Sorteren

vakanties La Pineda (bij Salou)

Reviews over La Pineda (bij Salou)

Tatjana
    3-10-2018

Prima hotel en ligging. De kamers zijn ruim met extra grote bedden en zeer schoon .

Animatie is leuk!

Eten is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Op mijn verjaardag kreeg ik een surprise - champagne en vers fruit waarvoor hartstikke bedankt!

Hotel Direktie, Directora, 8-10-2018

Geachte Tatjana,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling over Best Sol Dor op Zoover. We zijn enorm blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten en zijn blij dat u de animatie leuk vond. We kijken ernaar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen wanneer u Salou een volgende keer bezoekt.

Met vriendelijke groet.

Het Management team

Golden Donaire Beach is zeker een bezoekje waard !

J.v.G.
    20-9-2018

Mooi hotel, heerlijk gelegen direct aan het strand en een gezellige boulevard, mooie ruime kamer met aardig groot balkon, naast het hotel vind je 2 winkels (met o.a. levensmiddelen en strandbenodigdheden), heerlijk eten (veel keus, zowel met ontbijt, lunch als diner), dagelijks schone handdoeken, leuke animatie voor zowel jong als oud. In de zee (zand) , kun je een heel stuk lopen (ondiep), als je om je heen kijkt zie je veel vis(jes). In de bus kun je een (bus)kaartje kopen (de bus komt vrij frequent) en kun je bijv. naar het leuke nabij gelegen Salou gaan.

Minder vonden wij het zwembad, wat klein was. Bovendien waren er geen parasols. Erg jammer, dat er bijna geen Nederlanders waren. (Wel heel veel Engelsen.)

Mi seconda casa/Ons 2e huis

Sina Kemmerling
    15-9-2018

Dit is een fijn hotel.Lekker dichtbij het strand.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Lekker eten met veel keuze.Mooi zwembad met veel ligbedden.Door het recreatieteam wordt hier veel georganiseerd.Zowel overdag als 's avonds.De kamers worden elke dag schoongemaakt.En de handdoeken gewisseld.En 1x per week worden de bedden verschoond.Wij zijn hier nu voor de 12e keer.En volgend jaar gaan wij voor de 13e keer.Wij voelen ons hier heel erg thuis.

Wij noemen het hier altijd onze seconda casa.

Deze rivieuw heb ik geschreven vanuit dit hotel.Wij zijn hier nog een paar dagen en dan gaan wij weer naar huis.

En dan zeggen wij tot volgend jaar.

Hotel Direktie, Directora, 24-9-2018

Beste Sina,

Heel erg bedankt voor uw recente bezoek aan Best Sol D'or hotel en het delen van uw ervaringen met andere gasten. We zijn tevreden na het lezen van uw opininie over onze medewerkers. We proberen vriendelijk, efficiënt en vriendelijk met onze gasten om te gaan en het is fantastisch om u zich thuis te laten voelen ... heel erg bedankt !!

Met vriendelijke groet

Niet weer

D Volkers
    10-9-2018

Zijn vorig jaar in juni geweest was top .zijn eind juni 2018 geweest top .zijn nu begin september geweest met dochter schoonzoon en een baby wat een afgang. weinig personeel eetzaal was een puin hoop vieze borden vaak ook geen borden of bestek geen eten lang wachten voordat het eten weer kwam vaak koud eten volle tafels lang wachten op drinken vriendelijkheid was bij sommige personeelsleden in eetzaal ver te zoeken bar personeel bijzonder aardig geen onderscheid tussen betalende gasten of all-inclusive al met al jammer van het hotel

Hotel Direktie, Directora, 17-9-2018

Beste D Volkers

Het spijt ons ten zeertse, dat u deze keer geen uitzonderlijke vakantie hebt gehad zoals de andere keren. We verontschuldigen ons hiervoor omdat we altijd onze gastverwachtingen willen verwezenlijken. We hopen dat u toch nog een volgende keer terugkomt en we u een aangenamere vakantie kunnen bieden.

Met Vriendelijke groeten,

Het management team

Waar is het personeel allemaal gebleven ?

D
    9-9-2018

In juni zijn we ook geweest toen was het goed !

Maar nu opeens was veel personeel weg ?..

De eetzaal was niet echt schoon !

Igor bakte het vlees wel goed maar de dames konden er echt niets van!

De vis en het vlees waren nog rauw van binnen je zegt er wat van tegen de bediening die er al meerdere jaren daar werkt maar ja wat doet ze ermee ?

Dames die aan het bakken waren verstonden ons niet !

Hoorde van meerdere mensen dat de kamers niet goed werden schoon gemaakt !!

Jammer komen hier al 13 jaar 😕

Hotel Direktie, Directora, 17-9-2018

Geachte gast,

Wij betreuren het dat we niet 100% aan uw verwachtingen van ons hotel hebben voldaan. Evenzo danken wij u dat u uw opmerkingen hebt gemaakt en dankzij deze we beter kunnen zien waar onze zwakke punten liggen en al onze inspanningen richten om deze zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, omdat ons belangrijkste doel de maximale tevredenheid is van onze klanten.

Met beleefde groet

La Pineda (bij Salou) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 128 reviews