Hotel Sidorme Girona

Hotel Sidorme Girona
8,1

6 reviews over Hotel Sidorme Girona in het Nederlands

Geweldig hotel.Zeer vrienderlijk personeel.

heer Weemaes
23-9-2013

Schoonmaak okay. Personeel heel vriendelijk. Goed hotelA

prima voor een overnachting

Pedro
22-8-2013

Hier een nacht verbleven ivm vroege vlucht vanaf Girona.

Hotel is hier uitermate voor geschikt, nette kamers, gratis koffie en wifi.

Prijs kwaliteit zeker ok.

Klein minpunt, de bedden, maar voor 1 of 2 nachten prima te doen.

prima

heer De Clercq
16-11-2012

Een uitstekend budgethotel, enkel het ontbijt is erg pover

Mooie net hotel

n. koenen
22-4-2012

Dit hotel hadden we geboekt zodat we vanaf hier de volgende morgen al vroeg naar het vliegveld konden gaan met de taxi (circa 30 euro). De busverbinding naar het vliegveld was helaas niet ideaal. Wel stopt er een bus voor het hotel maar dan moet je in Girona weer op een andere bus overstappen. Het hotel was zeer netjes en het personeel uitermate vriendelijk. Gratis koffie en thee. Naast het hotel een prachtig groot winkelcentrum met heel veel leuke winkels en restaurantjes. Ligt wel een eindje van Girona af (zo'n 15 min. met de bus).

Prima hotel voor onderweg

Lissy
6-6-2011

We hebben hier 1 nacht doorgebracht. Je kan tot heel laat inchecken, hele nette kamers. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Op korte afstand van het vliegveld van Girona.

Het ligt naast een mega-winkelcentrum maar verder is hier niets te doen. Dit is geen hotel om je hele vakantie in door te brengen.

Het hotel heeft keurige kamers. Girona centrum/station is per bus goed te bereiken. Tegenover het hotel is een zeer groot warenhuis met vele bekende merken. Supermarkt is om de hoek. Vanaf Girona naar Barcelona is het meer dan een uur reizen met de trein maar de rit is mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Sidorme Girona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidorme Girona in Girona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidorme Girona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.