We hebben een aantal aanbieders voor La Pineda (bij Salou) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

vakanties La Pineda (bij Salou)

Vrij Uit

Reviews over La Pineda (bij Salou)

Fantastisch alles naar wens.

H.Horstk,
    27-12-2018

Uitstekend, ontvangst en eten en personeel alles geweldig.

geweldig

yvonne Waanders,
    1-12-2018

fantastisch heel groot en netjes.

Alles ruim voldoende eten in buffet vorm.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fastastische accomidatie die je zeker moet boeken.

Yvonne Aerts,
    17-11-2018

Het is een accomodatie met 3 hotels. Je verblijft in 1 van de 3 all inclusive hotels, maar je mag gebruik maken van alle 3 de hotels. Dus zelf iedere dag kiezen waar je wilt eten. Kiezen waar je gaat zwemmen. Kiezen waar je naar de live muziek gaat luisteren. keuze genoeg in deze geweldige prachtige accomodatie Estival Park. Geloof mij. Boek en laat je heeelijk verrassen en lekker verwennen.

Gereisd met partner in mei 2018

Tatjana,
    3-10-2018

Prima hotel en ligging. De kamers zijn ruim met extra grote bedden en zeer schoon .

Animatie is leuk!

Eten is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Op mijn verjaardag kreeg ik een surprise - champagne en vers fruit waarvoor hartstikke bedankt!

Hotel Direktie, Directora, 8-10-2018

Geachte Tatjana,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling over Best Sol Dor op Zoover. We zijn enorm blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten en zijn blij dat u de animatie leuk vond. We kijken ernaar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen wanneer u Salou een volgende keer bezoekt.

Met vriendelijke groet.

Het Management team

Golden Donaire Beach is zeker een bezoekje waard !

J.v.G.,
    20-9-2018

Mooi hotel, heerlijk gelegen direct aan het strand en een gezellige boulevard, mooie ruime kamer met aardig groot balkon, naast het hotel vind je 2 winkels (met o.a. levensmiddelen en strandbenodigdheden), heerlijk eten (veel keus, zowel met ontbijt, lunch als diner), dagelijks schone handdoeken, leuke animatie voor zowel jong als oud. In de zee (zand) , kun je een heel stuk lopen (ondiep), als je om je heen kijkt zie je veel vis(jes). In de bus kun je een (bus)kaartje kopen (de bus komt vrij frequent) en kun je bijv. naar het leuke nabij gelegen Salou gaan.

Minder vonden wij het zwembad, wat klein was. Bovendien waren er geen parasols. Erg jammer, dat er bijna geen Nederlanders waren. (Wel heel veel Engelsen.)

La Pineda (bij Salou) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 130 reviews