Camping La Mola

Meer campinginfo

Contact

22 reviews over Camping La Mola

• 9Koen18-08-2019

Grandioze camping in supermooie omgeving

Een camping zoals een camping moet zijn!! Prachtig terrein met mooie begroeiing, fijne grasplaatsen. Plaatsen misschien niet zo groot, maar de eigenaresse zegt: pak maar zo veel ruimte als je nodig hebt, plaatsen zijn dus niet afgebakend. Sanitair om door een ringetje te halen. Leuk terras. Faciliteiten dik in orde: zwembad heerlijke temperatuur, groot voetbalveld, en voor onze tieners: heerlijke loungeruimte met WiFi. Op de camping vaak een lekker briesje, zodat het bij warm weer ook goed toeven is. Toen wij er waren ruim de helft Nederlanders. Omgeving is top. Nationaal park erg mooi. Veel verhalen over drukte gelezen, wij hebben er niets van gemerkt half juli. Geweldige mogelijkheden voor canyoning, rafting. Mooi meer in de buurt van de camping met verhuur van allerlei materialen. Temperatuur ‘s avonds ook prima. De omgeving is erg welvarend. De omgeving, maar in het bijzonder de camping, zijn een absolute aanbeveler!

• 9fam Jansen15-08-2019

Prachtige en schone camping in schitterend gebied

Heerlijke camping in echt een prachtig gebied. Vriendelijke eigenaren en zelden zulk schoon sanitair meegemaakt. Plekken onderin waren wel wat kleiner, maar neem de moeite om de plekken hogerop (naast het voetbalveld) op te zoeken, dat deel is rustiger en heeft veel grotere plaatsen. Hoewel naast de weg heb je daar echt helemaal geen last van. Leuke tennisbaan, je kan rackets huren voor 1 euro per stuk maar ballen die je er bij krijgt zijn echt heel oud. Beter zelf meenemen dus. Zwembad is groot genoeg maar niet verwarmd daardoor wel wat fris. De natuur is prachtig hier, heel veel mogelijkheden om te wandelen. De jeeps naar het meer zijn inderdaad tamelijk toeristisch maar als je de eerste neemt (9:00 uur) ben je nog praktisch alleen in het gebied. moeite waard om door de lopen naar de waterval en het volgende meer en dan via de overkant weer terug (info over wandelingen te krijgen bij bij informatiepunt van het natuurpark in Espot).

• 10Fam van ‘t Westende11-08-2019

Heerlijke camping in een fantastische omgeving!

Een zeer schone, nette camping in een prachtige omgeving waar veel te doen is. Maar je komt er ook heerlijk tot rust en voelt je snel op je gemak. Een goede mix van nationaliteiten, met name mensen die komen voor de natuur, activeiten en een heerlijke ontspannen vakantie. En zeer behulpzame vriendelijke lieve eigenaren die je altijd te woord staan en graag helpen waar het kan. Er wordt hard gewerkt door dit team om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ook qua prijs/kwaliteit is deze camping zeer schappelijk. Eten en drinken (van pizza tot Spaans culinair) kun je prima in Espot, op reviewsite staan de aanbevolen restaurants goed vermeld. Wij komen graag nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

• 9Van esterik31-07-2019

Super mooie en fijne, rustige camping

Mooi gelegen, schone, zeeer goed onderhouden en gastvrije camping. Wij hebben op la mola een gaios (huisje) gehuurd, maar zouden zo onze tent er neerzetten.

Rustige sfeer. Mooi en schoon zwembad. Ideaal voor een gezin zoals wij (5, 10 en 13 jaar). Relatief ruime plekken. Mooi terrein om te spelen en te voetballen. Echt een aanrader. Zeer gastvrije eigenaren!

• 5Eetgelegenheden

• 8Saskia Wiegant31-07-2019

Fabelachtige bergcamping

Gemoedelijke camping, hartelijke ontvangst, prachtig gewandeld naar de berghut d’amitges en bij son inde buurt. Heerlijk gegeten in het dorpje Espot bij Juquim! ‘S avonds tikje fris, maar verder prachtige plek om te vertoeven, ook voor onze kinderen die het heel gezellig vonden om met leeftijdsgenoten te kletsen, pingpongen etc... en had ik al vermeld hoe schoon het sanitair was?! Wij willen hier nog wel weer es heen!

• 2018
    8Annet05-08-2018

Mooie bergcamping!

