Appartement Girorooms Scp

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Girorooms Scp

• 9Dieuwke04-08-2012

Mooi appartement

Ruim, licht en schoon appartement, wat centraal ligt. Aan de woonkamerkant n frans balkon met uitzicht op de straat. Het personeel was vriendelijk en spreekt wat engels. Het inchecken ging niet snel dus je moet geen haast hebben. Er liepen 2 personen mee om een rondleiding te geven door het appartement. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. De accomodatie heeft geen eigen restaurant maar hiervoor zijn voldoende mogelijkheden rondom het appartement.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Bianca12-03-2011

Mooi appartement op superlocatie!

Mooi appartement met 3 slaapkamers in het oude centrum van Girona. Het appartement beschikt over een volledig uitgeruste keuken en wasmachine. De inrichting is modern en gezellig. De auto kan (via zeer nauwe) lift geparkeerd worden onder het gebouw.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

0 tips over Appartement Girorooms Scp