Camping Voraparc

30 reviews over Camping Voraparc in het Nederlands

Geweldig!

M.r.,
26-8-2018

Prachtige camping op een schitterende locatie. Superschoon sanitair en hele aardige eigenaren. Omgeving is geweldig. Wandelingen in het nationaal park ook met kleuter goed te doen. Restaurantjes in t dorp zijn top. Kortom een aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, luxe, maar toch kleinschalige camping

Margreet,
16-8-2018

Prachtige camping, met mooi schoon sanitair. Wij hadden een mooie, hele ruime plek. De camping heeft ongeveer 200 plaatsen geloof ik, maar voelt klein aan.

Zwembad is heerlijk, mooie ligweide en prachtig uitzicht.

Vanaf de camping rijd je zo naar het nationale park, maar je kan er zeker ook naartoe lopen. Ook prachtig! In de omgeving genoeg dingen te doen, als je een beetje op onderzoek uit gaat.

Eigenaren zijn heel vriendelijk en denken mee. Zorgen goed voor hun camping.

En in de zomer 3x per week een knutseluurtje voor de kinderen, erg leuk. Meer animatie is ook niet nodig!

Ook is het een veilige camping voor (kleine) kinderen, ze vermaken zich er perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping

Jitske,
5-9-2017

De douches heb ik nog nooit zo schoon en mooi gezien op een camping

Prachtig uitzicht op de camping

Je komt er wel met veel slinger bochten

Camping om van te genieten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Wiersma,
4-9-2017

Prachtig gelegen, mooie schone camping. Een echte wandelcamping in de Pyreneeën.Super sanitair, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

genieten en avontuur

karel
12-2-2017

fijn:

- camping op mooie plek: tussen bergen aan wilde rivier

- prachtige omgeving: bergen om te wandelen (start op 5 min. rijden) , raften etc.

- vriendelijke eigenaars die met je meedenken

- schone en moderne douches en toiletten

- fijn zwembad op idyllische plek (omring door bergen met een waterval)

- ruimte voor kids/tieners met tafeltennis e.d.

- eenvoudig gezellig lekker restaurantje

tip:

- vooraf boodschappen inslaan: in dorp alleen kleine supermarkt, in campingwinkel weinig (wel veel lekkere broodjes iedere ochtend)

- niet de tomtom volgen! kijk naar de borden in het dorp! (richting natuurpark)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

geweldige camping: schitterende plaatsen en schoon

Harrie Kampinga
18-9-2016

Uitstekende camping, mooie ruime plaatsen, schitterend uitzicht, zeer schoon sanitair en vriendelijke beheerders.

Basic supermarkt aanwezig, met vers brood in de ochtend. Eenvoudig restaurant met prima, niet dure maaltijden.

Heerlijke plek van waaruit je het Nationale Park van de Pyreneen kunt bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

We hebben een paar nachten in een glamping tent doorgebracht. Prima ingericht, goede bedden. Schoon sanitair.

Heel vriendelijke campingeigenaren die beslist hun best doen om het hun gasten naar de zin te maken. Vooral sportieve wandelaars op de camping maar ook wel Spaanse gezinnen die om 10 uur 's avonds tot leven komen. Als je je daar niet aan ergert, is deze camping een absolute aanrader.

Met de jeeps omhoog is heel eenvoudig: de eigenaren bellen naar 'beneden' en binnen 10 minuten staat er een jeep op de oprit. We hebben de auto in deze week niet gebruikt.

Kortom: een prima camping!

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend

Yvonne
7-8-2016

Deze camping is uitstekend, maar erg vol. Er zijn maar weinig ruime plekken, met name boven sta je scheerlijn aan scheerlijn. Auto's ook nog op de plek. Het lijkt de Costa brava wel. Personeel is erg voorkomend. Sanitair is prima, helaas maar 1 haakje in de douche. Ruim voldoende activiteiten in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima faciliteiten

Rob
29-6-2016

1,3 km buiten Espot richting het nationaal park. Spreken goed Engels.

Gereisd met partner in juni 2016

Een prima onderhouden camping aan de rand van een schitterend natuurgebied. Wij waren in het voorseizoen (begin juni) waardoor nog niet alles open was. Zo wad het zwembad helaas buiten gebruik en ook het 2e sanitair gebouw. Voor onze dreumes van 18 maanden was er hierdoor minder te doen dan in eerste instantie verwacht, maar gelukkig kan hij zich prima vermaken. De wandelingen waren goed te doen, ook met kind op je rug en de omgeving is prachtig. Een echte aanrader dus. Wij zijn langer gebleven dan in eerste instantie gepland, gewoon omdat het er zo fantastisch mooi is

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voraparc in Espot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voraparc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.