Sorteren

vakanties La Pineda (bij Salou)

Reviews over La Pineda (bij Salou)

La Pineda is een gezellig plaatsje.

Sina Kemmerling
    15-9-2018

La Pineda is een leuk plaatsje.Met een gezellige boulevard en veel winkeltjes en restaurantjes en het Aqua-Waterpretpark.La Pineda heeft een mooi strand,die bestaat uit fijn zandstrand die loopt langzaam af in zee waar je vrij ver in kan lopen en dan is het zeewater nog tot je knieën.Ideaal voor kinderen.Er zijn veel hotels in La Pineda.La Pineda ligt 4 km van Salou af.8km van Cambrils,10km van Tarragona.De Plana bus rijdt naar deze plaatsen.Wij rijden meestal met de taxi naar b.v Salou.Dan zijn wij meestal nog net geen

10 euro kwijt.Dat is niet duur voor 3 personen.Voor de jongeren is er discotheek La Pacha.Voor invaliden is op het strand een vlonderpad.Zodat zij ook op het strand kunnen komen.Op het strand zijn ligbedden te huur voor maar 5 euro,inclusief een drankje.De winkels op de boulevard zijn 's avonds nog laat(tot 22.00uur) open.Op vrijdag is er markt op de parkeerplaats van het Aqua-Waterpretpark.Van 10-12.30 uur.

fantastisch

pbos
    12-8-2018

naar salou is voor mensen die slecht ter been niet telopen

best leuk

sb
    12-9-2017

Ze hebben hier een heel mooi waterpark en een leuk strand.

Mooie plaats

jan-c
    2-9-2017

Zeer fijn voor een strandvakantie

Aangenaam.

Tepel
    30-6-2017

Zeer aangename bestemming. Leuk strand, vele leuke winkels en barrekes om te drinken. Ook voor de kids speelautomaten. Als er voetbal is kan je het altijd wel ergens op een terras zien. Ook een zeer leuk zwemparadijs. Echt een aanrader voor gezin. Mogelijkheid om zeer mooie wandelingen te maken. Via rotsen en lange wandelwegen naar Salou. Ook korte weg is mogelijk. Topbestemming.

La Pineda (bij Salou) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 128 reviews