Deze camping is echt een aanrader! In juli was het niet vol, en mochten we de plek en ruimte kiezen die we wilden. Eind juli werd het voller, maar zeker niet te druk. Het terrein is prachtig, veel schaduw en ruimte. Mooi zwembad, ook geschikt om baantjes in te trekken. Schoon sanitair. Winkeltje is fijn. Je kunt vanuit de camping mooi wandelen, en ook in de omgeving iets verderop vanuit espot (2km) kun je mooie tochten maken. In espot kun je ook heerlijk eten. Onze kinderen vonden het fijn dat er Nederlandse kinderen op de camping waren om mee te tafeltennissen of te voetballen.

• 9Jolanda30-07-2018

Idyllische camping in de Spaanse Pyreneeën

Mooie camping met gloednieuw toilet gebouw. Camping ligt aan een stroompje dat via poortjes te bereiken is. Leuk zwembad. In de buurt zijn voldoende activiteiten die te reserveren zijn via de camping en krijg je 10% korting. Erg genoten van de rust en ruimte. Er is geen animatie maar de kinderen hebben het ontzettend leuk met elkaar. Er staan ook alle nationaliteiten.

• 10Peter27-06-2018

Fantastic place

Mooie schone camping. Prijs prima.

Alleenreizend

• 2017
    8Diana06-08-2017

Heerlijke camping in de Pyreneeën

La Mola ligt goed, op loopafstand van Espot en is kleinschalig. Op 5 chalets na zijn er alleen kampeerplaatsen, die ruim zijn. De eerste dagen een mix van nationaliteiten, later meer Nederlanders. De aanwezigheid van grote groepen scouts en tieners veroorzaakt geen overlast, maar maakt het gezellig. Het zwembad is best koud, maar lekker. Je kunt er ook tennissen, tafeltennissen en er is een groot voetbalveld. Het sanitair is mooi en blinkend schoon. Dat vind je zelden zo. Het restaurant is niet zo goed, pizza's niet lekker, maar in het dorp kun je goed eten, zeker bij Joaquim (reserveren!). Vanaf de camping en/of Espot zijn veel mooie wandelingen te maken

• 9E. Bouwman05-08-2017

Heerlijk rustige camping in prachtige omgeving

Camping La Mola is een goed verzorgde, rustige plek om heerlijk te relaxen in een prachtige omgeving. Wij zaten deze week in een schone, nieuwe bungalow. De wandelingen naar én vanaf het Estany de Sant Maurici zijn zeer aan te raden. Maar wil je iets verder van de camping de omgeving verkennen, dan is het ook prachtig wandelen in de richting van Estany de Gerber.

• 9Eetgelegenheden

2 tips over Camping La Mola

• Peter van Oirschot, 09-09-2013

Wil je wandelen in de bergen, lekker eten in het dorp, relaxte camping die niet al te druk is?/

La Mola , zonder meer een aanrader. De omgeving is schitterend en je kunt het park met eigen vervoer tot een bepaald punt bereiken. Ook kun je met jeeps vanuit het dorp het park in en deze brengen je veel verder de bergen in zodat je heel mooi routes kunt wandelen. Alle routes staan goed aangegeven zodat je zorgeloos kunt gaan stappen. Houd wel het weer in de gaten dat slaat snel om in de bergen.

• Erik Spelt, 10-08-2015

Wandeltocht Alt Aneu Mountainbiken la Guingueta d'Aneu

2 vragen over Camping La Mola

• Diana, 31-10-2016

vergelijk met sol i neu

Is er iemand die zowel La Mola als Sol I neu camping heeft bezocht? En wat raad je aan (en waarom)?

• Dinie Derks, 03-01-2015

Leeftijd

Graag wil ik de gemiddelde leeftijd van de jeugd weten op deze camping?? Ook benieuwd naar de hoogteligging van de camping??

En zijn restaurants op loopafstand te vinden vanuit de camping??

groeten Dinie

Erik Spelt, 10-08-2015

Leeftijd van de kinderen toen wij er waren was met van heel klein tot 15/16 jaar oud. Onze kinderen 9,11 en 13 hadden vrij snel vrienden gemaakt. Voor wat oudere kinderen die uit willen gaan is dit niet echt een geschikte camping. Restaurants zijn wel even een eindje lopen. Espot is 4 of 5 km. Daar zijn een paar restaurants.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan