Hotel Bon Retorn

KinderhotelWeer vandaag15°6°
Hotel Bon Retorn
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Retorn voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Bon Retorn in het Nederlands

Typisch tussenstop hotel

Trarbach
27-9-2009

Op doorreis naar het zuiden van Spanje een prima hotel om te overnachten. Kamers zijn schoon maar nodigen niet uit tot een lang verblijf

Zeer goed hotel voor te overnachten op doorreis.

Dimitri Van Hese
8-6-2009

Zeer goed hotel voor te overnachten op doorreis. 8min rijden van de autostrade en toch rustig slapen. Propere kamers.

Een heel goed restaurant met goede bediening.

Mocht je er al voor de avond toekomen kan ik een duik in het mooie zwembad aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bon Retorn in Figueres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bon Retorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.