Bed and Breakfast Girona

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Girona

• 7heer van Oorschot11-05-2012

oke, niet erg luxe

Niet erg luxe en geen fitness, voor de rest oke. Veel parkeerplaatsen, maar allemaal bezet. Haast onmogelijk om een plekje te vinden.

Alleen gereisd in april 2012

• 9piet van liempd15-02-2011

heel gezellig

Een zeer vriendelijk en gastvrije ontvangst door de eigenares (een spaanse mevrouw die 15 jaren in nederland heeft gewoond).

Het appartement is gelegen in het centrum van Girona, heeft nette kamers, een goed bed en eenvoudige badkamer. Het ontbijt wordt door mevrouw hurtado zelf in de woonkamer geserveerd.

Je kunt de auto gratis parkeren op 5 minuten loopafstand. Mevrouw hurtado is heel behulpzaam en kan de mooiste plekjes van Girona en omstreken aanbevelen. Zij is erg goed op de hoogte van alle high-lights, inclusief het openbare vervoer voor de te plannen uitstapjes.

Ook haar culinaire kennis van de regio is bijzonder. Indien gewenst kan men zich in het appartement heerlijk laten trakteren met en diner, zelf gekookt door de eigenares met verse producten tegen een zeer acceptabele vergoeding.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9D. van Liempd14-02-2011

Fantastico

Het appartement is gelegen in het centrum van Girona, heeft nette kamers, een goed bed en eenvoudige badkamer. Het ontbijt wordt door mevrouw Goes zelf in de woon-eetkamer geserveerd.

Je kunt de auto gratis parkeren op 5 minuten loopafstand. Mevrouw Goes is heel behulpzaam en kan de mooiste plekjes van Girona en omstreken aanbevelen. Zij is erg goed op de hoogte van alle high-lights, inclusief het openbare vervoer voor de te plannen uitstapjes.

Gereisd met partner in december 2010

0 tips over Bed and Breakfast Girona