Hotel Best Hotel Sol d' Or

Hotel aan zeeWeer vandaag19°4°
Hotel Best Hotel Sol d' Or
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Hotel Sol d' Or voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Best Hotel Sol d' Or in het Nederlands

Tatjana,
3-10-2018

Prima hotel en ligging. De kamers zijn ruim met extra grote bedden en zeer schoon .

Animatie is leuk!

Eten is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Op mijn verjaardag kreeg ik een surprise - champagne en vers fruit waarvoor hartstikke bedankt!

Hotel Direktie, Directora, 8-10-2018

Geachte Tatjana,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling over Best Sol Dor op Zoover. We zijn enorm blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten en zijn blij dat u de animatie leuk vond. We kijken ernaar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen wanneer u Salou een volgende keer bezoekt.

Met vriendelijke groet.

Het Management team

Mi seconda casa/Ons 2e huis

Sina Kemmerling,
15-9-2018

Dit is een fijn hotel.Lekker dichtbij het strand.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Lekker eten met veel keuze.Mooi zwembad met veel ligbedden.Door het recreatieteam wordt hier veel georganiseerd.Zowel overdag als 's avonds.De kamers worden elke dag schoongemaakt.En de handdoeken gewisseld.En 1x per week worden de bedden verschoond.Wij zijn hier nu voor de 12e keer.En volgend jaar gaan wij voor de 13e keer.Wij voelen ons hier heel erg thuis.

Wij noemen het hier altijd onze seconda casa.

Deze rivieuw heb ik geschreven vanuit dit hotel.Wij zijn hier nog een paar dagen en dan gaan wij weer naar huis.

En dan zeggen wij tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in september 2018
Hotel Direktie, Directora, 24-9-2018

Beste Sina,

Heel erg bedankt voor uw recente bezoek aan Best Sol D'or hotel en het delen van uw ervaringen met andere gasten. We zijn tevreden na het lezen van uw opininie over onze medewerkers. We proberen vriendelijk, efficiënt en vriendelijk met onze gasten om te gaan en het is fantastisch om u zich thuis te laten voelen ... heel erg bedankt !!

Met vriendelijke groet

Niet weer

D Volkers,
10-9-2018

Zijn vorig jaar in juni geweest was top .zijn eind juni 2018 geweest top .zijn nu begin september geweest met dochter schoonzoon en een baby wat een afgang. weinig personeel eetzaal was een puin hoop vieze borden vaak ook geen borden of bestek geen eten lang wachten voordat het eten weer kwam vaak koud eten volle tafels lang wachten op drinken vriendelijkheid was bij sommige personeelsleden in eetzaal ver te zoeken bar personeel bijzonder aardig geen onderscheid tussen betalende gasten of all-inclusive al met al jammer van het hotel

Beste D Volkers

Het spijt ons ten zeertse, dat u deze keer geen uitzonderlijke vakantie hebt gehad zoals de andere keren. We verontschuldigen ons hiervoor omdat we altijd onze gastverwachtingen willen verwezenlijken. We hopen dat u toch nog een volgende keer terugkomt en we u een aangenamere vakantie kunnen bieden.

Met Vriendelijke groeten,

Tjingo

In juni zijn we ook geweest toen was het goed !

Maar nu opeens was veel personeel weg ?..

De eetzaal was niet echt schoon !

Igor bakte het vlees wel goed maar de dames konden er echt niets van!

De vis en het vlees waren nog rauw van binnen je zegt er wat van tegen de bediening die er al meerdere jaren daar werkt maar ja wat doet ze ermee ?

Dames die aan het bakken waren verstonden ons niet !

Hoorde van meerdere mensen dat de kamers niet goed werden schoon gemaakt !!

Jammer komen hier al 13 jaar 😕

Geachte gast,

Wij betreuren het dat we niet 100% aan uw verwachtingen van ons hotel hebben voldaan. Evenzo danken wij u dat u uw opmerkingen hebt gemaakt en dankzij deze we beter kunnen zien waar onze zwakke punten liggen en al onze inspanningen richten om deze zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, omdat ons belangrijkste doel de maximale tevredenheid is van onze klanten.

Met beleefde groet

Het management team

Hier gaan wij nooit meer heen!!!

joop van der Heijden,
9-9-2018

Nadat we hier al 4 jaar waren geweest hadden we weer dezelfde positieve verwachtingen van dit hotel,maar helaas dit hotel is niet meer wat het eerder was. Hier word alleen maar spaans en russisch en een beetje frans gesproken met een beetje engels zodat de gemiddelde nederlander niets van de activiteiten verstaat.

Het eten is wel divers maar de hygiëne laat de wensen over.Het servies in de eetzaal bevatte vaak nog etensresten van de dagen ervoor.Ook kwam het regelmatig voor dat het eten wat in de bakken lag (Frites aardappelen groente) gewoon lauw of koud was. Ook kan men hier wel wat aan de klantvriendelijkheid van het receptie personeel doen.Mijn vrouw is hier goed ziek geworden braken, diaree en als je het bovenstaande samen vat kan je de oorzaak wel raden! Mijn verzoek om de kamer bij vertrek langer te huren werd zomaar afgewimpeld zodat mijn echtgenote vanaf 10.uur op een bedje bij het zwembad kon gaan liggen.Dus nooit meer!!

