We hebben een aantal aanbieders voor Espot voor je op een rij gezet:

Reviews over Espot

Skigebied

Jolanda
    8-8-2018

Espot is een saai dorp waar weinig gebeurd. Het is een super mooi gebied om te wandelen, fietsen, raften, canyoning etc maar er zijn geen gezellige dorpjes om doorheen te slenteren of om naar de markt te gaan. Het lijkt meer een ski gebied waar toevallig ook in de zomer allerlei activiteiten worden georganiseerd.

Toeristisch, wintersport, in de zomer wandeldorp

Wiersma
    5-9-2017

Alles is er voor de toerist. Vanuit Espot kun je prima met een Landrovertaxi naar startpunten voor wandeltochten worden gebracht. . Het grenst aan een Nationaal Park. Dat is ook meteen het nadeel.Erg masaal en toeristisch en de landrovers vliegen met zware diesels heen en weer.

Voor wandelaars en natuurliefhebbers

Rick
    20-8-2016

Wij willen nog een keer terugkomen om een tocht verder het park in te maken door refugio te boeken. Die waren nu in hoogseizoen volgeboekt. In het park veel meren, watervallen, bloemen en beestjes te zien. Er zijn een paar restaurantjes als je zelf niet wilt koken. Reken op 18 euro pp

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Leuk, gezellig (wintersport)dorpje

Regine
    4-8-2014

Gezellig dorpje met een aantal restaurantjes. Een restaurantje met terras aan de doorgaande weg heeft een lekker keuzemenu voor € 17,00 (voor- hoofd- en nagerecht incl. fles wijn). Zie foto met stoofpotje van wild zwijn. In de omgeving veel vertier. Watervalroute, Congost de Montrebei in Tremp. Staat bijna nergens beschreven maar deze is spectaculairder dan de Gorges du Verdon. ZIE FOTO'S.

Gereisd Met partner in juli 2014

Ideaal voor wandelaars en natuurliefhebbers

Wentzel
    22-7-2014

Alhoewel ik geen uitgelezen wandeltype ben en ik hier een beetje bij toeval terecht kwam, had ik al snel in de gaten dat dit een geweldig mooi natuurgebied is. Als je het temperamentvolle zuiden wilt combineren met een verblijf in de bergen, dan kun je hier prime naar toe. Goedkoper dan Frankrijk en de route ernaar toe is veel sneller. Je rijdt via Toulouse en op Parijs na, is het voor de rest een rustige reis, in tegenstelling tot de route de soleil. Dus geen zwarte Zaterdagen. Bergen tot 3000 meter hoogte en een geweldig uitzicht. Een perfect beheert natuurreservaat met veel mogelijkheden tot wandelen en bergbeklimmen. Je kunt naar wens met landrovers naar boven gebracht worden en terug lopen (sportief hé) Het kan ook andersom natuurlijk. Voor ieder wat wils dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Espot scoort een 7,4 uit 10, op basis van 13 reviews