Chalet La Molina

Chalet
Chalet La Molina
9,4

1 review over Chalet La Molina in het Nederlands

Fantastisch; ik hoop nog vaak naar terug te gaan.

Floris
26-8-2018

Een supermooi, knus, functioneel en fris chalet met hoogwaardige afwerking aan de binnen- en buitenkant. Knus vanwege de houten betimmering en de open haard en functioneel qua indeling en ligging. Om dat laatste uit te leggen: in de bergen moet je altijd uitkijken dat je niet heel erg moet zeulen met je bagage. De voordeur van dit chalet ligt net iets onder de weg, waar je de auto parkeert en dus hoef je niet met je boodschappen en bagage de berg op (ook niet bij vertrek). De buitenkant van het chalet is afgewerkt met natuursteen uit de regio en het chalet heeft een leien dak. Het uitzicht vanuit elk raam is schitterend, precies zoals je je het altijd voorstelt en wenst in de bergen. Uniek is de overloop tussen de slaapkamers boven. Vanaf de overloop kijk je naar beneden de woonkamer in en zie je de open haard, maar als je voor je kijkt, zie je door een heel groot raam de bergen en de pistes van La Molina.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Molina in La Molina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Molina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.