Hotel AC Palau Bellavistastersterstersterster

8.2Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Girona

8.2Fantastisch

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor AC Palau Bellavista voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel AC Palau Bellavista

• 2017
    8Monique29-07-2017

Goed hotel

Jammer dat er te weinig ligplaatsen zijn bij het zwembad. Zwembad erg klein

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8Walter12-05-2013

Ideaal voor citytrip Gerona

Modern hotel in het hoger gelegen rustige deel van Gerona op goed tien minuten wandelen (terug naar hotel is wel beetje klimmen), biedt alle comfort die je in een hotel van deze categorie mag verwachten. Interieur nogal strak en vooral on-spaans; ruime parkeermogelijkheden, prachtig ruim terras met uitzicht over de stad. Vriendelijke service zowel bij receptie als in bar/restaurant. Prima ontbijtbuffet met zeer lekkere koffie.Eén enkel minpunt: in gelijkvloerse kamers tot laat nogal wat lawaai van restaurant/bar.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Brord12-09-2012

Mooie ligging

Mooi hotel, fantastisch terras en uitzicht, strakke en schone kamers

Gereisd met partner in september 2012

• 9h.a.huizinga22-08-2010

Super gelegen stadshotel

Zeer modern ingericht design hotel op een heuvel net buiten het centrum van Girona. Terras met prachtig uitzicht over de stad. Lopend naar het centrum geen probleem. Terugweg lastig, want omhoog. Vanuit het centrum kost een taxi een paar euro. Geboekt via touroperator voor ca. € 75 per nacht excl. ontbijt. Heel mooi terras met prachtig uitzicht over de stad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9D & J31-08-2009

helemaal geweldig

Super hotel op een prachtige locatie! Net buiten het centrum, lekker rustig, maar het centrum is prima aan te lopen. Zeer modern ingericht hotel met vriendelijk personeel. Geweldig uizicht over de stad vanaf het terras. Ook hele mooie kamers met mooie glaswand met afbeelding van Girona tussen badkamer en slaapgedeelte. Girona zelf is trouwens ook een superleuke stad, ga eens eten bij Kiwi, lekker eten voor een goede prijs! Wij betaalden ca. 85 euro per nacht, naar onze mening zeer weinig voor hetgeen je krijgt!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Janine12-08-2008

vijf sterren onwaardig

Meestal zitten we in 4 sterren hotels, dus we waren benieuwd naar de meerwaarde van een/dit 5 sterren hotel. We hadden er meer van verwacht ...

Gereserveerd via internet (bevestiging gelukkig geprint), maar er was niets van bekend bij het hotel. Men was nog bezig om de kamer schoon te maken terwijl wij de sleutel(kaarten) al hadden ontvangen. Afstandsbediening deed het niet en het duurde 3 uur voordat daar wat aan gedaan werd. Sleutel(kaarten) moesten tot 2 x toe geactiveerd worden (1 nacht) Kamermeisjes waren erg luidruchtig en goed hoorbaar in de kamer. Tegen het hotel leunde een zwerver/junk.

Positief: gratis minibar en vanaf het terras (niet vanuit de kamer) mooi uitzicht over Girona. Prijs voor 1 nacht: 90 euro (weekendtarief).

Gereisd met partner in augustus 2008

1 tip over Hotel AC Palau Bellavista

• Brord, 12-09-2012

Neem een TomTom mee, anders lastig te vinden

0 vragen over Hotel AC Palau Bellavista

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette