We hebben een aantal aanbieders voor Girona voor je op een rij gezet:

Reviews over Girona

Fantastich

Beppie
    10-2-2018

De kathedraal bekeken, die zeer indrukwekkend is. Naar plaça de Catalunya geweest.. zeer gezellig plein met veel terrasjes en authentieke Spaanse gerechten. De brug van meneer eiffel bekeken. Super vakantie geweest!

Gereisd Met partner in december 2017

Fijn verblijf

Schreurs
    3-8-2017

Voor 5 sterren kon een waterkoker op de kamer aanwezig zijn. Was wel opgelost doordat we warm water konden halen. Klein zwembad en te weinig ligbedden bij zwembad. Voor de rest geen opmerkingen. Wel altijd flinke klim lopen naar hotel nadat je in centrum was geweest.

Een mooie stad met een leuke oude binnenstad

Bu
    20-5-2015

Kwamen meer per toeval in Girona en waren zeer verrast wat een mooie stad het is met een bezienswaardige oude stadskern met kathedraal en een stadsmuur om erop te wandelen. Zeker een bezoek waard. Viel ons op hoe schoon het overal was. Verbleven in het Ibis-Budget Hotel op een heuvel net buiten de stad, maar met de bus (L2) was het geen probleem om snel en makkelijk de stad in en uit te komen...

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Avalan
    7-8-2014

Girona is een prettig stadje. Zorg alleen dat je nooit in het stadshospital terecht komt. Neem een privékliniek. Ziekenhuis is onpersoonlijk, vies en personeel over het algemeen stuurs en onvriendelijk op een enkeling na.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Gezellig catalaans stadje

Davy
    27-7-2013

Enkele kernwoorden:

• mooi park temidden de stad
    • rond te wandelen omwallingen
    • reuzachtige kathedraal en andere kerken
    • gezellige, smalle straatjes
    • zéér goedkope én lekkere menu's in de plaatselijke restaurants
    • typisch gekleurde huisjes langs het water - echt zoals op alle fotos

Kortom mooie historische binnenstad met voor elk wat wils!

Gereisd Met partner in juli 2013
Girona scoort een 8,4 uit 10, op basis van 178 reviews