Camping Nou

Kleine hotelsWeer vandaag17°8°
Camping Nou

We hebben een aantal aanbieders voor Nou voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Nou in het Nederlands

Wij hebben hier 2 nachten in een bungalow geslapen en we vonden het geweldig. een warm welkom van de medewerkers was al een goede start, maar we waren echt verrast toen we gratis muntjes kregen voor de nieuwe afwasservice die ze net geinstalleerd hadden.

de camping is niet te groot wat de rustige sfeer ten goede komt. We zijn op aanraden van de receptie naar een lokaal evenement geweest tijdens sant joan, echt top! Ook het wandelen in de buurt is een aanrader, direct voor de camping de bergen in en genieten van het uitzicht.

the installaties op de camping zijn allemaal erg schoon en goed onderhouden, het is niet het allernieuwste maar prijs kwaliteit is prima.

Ook erg goed is het restaurant, lokale en verse producten, wij hebben er heerlijk ontbeten en lang gedineerd. We hopen dit dan ook snel te mogen herhalen.

Leuke rustige camping in mooie omgeving

Manon
3-9-2016

- Mooie chalets

- Fijne barbecue-plaats

- Bijna alleen maar Spanjaarden

- Prachtige wandelroutes in de omgeving

- Rustige camping

- Eenvoudig zwembad en restaurant maar goed genoeg

- Prima campingwinkel

- Weinig supermarkten in de buurt met ruim assortiment

- Weinig dorpjes om te bezoeken in omgeving.

NOU CÁMPING - Reception, Directora, 21-9-2017
Thank you for your review, we hope you enjoyed your holiday with us and would be delighted to welcome you again

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nou in La Guingueta d'Aneu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.