Reviews over Espluga de Francolí

fantastische plek - heel gezellig

Birgit Stuer
    5-8-2011

Mooi appartement, gezellige slaapkamers met mooie badkamer aan elke kamer. Totale sfeer van tuin en appartementen doet denken aan de "Provence". Fantastisch mooi gelegen zwembad. Alhoewel het restaurant normaal gezien gesloten was (zondagavond) deed men toch de moeite om ons te voorzien van (heel lekker) eten! Service was fantastisch. Keuken en living zijn klein maar dit stoorde ons niet vermits we er geen gebruik van gemaakt hebben. Wifi over heel het grondgebied van het hotel is top! Wij hebben al geboekt voor volgend jaar!!

Prima verblijf

Honing
    5-8-2011

Positief: tijdens de zomer 's ochtends en aan het eind van de middag kinderanimatie. Appartement met zitje onder schaduwrijke bomen leuk. Groot rechthoekig zwembad met gras. Speeltuin. Goed gratis internetverbinding in de appartementen. Tegen betaling kan ontbeten worden bij het hotel. Mooie omgeving (cultuur, bos, wandel- en wijngebied).

Negatief: Serviesgoed kan uitgebreider, geen bakker om de hoek maar op 3 minuten rijden van het dorp.

prijs - kwaliteit ok

isabelle van de voorde
    4-8-2008

pluspunten: zeer mooie ligging - prachtig zicht vanaf terras appartement - mooi gerenoveerd - vriendelijk onthaal - groot zwembad - mooie wandelingen in de buurt

minpunten: iets te veel appartementen - tijdens W.E. veel lawaai - zwembad gesloten om 19u30 - zwembad moet 1 u/dag gedeeld worden met vakantiekamp i/d buurt

Klein benedenappartement, ietwat donker maar ook beschaduwd

Ina Zut
    1-2-2006

Klein benedenappartement, ietwat donker maar ook beschaduwd. Eigen terras itt bovenappartementen. Geschikt voor kinderen 4-12 jr. om "los" te spelen. Bossig, niet al te ingericht & geregeld. Receptie: Spaans spreken helpt wel..

Zwembad op bepaalde tijden dicht en gedeeld met schoolklassen. Park heeft een beetje sfeer van vergane glorie, heel Spaans. Leuk buiten eten bij hoofdgebouw (beperkte kaart, wel sfeervol). Mijn kind (11 jr.) vond Villa Engr. heerlijk.

Espluga de Francolí scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews