Camping Ebroasis

8,4

9 reviews over Camping Ebroasis in het Nederlands

robin raven
11-8-2018

Wij verbleven van 26 juli t/m 4 augustus 2018 op camping Ebroasis. We hadden een Deluxe tent gehuurd. De eigenaren Bert en Yvette waren erg aardig en behulpzaam. De locatie was mooi, tussen de druiven en de pruimen. De Deluxe tent viel tegen. De buitendouche werkte bijvoorbeeld negen dagen niet. Dat was wel een van de redenen waarom wij voor de Deluxe tent hadden gekozen. Er was geen elektriciteit (die moesten we erbij kopen). De ijskast kreeg je met moeite dicht. Door de aanwakkerende wind was het moeilijk om op het vierpits fornuis te koken. In de tent was geen licht (wel kleine batterij-lampjes, maar dat gaf geen schijnsel). ’s Avonds kwamen er zwarte (prik)vliegjes vanuit de rivier. De eigenaren gaven dit duidelijk aan van tevoren en we kregen een speciale crème ter bescherming. Dat vonden we erg attent, totdat we bij het afrekenen ontdekten dat de crème van vier euro (die ons op de eerste dag werd aangeboden!) gewoon op de rekening stond.

Het sanitair was sober. Voor de heren een douche en WC naast elkaar. Bij de dames waren er twee WC's, maar in de negen dagen dat wij er waren, waren er geen WC-brillen. Dat vonden we nogal onhygiënisch. Het programma voor canyoning en kanoën was uitstekend.

Plekje waar wij ons thuis voelen

Lesly vangeenberghe
17-1-2017

Drie jaar geleden waren wij op zoek naar een rustige, kleine maar aan de rivier gelegen gezellige camping. Het werd camping ebroasis. Wij komen al drie jaar op rij en onze kinderen van 13, 11, 11 vinden het hier super. De eigenaars bert en yvette, hun dochter mandy en vriend jeroen zijn ongelooflijk vriendelijk. Savonds kun je er heerlijk eten en gezellig genieten van een drankje tot in de late uurtjes. Je kan er ook allerlei activiteiten doen, vissen, fietsen, kano enz. Zwemmen in de rivier of in het plaatselijk zwembad in het dorp. Wie wil genieten van prachtige natuur en gezelligheid of rust of avontuur moet bij ebroasis zijn. Wij komen alvast nog vele jaren. Fam vangeenberghe

Helaas op de verkeerde plek

R.N.
25-9-2016

De campingeigenaren zijn super aardige mensen. Op de camping hangt een heerlijke relaxte sfeer. Zwemmen in het riviertje is lekker verkoelend. We hebben genoten aan het strand (half uurtje met de auto) en we hebben Barcelona bezocht. Ook kan ik de avondmaaltijden op de camping van harte aanbevelen. Jammie!

Helaas stonden wij op de een na laatste plek vlakbij het riviertje. Als de generator niet aan stond, hadden wij geen stroom. Dit was dan ook de hele nacht en ook vaak 's middags. De zonnepanelen boden ons dus geen stroom. Hierdoor waren alle etenswaren in de koelkast bedorven.

Ook stond onze plek de hele dag in de zon. Dat gold voor bijna alle plekken voor de caravans en vouwwagens op het laatste stuk van de camping. De plekken voor de tenten hadden wel schaduw, maar vanwege een stenen muurtje kun je daar niet staan met de caravan. In datzelfde laatste stuk van de camping was de weg onverhard. Als het vanaf een uur of een gaat waaien, dan komt dat hele pad omhoog waaien en komt alles onder het stof te zitten. Een broodje eten voor de tent ';s middags en 's avonds koken voor de tent was voor ons niet mogelijk.

Dit losten we op door 's middags richting het strand te gaan en 's avonds na het eten pas weer terug te komen. Helaas zat er een dikke laag stof in de caravan, in de voortent, over alles wat buiten lag. Het was niet te harden.

Het sanitair is er simpel. Een deur van de dames wc kan niet op slot. Wij hechten daar niet zoveel waarden aan.

Helaas blaffen er 's nachts honden in het dorpje.

Wij zijn uiteindelijk veel eerder vertrokken dan gepland. De camping viel voor ons heel erg tegen. Ik kan mij voorstellen als je ergens anders op de camping staat, dat het dan wellicht wel te doen is.

Leuke camping met aardige beheerders

Hans van Heusden
23-9-2016

Van 14 t/m 20 september op deze camping geweest. Wij hadden een mooie ruime safaritent voor ons verblijf. De beheerders, Bert en Yvette, zijn aardige en behulpzame mensen. Er was een broodjesservice voor het ontbijt en je kon s'avonds ook lekker eten op het terras van de camping. Al met al een geweldig verblijf gehad daar.

