Sorteren

vakanties La Pineda (bij Salou)

Reviews over La Pineda (bij Salou)

best leuk

sb
    12-9-2017
    Ze hebben hier een heel mooi waterpark en een leuk strand.

Mooie plaats

jan-c
    2-9-2017
    Zeer fijn voor een strandvakantie

Aangenaam.

Tepel
    30-6-2017
    Zeer aangename bestemming. Leuk strand, vele leuke winkels en barrekes om te drinken. Ook voor de kids speelautomaten. Als er voetbal is kan je het altijd wel ergens op een terras zien. Ook een zeer leuk zwemparadijs. Echt een aanrader voor gezin. Mogelijkheid om zeer mooie wandelingen te maken. Via rotsen en lange wandelwegen naar Salou. Ook korte weg is mogelijk. Topbestemming.

fantastisch

joke maas
    20-2-2017
    ik kom al sinds 1997 in la Pineda,er is sindsdien veel veranderd,maar het is er heerlijk om te wandelen langs de boulevard,er staan overal banken ,mijn vriendin en ik gaan dan bungelen met de beentjes naar de zee en kijken naar het strand zee en de grote zeeboten die wachten voor de haven vanTarragona.er zijn ook leuke winkels en restaurants,en er ligt een groot waterpark.ik voel me daar echt thuis. groetjes

Heerlijk rustig ! En een mooi breed strand !

Gerda
    18-2-2017

De rust !

Mooi strand en goede hotels ! Geen minpunten !

La Pineda (bij Salou) scoort een 8 uit 10, op basis van 126 reviews