Appartement Hap Dreams

We hebben een aantal aanbieders voor Hap Dreams voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Hap Dreams

• 9jeannette31-07-2012

hartstikke leuk!

Prima appartement, leuk gelegen! goede training voor de kuiten ... je moet een trap op van 176 treden om vanuit het centrum naar het appartement te komen. Erg leuk dat je langs de muur zit, op het balkon kun je de mensen zien en horen! Zalig een kopje koffie en een boek en dan de enthousiaste reacties van de mensen! Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9marja17-05-2010

mooi appartement op geweldige plek

Wij waren 4 nachten in Appartement Hap Dreams in de ontzettend leuke en gezellige stad Girona. Het appartement, gehuisvest in een oud, maar mooi gerenoveerd pand, is modern en comfortabel ingericht en uitstekend geschikt voor 2 volwassenen, er staat nog een slaapbank in de woonkamer voor extra personen, maar hier kun je absoluut niet met 2 volwassenen op slapen. De appartementen aan de achterkant (de even nummers) hebben een balkon en kijken mooi uit op de muur van de oude stad, ons appartement nr.10 lag op de bovenste (2e)verdieping en had een heel groot terras, bovendien is er nog een grote gemeenschappelijke tuin, alles ziet er verzorgd uit. De ligging van het appartement is ideaal midden in de oude stad en vlakbij de Kathedraal, het bus/treinstation ligt op 15 min. lopen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Hap Dreams voor je op een rij gezet: