Camping Voraparc

35 reviews over Camping Voraparc

• 2019
    9Gerda03-09-2019

Supercamping, mooie locatie.

Nette, fijne camping. Niet té groot maar wel gezellig. Schitterende omgeving. Douche en wc gebouw netjes. Receptie vriendelijk, en kan iemand geen Engels wordt er gelijk een collega bijgehaald die dat wel kan. Veel nationaliteiten aanwezig, dus niet alleen maar Nederlanders. Water in het zwembad iets koud..maar ach met 35 graden is dat ook wel lekker. Voor deze omgeving echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Annette14-08-2019

Spectaculaire omgeving, mooi en schone camping

Prachtige omgeving, super schone camping en ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Niets is teveel en ze denken over alles mee. Camping ligt bij de ingang van het Nationaal Park waar je prachtig kunt wandelen. Je kan bij de camping opgehaald worden met de taxi. Met je eigen auto mag je niet het park in. Wel tot de parkeerplaats. Omgeving is spectaculair mooi. Sanitair wordt de hele dag schoon gemaakt. Enige minpuntje is de temperatuur van het zwemwater. Wij hadden wel koude nachten eind juli. Dus extra slaapzak is handig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rick07-08-2019

Heerlijke gezellige camping in een prachtige omgeving! Fantastisch als uitgangspunt voor mooie wandelingen in het nationale park. Met kids van 7 en 9 (niet erg geoefend) mooie wandelingen gemaakt. Met de jeep de bergen omhoog en dan terug wandelen is een absolute aanrader! Camping is erg knus en kindvriendelijk. Mooie mix van verschillende nationaliteiten. Kids van 7 en 9 hadden veel plezier. Ook een leuke knutselclub, waar de kids niet weg te slaan waren. Zwembad is klein maar fijn. Lekkere grasweide om op te liggen. Camping staat aan de rivier. Die was behoorlijk snel stromend, dus daar kan je niet in spelen of zwemmen. Wel betoverend om met het geluid van de rivier in slaap te kunnen vallen. Plekken zijn wat omvang niet heel groot, maar prima voldoende voor onze vouwwagen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8N. Verschure04-08-2019

Wat ons betreft een aanrader!

Hele mooie en nette camping met prachtige plekken en uitzichten. Het team is super vriendelijk en is de hele dag aan het werk om de camping mooi te houden. Wij hadden een ruime plek aan het riviertje. Heel fijn zwembad en goede douches. Wandelen in het park is een must, wij vonden het met onze kinderen (5 en 7 jaar) heel goed te doen. Nog nooit zo mooi gewandeld. Klimbos in de buurt is ook leuk met de kids. Restaurant bij camping zelf is prima, geen hoogstandjes maar goed eten voor weinig geld. Klein assortiment in winkeltje van de camping en mini supermarktje in het dorp, voor uitgebreidere boodschappen moet je naar Sort. 3 keer per week knutselen met een Nederlandse dame met heel veel materialen was een feest voor alle kinderen. Wij hebben genoten van deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ivan Kooistra04-08-2019

Nooit meer

Voor kinderen onder de 14 is het leuk, maar voor jongeren 16+ is er weinig te beleven. Internet werkt niet er zijn weinig jongeren op de camping en er zijn geen uitgaansgelegenheden.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2018
    9M.r.26-08-2018

Geweldig!

Prachtige camping op een schitterende locatie. Superschoon sanitair en hele aardige eigenaren. Omgeving is geweldig. Wandelingen in het nationaal park ook met kleuter goed te doen. Restaurantjes in t dorp zijn top. Kortom een aanrader!!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Margreet16-08-2018

Mooie, luxe, maar toch kleinschalige camping

Prachtige camping, met mooi schoon sanitair. Wij hadden een mooie, hele ruime plek. De camping heeft ongeveer 200 plaatsen geloof ik, maar voelt klein aan. Zwembad is heerlijk, mooie ligweide en prachtig uitzicht. Vanaf de camping rijd je zo naar het nationale park, maar je kan er zeker ook naartoe lopen. Ook prachtig! In de omgeving genoeg dingen te doen, als je een beetje op onderzoek uit gaat. Eigenaren zijn heel vriendelijk en denken mee. Zorgen goed voor hun camping. En in de zomer 3x per week een knutseluurtje voor de kinderen, erg leuk. Meer animatie is ook niet nodig! Ook is het een veilige camping voor (kleine) kinderen, ze vermaken zich er perfect.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Jitske05-09-2017

Mooie camping

De douches heb ik nog nooit zo schoon en mooi gezien op een camping Prachtig uitzicht op de camping Je komt er wel met veel slinger bochten Camping om van te genieten

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Wiersma04-09-2017

Mooie camping

Prachtig gelegen, mooie schone camping. Een echte wandelcamping in de Pyreneeën.Super sanitair, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8karel12-02-2017

genieten en avontuur

fijn: - camping op mooie plek: tussen bergen aan wilde rivier - prachtige omgeving: bergen om te wandelen (start op 5 min. rijden) , raften etc. - vriendelijke eigenaars die met je meedenken - schone en moderne douches en toiletten - fijn zwembad op idyllische plek (omring door bergen met een waterval) - ruimte voor kids/tieners met tafeltennis e.d. - eenvoudig gezellig lekker restaurantje

tip: - vooraf boodschappen inslaan: in dorp alleen kleine supermarkt, in campingwinkel weinig (wel veel lekkere broodjes iedere ochtend) - niet de tomtom volgen! kijk naar de borden in het dorp! (richting natuurpark)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

8 tips over Camping Voraparc

• Mayke Herberts, 14-11-2019

Bij de receptie kunnen ze alle activiteiten in de omgeving faciliteren en organiseren: 4x4 jeep-excursies naar verschillende meren van het Nationaal Park (Sant Maurici, Ratera, Amitges, Black Lake, ...) met de mogelijkheid om de volledige route per jeep te maken of goed combineren met stukken te voet. Trektochten in het Nationaal Park. Culturele bezoeken (Romaanse kerken, Ecomuseum, tentoonstellingen, ...) Avontuurlijke sporten (raften, kajakken, bungeejumpen, quads, paardrijden, ...)

• Mimy-64, 09-08-2013

Prachtige wandelingen!

Restaurant Juquim http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g783976-d986907-Reviews-Restaurante_Juquim-Espot_Catalonian_Pyrenees_Catalonia.html Klein restaurant snel vol!! Rond 19.15 uur zijn = plek! Na 19.30 uur=vol!

Raften in Llavorsi. Vanaf 10 jaar.

• M. Kraan, 28-08-2012

Lekker eten in Espot? Restaurant Cal Juquim; Wijgaardslakken en de Estofado (stoofvlees)!

8 vragen over Camping Voraparc

• Annemiek van Nieuwkerk, 10-12-2019

tieners

is de camping ook geschikt voor tieners (16) ? En, ook belangrijk, is er een voetbalveld?

• fAM dIJKHUIZEN, 08-08-2018

Hondje

Dag, mag er een hondje mee op deze camping?

• martine, 09-07-2017

met caravan te bereiken?

Wij hebben een caravan en ik vroeg me af of deze camping met caravan te bereiken is.

Camping Voraparc info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200