Hotel Sercotel Costabellastersterster

8.1Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Girona

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Costabella voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Sercotel Costabella

• 8mevrouw Kroeskop19-05-2012

Leuk hotel

Ligging buiten het centrum maar op loopafstand van ongeveer 30 minuten. Heeft vriendelijk personeel.

Alleen gereisd in mei 2012

• 8dirk & isabelle08-05-2010

ik ga zeker nog terug

gezellig hotel net buiten de stad, recht tegenover het hospitaal. Je kan vanaf het busstation bus L2 nemen die aan de rotonde aan het hotel stopt. Vriendelijke ontvangst, prima kamer, ontbijt is echt héél goed. Op wandelafstand van de oude en nieuwe stad van Girona. Via wandelpad langs de Riu Ter kan je rustig wandelen tot aan de stad. Enig minpunt is dat de sauna jacuzzi en fitnes betalend geworden zijn. Een aanrader om te bezoeken is café bar Porta Bellini op het Ramon Folch plein voor een lekker drankje en overheerlijke tapas met op de achtergrong muziek uit de jaren tachtig en negentig.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Leen18-08-2007

Ik kan mij vinden in alle commentaar die reeds werd geschreven. Toch nog even vermelden dat er ook twee fietsen "gratis" ter beschikking staan van de hotelgasten. Wij fietsten naar het centrum van Girona. Leuk toch.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Dorien08-08-2007

Leuk en gezellig hotel, iets buiten het centrum, maar afstand is goed te belopen. Gratis keuze uit diverse DVD's, die je op je hotelkamer kunt bekijken + gezellige jacuzzi!

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 8marian10-06-2007

Goed hotel met prima service. Dit hotel ligt op 30 minuten van het centrum . Er stopt wqel een bus in de nanijheid van het hotel.

Gereisd in juni 2007

• 8wil07-06-2007

goed hotel aan de rand van het centrum maar om te lopen toch iets te ver maar bus kort bij het hotel in 5 min in het centrum verder prima hotel met vriendelijk personeel

Gereisd in juni 2007

• 7Jut en Jul 04-05-2007

goed hotel, slechte bedden, maar voor èèn nachtje goed te doen. luxe met zwembad. mooie oud centrum op loop afstand vanaf het hotel

Gereisd in mei 2007

• 9dirk & isabel20-03-2007

Goed gelegen hotel

verblijf van 18/03/2007 tot 20/03/2007. goed gelegen hotel net buiten het centrum (15 à 20 minuten wandelafstand) lekker en variatie in ontbijt, ruime kamers maar slecht ge-isoleerd (buren te lawaaierig?), bedden waren prima en alles netjes dagelijks onderhouden, + punten zijn het gratis gebruik van internet, sauna, jacuzzi en fitness, héél vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2007

0 tips over Hotel Sercotel Costabella