Hotel Roc Blanc

1 review over Hotel Roc Blanc in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Jasper
16-8-2010

Roc Blanc is een echt Zuid-Europees familiehotel: de kinderen tuimelen over elkaar en over de papa's, mama's, opa's en oma's heen. Er is altijd een gezellige drukte. Het hotel is niet echt luxe, maar heeft alles wat je op een wintersportvakantie nodig hebt. De lobby is groot, maar heel gezellig. Het eten is lekker: salade in buffetvorm en de rest wordt uitgeserveerd. Sommige personeelsleden spreken Engels en die worden prompt aan de 'buitenlanders' toegewezen. Buitenlandse gasten zijn er overigens weinig. De kamers zijn wat aan de eenvoudige kant, maar er is niets mis mee. Nadeel is dat het hotel buiten de bebouwde kom ligt en dat je elke dag de auto nodig hebt om bij de skiliften te komen. Maar al met al een lekker hotelletje.

Gereisd Met partner in maart 2003

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Blanc in La Molina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.