Beste Joop van der Heijden,

Bedankt voor deze review op Zoover Ik ben teleurgesteldd om te lezen dat u niet volledig hebt genoten van ons buffet en de aangeboden recepcion service. Wees gerust: Ik heb je opmerkingen gedeeld met onze Restaurant Manager en Front Office Manager en hun op het matje geroepen.

Met Vriendelijke groeten,

Het Hotel management

FANTASTISCh

Monique De haan,
2-9-2018

Fantastisch hotel. Eten is goed, kamers netjes. Bedje bij zwembad altijd beschikbaar. Dicht bij strand en winkels. Animatie is leuk, helaas veel in het Spaans.

Enige minpunt: heel veel Russen die denken dat ze overal voorrang hebben en de meeste rechten hebben.

Fantastische vakantie gehad!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Hotel Direktie, Directora, 9-10-2018

Beste Monique De Haan,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere reizigers via Zoover. We zijn erg blij om uw vriendelijke woorden over ons hotel en personeel te lezen. Als u de kans hebt om Salou nog een keer te bezoeken, zullen we blij zijn om u opnieuw te verwelkomen bij Best Soldor. Wat betrefd de russische gasten kan ik alleen maar vertellen dat we alle nationaliteiten verwelkomen. Met de Beste wensen, Het Management team

fantastisch

pbos,
11-8-2018

het hotel is prime eten zeer goed personeel vriendelijk een aan rader

Gereisd met vrienden in juni 2018
Hotel Direktie, Directora, 23-8-2018

Geachte Familie Pbos,

Bedankt voor het plaatsen van uw review over best Sol Dor op Zoover. We zijn enorm blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf hier bij ons. We kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen wanneer u Salou een volgende keer bezoekt.

Met vriendelijke groeten.

Het Management team

Prima hotel

Johan Claes,
27-7-2018

Dit is een kleinschalig maar prima hotel heel kort bij het fijne zandstrand van La Pineda.

Het hotel is wel wat verouderd maar kwa prijs - kwaliteit is dit een goed hotel.

Het internet is wel van slechte kwaliteit waardoor er op de kamers nauwelijks of geen bereik is. Maar indien je plaatst neemt nabij de bar is dit opgelost

De kamers zijn wat verouderd maar proper en ze worden goed onderhouden.

Het eten is sterk afwisselend met telkens een een ander thema bij het avond eten.(Mexicaans, Spaans, Kebab,Kaas avond .....)

Verder is er een ruim aanbad van gevogelte - vlees en vis, groenten,salades aan het buffet.

Aan het zwembad is het rustig en er is een ruim aanbod van ligstoelen waardoor er op elk moment nog stoelen beschikbaar zijn.

Alle dagen wordt het zwembad grondig gereinigd en tevens is er aan het zwembad een bar voorzien met drank ijs en snacks.

Zowel het personeel aan de bar,restaurant als receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nu voor de 2e keer in dit hotel, maar wat een tegenvaller! Hotel is qua service heel erg achteruit gegaan. We zijn hier nu een dikke week, maar je merkt dat vooral de Russische gasten het voor het zeggen hebben. Ook als je all-inn hebt geboekt, dan hoef je niet op je beurt te wachten. Drinken bij het diner kun je op je buik schrijven, als je er wat van zegt wordt je uitgelachen. Bij de receptie wordt je geholpen, maar ondertussen worden de Russische gasten van info voorzien. Wanneer de badkamer in het slot valt, komt er niemand even helpen, je krijgt slechts een paperclip mee. Verwacht ook geen extra hulp bij het verzilveren van een voucher voor een attractie park, maar doe dat maar ter plekke. Het eten is stukken beter geweest, nu vaak lege bakken en lauw/koud eten. Kamermeisjes zijn wel erg vriendelijk. Pluspunt van het hotel is de ligging, maar dat is momenteel het enige. Gelukkig zijn wij veel weg, niet afhankelijk van het hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hotel Direktie, Directora, 31-7-2018

Beste Roos,

Ik wil U graag mijn excuses aanbieden voor de teleurstelling die u hebt ervaren tijdens uw recente verblijf hier bij ons. Ik realiseer me dat ik de tijd niet kan terugdraaien om jouw ervaring ongedaan te maken, maar ik hoop echt dat u ons de mogelijkheid zal bieden om u weer te mogen erwelkomen zodat we kunnen laten zien waar Best Sol Dor echt voor staat ... Neem gerust contact op met mijn kantoor als u terugkeert naar Salou. Nogmaals onze verontschuldigingen.

Met Vriendelijke groet

Gaizka Muñoz

manager

We komen hier graag !

A.G,
16-7-2018

Een heel fijn hotel !

Komen hier al vele jaren en hopen er ook nog vele jaren te komen !

Eten is goed kamers ook !

Dicht bij de zee en bij de vele winkels !

Mooi uitzicht in het restaurant met vriendelijke bediening !

Gereisd met partner in juni 2018
Hotel Direktie, Directora, 20-7-2018

Beste A.G

Van harte bedankt voor jullie mooie woorden van lof over jullie recente verblijf bij ons. We zijn tevreden om lezen dat jullie de vriendelijkheid van de staff geapprecieerd hebben. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Het Hotel management

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Sol d' Or in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Sol d' Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.