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Bert en Yvette. De camping is gelegen op een smal stuk grond die grenst aan de rivier de Ebro. De tentplaatsen voor eigen tenten liggen onder de bomen met veel schaduw. Verder zijn er drie safari tenten (2 grote en 1 kleine). Ook kun je terecht met de caravan of de vouwwagen. Dan sta je wel op plekken zonder schaduw. Dagelijks kun je aanschuiven bij een wisselend dagmenu voor 12,50-15,00 euro. Ook is er een broodjesservice. De camping ligt tussen de fruitbomen en de wijngaarden. Daarachter zijn de bergen zichtbaar. Voor outdooractiviteiten kun je ook terecht op de camping. Toen wij er waren waren er voornamelijk Nederlanders en verder ook nog Belgen. De camping is geliefd bij vissers. Het strand is binnen 30 minuten te bereiken. Verder is Barcelona binnen bereik (1,5 uur rijden). De omgeving is prachtig. Er waren geen muggen, maar wel andere stekende insecten. Die kun je weren door je in te smeren met een bodylotion die door de eigenaren van de camping wordt verstrekt. Een verbeterpunt is het aantal sanitaire voorzieningen (1 douche voor de dames en 1 douche voor de heren & maar 2 toiletten voor de dames en 1 toilet en 1 urinoir voor de heren). De douches en de wc's worden goed schoongehouden.

Verder vonden wij het 's avonds best wel rumoerig (je hoort vrachtwagens, honden, af en toe muziek van feesten in de buurt). Ook beginnen de boeren soms vroeg met hun voertuigen rond te rijden naast de camping.

Het is mogelijk om in de rivier te zwemmen. Al met al een prima camping.

Geweldig! We hebben genoten.

fam. de Jong
17-8-2015

Kleinschalige camping met een gemoedelijke sfeer aan de Ebro rivier. Wat een mooie rivier met heel veel vissen. Ook onze accommodatie de safaritent L was geweldig. Alles aanwezig. Helemaal gezellig ingericht. Ook de campingeigenaren Bert & Yvette hielpen overal waar ze konden. En elke avond de mogelijkheid om op het terras met z'n allen een maaltijd te nuttigen. Onze kinderen vonden het geweldig! Maakte snel vriendjes en vriendinnetjes en omdat de camping overzichtelijk was konden ze zelf overal naar toe. Het rondje rond de tafel met tafeltennissen en avondverstoppertje waren erg favoriet. Ook de dochter van Bert & Yvette (Mandy en haar vriend Jeroen) waren zeer vriendelijk. Zij hebben een eigen outdoor bedrijf. De activiteiten die wij gedaan hebben zijn kanoën, mountainebiken (via verde) en canyoning. Allemaal geweldig. Het canyoning vonden wij helemaal top! Dankjewel voor een heerlijke week op Ebroasis!! Wij hebben genoten!

gastvrijheid is hier optimaal

Theo en Vroukje
5-10-2014

Een prachtige plek, veel schaduw en tussen de fruitbomen. De beheerders Yvette en Bert zorgen voor een zorgeloze vakantie. Ze staan altijd voor je klaar, je kan er 's avonds voor een klein prijsje heerlijk eten en drinken. De sfeer is ongedwongen. Deze plek doet zijn naam 'oase aan de Ebro' alle eer aan.

Strand en zee is een halfuur autorijden.

Voor gasten die van een sportief uitstapje houden, kunnen zich wenden tot dochter Mandy en Jeroen. Zij verzorgen zeer attractieve outdoorevenementen zoals kajakken, canyoning, fietsen, klimmen ed. Ook vissen met begeleiding is mogelijk.

Al met al een prachtige vakantie gehad en wij komen zeker nog eens terug.

Een superplek voor onze kinderen!

hilde
17-8-2014

Deze kleine caming kon ons enorm bekoren. De uitbaters zijn zeer gastvrij en stralen enorm veel rust uit. Hun kinderen verzorgen heel enthousiast de outdooractiviteiten. De keuken is eenvoudig maar verrassend lekker. Voor grotere kinderen is deze camping zeker een aanrader: je kan er deelnemen aan avontuurlijke sporten, vissen en zwemmen in de Ebro. De samenwerking met Ebroasis Outdoor en Fishing is een meerwaarde.

Fantastische plek

tinivanzwolbakker
7-2-2014

Mooie camping midden in de natuur, aan de rivier de Ebro! Bert en Yvette zijn de camping eigenaars en zeer gezellig! Ze staan steeds voor je klaar en s' morgens worden er verse broodjes voor je gehaald, zelfs in September toen wij er met nog 1 stel stonden, uit het dorp Ginestar. Je kunt ook op de camping eten en wij hebben gehoord dat dat heel lekker is! Het is zeker een aanrader. Je kunt er goed vissen op meerval, karper etc. Ik heb er 3 meervallen gevangen.

Jopie en Tini

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ebroasis in Ginestar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ebroasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ebroasis scoort een 8.35 uit 10 op basis van 9 reviews.