010

We waren in het hotel eind mei 2010.

Alles was zeer proper, mooie kamer met zeezicht.Personeel vriendelijk en hardwerkend.Het eten was goed en genoeg keuze,spijtig dat het warm buffet meestal lauw was.De faciliteiten zijn niet zo uitgebreid,alles is kleinschalig,familiaal en rustig. Eerder voor een wat ouder publiek en er was geen animatie.Voor ons een goed driesterrenhotel.Toch zijn we prijs/kwaliteit tevreden.

Gereisd met partner in juni 2010

een ster teveel

frank
23-5-2010

hoewel dit hotel in 2009 vernieuwd is geworden kan je reeds in de kamers zien dat kleine mankementen niet direct hersteld worden, ondanks de verwijzing naar de receptie, het eten is zeker een 4 sterren hotel niet waardig, dikwijls niet genoeg verwarmd gehouden en niet genoeg varatie voor dit hotel

Gereisd met partner in mei 2010

In augustus terug

Vdh Wim
15-5-2010

Zeer rustig hotel, iedere dag kamers onderhouden + verse handdoeken. Het eten was zeer gevarieërd, geen enkele keer hetzelfde. Aan de receptie spreekt men Engels, Spaans, Frans, Russich en 1 bediende ook Nederlands. Vriendelijk opgewekt personeel in restaurant. Bushalte op 50 meter van hotel, ideaal voor uitstappen naar Tarragona, Cambrils, Reus, Salou, Barcelona enz. Reizen aan spotprijs dankzij de buskaart. Toegang tot wandeldijk en strand slechts 10 meter van uitgang bar. Geen discotheken in omgeving, dus zeer rustig.

Enig minpuntje voor zwembad genieters, valt klein uit.

Gesuggereerd Bvn te installeren op hun 60 kanaal tellende tv gezien er veel Nederlanders en Vlamingen dit hotel bezoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Terramarina in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Terramarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.