Camping Can Toni Manescal

38 reviews over Camping Can Toni Manescal in het Nederlands

Goed voor een keer

C. Bukkens
11-11-2018

Kleine, goed onderhouden camping. Nederlands gesproken. Geen speciale campervoorzieningen. Grote plaatsen en een prima camping om Girona te bezoeken. Was fietsend goed te doen, zei de eigenaresse. Alsmaar rechtdoor langs de rivier richting Girona. Nou, niet dus. Een groot deel van de tocht was de rivier überhaupt helemaal niet te zien. We kwamen na een kilometer of 3 in een nabij dorpje op de heenweg, hier raakten we de weg al kwijt.

Zwembad dicht ( begin juni 2017). De camping ligt naast een veeboer. Als de wind ongunstig staat, ruik je de mestlucht. Er zijn dan ook nogal wat vliegen. Al met al toch geen foute camping met vooral rust. Een bezoek aan Girona is echt een must. Wat een mooie stad is dit!! Tenminste het oude deel. Brood bestellen.

Aanrader

Markus
27-8-2018

Schitterend gelegen camping. Zeer sfeervol . Sympathieke eigenaren. Aanrader

Erg rustig

Erik
7-8-2018

Mooie plaatsen. Keurig sanitair. Mooi groot zwembad zonder al te veel regeltjes althans ze waren er wel, maar ze lieten dit toe. Hierdoor kon iedereen spelen met een bal of een vlotje. Geen boze gezichten alles gaat gemoedelijk zwembad is ook groot zat

Super mooie camping!

David
6-8-2018

Prachtige camping met super schoon sanitair. En natuurlijk super geweldige eigenaren.

Deze camping is zeker een aanrader.

Top camping!

Frans Van Den Berg
24-7-2018

Dit is een hele rustige camping met veel plaats waar je volledig tot rust kan komen. De eigenaars zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. En elke ochtend komt er een bakker met verse broodjes.

Ouderwets kamperen in rust en prachtige natuur

Kitty De Bont
23-7-2018

Ondanks het feit dat ik me zeer vereerd voel door de complimenten die er worden gegeven aangaande mij als persoon, wil ik graag reageren op de meningen van mensen die de camping hebben bezocht sinds ik er niet meer werk.

Allereerst adviseer ik iedereen om sowieso altijd op je eigen ervaring te vertrouwen en niet blindelings alles wat op dit soort sites staat voor waar aan te nemen.

Iedereen heeft recht op een eigen ervaring.

Een beschrijving geven van een, in dit geval een camping, is wat anders dan het geven van een mening.

De beschrijving is als volgt;

Als je van ouderwets kamperen houdt, dus zonder animatie teams, of anderszins georganiseerde activiteiten, is deze camping ideaal.

Grote plaatsen, eenvoudig schoon sanitair, een bar waar je wat kunt drinken, een zwembad en vooral rust in een landelijk gelegen omgeving. Dichtbij de historische stad Girona. Voor degene die van fietstochten houden zijn er optimale mogelijkheden.

Pure natuur

Albert
19-7-2018

Ongelooflijk mooi plekje aarde! Heerlijke camping die met geen andere te vergelijken valt

Mooie camping!

Martina
19-7-2018

Mooie camping met prachtig uitzicht en erg gastvrije eigenaren

Fantastish

Marianne
19-7-2018

Echt midden in de natuur en weg van al dagelijkse lawaai.

Prima!

Petra Van Der Mies
18-7-2018

ezellige camping, veel te doen, veel aanwezig. Lekkere restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Can Toni Manescal in Fornells de la Selva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Can Toni Manescal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.