Reviews over La Morera de Montsant

Prachtig uitzicht over de Montsant

Marc,
    5-7-2011

Het hotel ligt eigenlijk in het plaatsje "La Morera de Montsant" en niet in Poboleda (het ligt zo'n 12 km verderop).

Aan de rand van dit kleine historische gehucht (in het dorp is zelfs een historische wandeling uitgezet) ligt dit grote hotel. Het uitzicht is adembenemend, aan de voorkant op de steile bergen van de Montsant, aan de zijkant van het hotel een spectaculair vergezicht over de heuvels.

Kamers zijn modern ingericht en groot van opzet met goede bedden. Alle kamers met eigen badkamer met douche. Erg schoon. Er is gratis Wifi.

Onder het Hotel is er een groot restaurant wat goede hoofdgerechten serveert, het ontbijt is wat karig.

Prima uitvalsbasis voor wandelingen in de Montsant!