We hebben een aantal aanbieders voor Ginestar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ginestar voor je op een rij gezet:

Reviews over Ginestar

Heerlijk plekje aan de Ebro

Rian en Wico van den berg
    11-9-2014

We hebben in augustus een ruime week op deze camping gestaan. Het was heerlijk. Bert en Yvette doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken en dat is ze gelukt. Ook Mandy en Jeroen hebben alles goed voor elkaar op het gebied van buitensport. We hebben een canyoning gedaan om nooit meer te vergeten. Heb je geen zin om bekeken dan kun je Bert voor je laten koken. Heel lekker en gezellig. Zwemmen in de Ebro kan heel goed en je hebt het gevoel of de rivier van jou alleen is. Je moet wel van rust houden want rustig was het! Alleen het geluid van allerlei vogels en natuurlijk de warme Spaanse zon!

Gereisd Met partner in januari 2014
Ginestar scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews