Pension Margaritsterster

Pension info

Meer pension info

6 reviews over Pension Margarit

• 7Marc27-06-2019

Prima uitvalsbasis om Girona te ontdekken

Geen luxe maar wel netjes en een prima uitvalsbasis om er met de racefiets op uit te gaan. Voor routes en fietshuur kan je terecht bij Campo Bicicleta die fietsen verhuren en etappes organiseren vanuit dit hotel. Was een erg toffe vakantie!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Davy27-07-2013

Budgetvriendelijk centraal gelegen pension

Wij hebben hier tijdens onze fietstocht doorheen Catalonië één nacht verbleven.

Het pension is zeer centraal gelegen, op enkele minuten van het oude stadsgedeelte van Girona! Er was zelfs een kleine stockageruimte om onze twee fietsen veilig op te bergen!! Vlakbij het pension is een Casino-supermarkt.

Het personeel is eerder teruggetrokken, neutraal en apathisch. Beide medewerkers gaven de indruk er niet graag te werken. Voor onze reis hadden we nochtans heel vriendelijk mailsgewijs contact gehad.

De kamers zijn eenvoudig, maar zeer proper. Ook de badkamer met douche, wc en lavabo zijn zeer netjes!

Zeker een aanrader voor mensen die een fietstocht zoals de Pirinexus ondernemen en een dagje van hun fiets willen wegwandelen doorheen het mooie Girona!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Pieter09-02-2011

Eenvoudig en prima gelegen hotel

Vanaf vliegveld Gerona rijdt er een bus naar het station. Vervolgens ca 8 minuten lopen naar het hotel dat aan de rand van het centrum ligt. Gerona is Barcelona in het klein. Veel oude straatjes in de joodse wijk, kerken, winkels, restaurants en terrasjes in overvloed. Plezierig prijsniveau vergelken met NL en Barcelona. Hotel ligt op een kruispunt, verkeerslawaai valt mee. Wel erg gehorige kamers m.b.t. medehotelgasten. Tegelvloer in de gang versterkt het geluid van komende en gaande gasten, zeker bij een kamer nabij het trappenhuis. Kamer ca 20m2 met 2 zitjes en klein tafeltje, bed (1.80 lang) en kleine badkamer met goede douche en fohn. Dagelijks schone handdoeken. Ontbijt voldoende. Kleine betegelde binnentuin. Barcelona en Figueres goed bereikbaar per trein. Goede uitvalsbasis voor een stadsvakantie met excursies in de omgeving.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8spike200003-12-2009

Simpel maar oké

Pension Margrit in Girona is een klein hotel maar wij bleven maar 1 nacht dus het was goed, goed geholpen en ontbijt was ook genoeg, we lagen met 3 personen op 1 kamer dus hebben ze er een bed bij gezet, badkamer was ook prima. We lagen goed centraal t.o.v. station voor bus en trein en ook voor het centrum en de oude stad, prima uitstapje gehad.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 7ronald20-03-2007

prima centraal gelegen dicht bij oude stad, trein-en busstation met verbindingen naar vliegveld, costa brava, barcelona e.a. 24-uurs receptie, internet voor gasten beschikbaar, geen airco wel verwarming, kamers met douche/bad, wc, tv. kamers voorkant verkeerslawaai

Gereisd met partner in maart 2007

• 8ronald20-03-2007

dicht bij oude centrum, winkelstraten, bij trein- en busstation met verbindingen naar barcelona, vliegveld, costa brava. 24-uur bemande receptie,internet voor hotelgasten in receptiehal, gunstige kamerprijzen, geen airco, wel verwarming op kamer, alle kamers douche/bad/wc, kamers aan voorkant verkeerslawaai.

Gereisd in maart 2007

0 tips over Pension Margarit

0 vragen over Pension Margarit

Pension info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats