Hotel Ciutat de Girona

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°14°
Hotel Ciutat de Girona
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ciutat de Girona voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Ciutat de Girona in het Nederlands

2007

geweldig leuk hotel, perfect gelegen, dichtbij het oude is

joop breuer
1-8-2007

geweldig leuk hotel, perfect gelegen, dichtbij het oude centrum van Girona (de stad is een aanrader trouwens, wat een leuke stad). Prachtig ingericht (designhotel), en de kamers zijn perfect. Ruim, mooi, op iedere kamer een stereo installatie, gebruik van de minibar is gratis, restaurant is een aanrader ! Ook is er voor de gasten een gratis laptop te leen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2007
2006

Een erg goed hotel

Klaas Hofstra
28-3-2006

Een erg goed hotel. Gelegen nabij alle bezienswaardigheden. Het restaurant is zeer goed en loopt elke dag vol met Spanjaarden. Gratis minibar (wordt elke dag bijgevuld) en gratis gebruik van een laptop. Inrichting van de kamers is compleet. Personeel is erg vriendelijk. Een absolute aanrader in een relaxte stad.

Gereisd Anders in Tue Mar 28 2006 17:35:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciutat de Girona in Girona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciutat de Girona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.