La Pineda (bij Salou)

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor La Pineda (bij Salou) voor je op een rij gezet:

vakanties La Pineda (bij Salou)

Weer & Klimaat La Pineda (bij Salou)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°13°16°17°21°25°27°27°25°21°16°13°
Min. temp. (℃)10°13°17°20°20°18°14°10°
Zonuren5h7h7h8h8h10h11h9h8h7h5h5h
Zeewatertemp (℃)14°14°14°15°17°22°24°26°24°22°19°15°
Dagen regen627774447566

Reviews over La Pineda (bij Salou)

• 10mahieu christiane28-05-2015

mooie plaats

geschikt voor mensen met beperking

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Tepel30-06-2017

Aangenaam.

Zeer aangename bestemming. Leuk strand, vele leuke winkels en barrekes om te drinken. Ook voor de kids speelautomaten. Als er voetbal is kan je het altijd wel ergens op een terras zien. Ook een zeer leuk zwemparadijs. Echt een aanrader voor gezin. Mogelijkheid om zeer mooie wandelingen te maken. Via rotsen en lange wandelwegen naar Salou. Ook korte weg is mogelijk. Topbestemming.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8jeanet21-09-2005

gezellig -plaatsje dicht bij cambrils taragona en salou schoon strand leuke boulevard

• 9Stranden

Gereisd in september 2005

• 10Klazina17-10-2005

La Pineda is een rustig,maar toch leuk centraal gelegen plaatsje.Lekker dicht bij zee,mooie omgeving,Een leuke boulevard,geen Salou, maar toch heel leuk.Voor diegenen,die Salou te druk vinden,maar toch af en toe eens naar Salou,of Tarragona willen,om o.a te shoppen,bevalt dit plaatsje heel goed.Alleen jammer,dat het bosrijke gedeelte afgesloten was met prikkeldraad.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd in oktober 2005

• 7Sjoerd25-05-2016

Relaxte badplaats

Wij zaten in een appartement van Estival Park met een groep van 15 mensen van verschillende leeftijden er was voor ieder wat wils. We zaten aan het begin van het seizoen. De sfeer was super relaxed en all-inclusive van het Estival Park was overdadig.

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9monique19-09-2013

gezellige boulevard fijn strand

de boulevard van la pineda is heel gezellig en een goede aanvulling op het grotere centrum bedoel als je geen zin hebt naar het centrum te gaan is dit een goed alternatief leuke vaak goedkope winkels gezellige bars en vooral de eerste ijssalon die je tegen komt heeft heel lekker ijs fijn zandstrand met langzaam aflopend water zodat je niet ditrect het idee hebt dat je verzuipt leuke beachbar bij delphin park hadden alleen koude hamburgers waar ik flink beroerd van ben geweest wel goedkoop bier betaald 1,50 voor een halve liter

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2011

• 9Guido_Ed18-09-2013

Leuke badplaats, mooie stranden, gezellig

Niet te druk en toch dicht bij Tarragona en Reus om eens een stad te bezoeken

Gereisd met partner in september 2013

• 9bianca klaassen25-07-2009

Leuk ben er 2 keer geweest

Het is er rustiger dan Salou zelf dus heerlijk voor gezinnen

• 9Stranden

oktober 2005

• 7J.Vink20-08-2008

Rustige omgeving met een leuke boulevard

Leuke winkeltjes, mooi alternatief voor het drukke Salou, een mooie boulevard met palmen, het strand gezellig en niet overdreven druk. Helaas zijn de fabrieken van tarragona op sommige plaatsen zichtbaar. Met het openbaarvervoer is alles goed bereikbaar en betaalbaar.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8De Roost - De Laet21-10-2008

Héél rustig

Wanneer men zoals wij steeds eind oktober gaat dan is er in La Pineda zelf niets meer te beleven. Bijna alles is er dan gesloten op enkele tabakszaken na. Men moet al uitwijken naar Salou of Tarragona en ook daar zie je elke dag meer en meer winkeltjes en restaurantjes sluiten. Het loopt daar echt op z'n eind.

• 6Omgeving

Gereisd met familie in oktober 2008