Appartement Comte d'Empuries

11 reviews over Appartement Comte d'Empuries

• 2019
    5Eric Jansen05-08-2019

Nooit meer

Drama kamers zeer slecht hele week niet schoongemaakt werd in een zak toiletpapier aan de deur gehangen . Alles oud en vies douche verstopt balkon heel klein met 4 stoelen balustrade geheel verrot .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9EJK11-08-2018

Gelwedige appartementen.

Wij zaten in een mooi nieuw gerenoveerd appartement met airco, blok 6 3 hoog. Helaas geen lift , maar beweging is ook goed. Elke dag werd ons appartement schoongemaakt, bedden opgemaakt en nieuwe handdoeken, top. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, deze was elke dag goed. De receptionisten zijn super vriendelijk en waren behulpzaam. Auto kon geparkeerd worden op eigen terrein (€10,- per dag) . WaterWorld in de buurt. Strand is geweldig, ligbedden huren en liggen. Terras, supermarkt naast het complex. Diverse goede restaurants in het dorp, aanrader: Dorfhaus, Chinees Peking, div steakhousen. Prijzen van eten en drinken zijn scherp (drankje gem. € 2,- stuk, gem. prijs eten € 10,- pp), Helaas voor de kinderen , 16 en 19, geen disco. Op het strand een podium met s"avonds diverse bands. Strandtent La Bonita is een aanrader (iets duurder, maar zeer gezellig) Hele fijne week gehad,. Wij komen hier zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10J. De Wit18-08-2016

Heerlijke plek

Inrichting is gedateerd, maar schoon en ruim. Lekkere bedden. Omgeving van appartementencomplex super. Schoon. Naast het strand en aan de andere kant de winkel straat met restuarants en barretjes. Het personeel is super vriendelijk en de bedden worden iedere dag opgemaakt en de prullebakken geleegd en de badkamer schoon gemaakt. Bij in en uit checken hebben we de schoonmaakkosten niet hoeven betalen. Auto kan tegen betaling op hetterrein worden geparkeerd. Meeste mensen eten savonds in hun appartement dus tot half 12 is het gezellig rumoerig in het complex.ieder complex heeft zijn eigen zwembad en ook deze worden iedere dag schoon gemaakt. Als je met eigen vevrvowr gaat is er in de omgeving zat te doen en de andere costa's liggen vlakbij even als mooie baaitjes waar alleen spanjaarden komen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan volgend jaar weer naar dit appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 4Daan mommers19-07-2012

Om te slapen ok , niet meer dan dat

na 2 weken serignan besloten om het nederlandse weer nog even uit te stellen, en naar ampuria te rijden. Niets vrij, behalve dit complex. Voor 3 nachten 375 euro betaald. Veel te duur! Erg oud en klein. Vies, slaapbank voor mijn kinders te vies om op te zitten. Kozijnen rot. Stinken binnen. Zijn een dag eerder vertrokken. Ontzettend veel marokanen op doorreis naar hun ruma saja......

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8M. Wijnands11-08-2011

Prima appartementen complex voor jong en oud

Een prima complex midden in het centrum van Empuria Brava. Strand op 250 meter loopafstand. Drie zwembaden en miniclub. Appartementen zijn keurig ingericht en worden verhuurd door diverse bemiddelingsbureau's. Inrichting van keuken is wat minder maar je kunt voor niet veel geld goed buiten de deur eten in het dorp. Aanrader voor jong en oud. Rustig doch centraal van centrum, boulevard en strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Mildred18-08-2009

nooit meer!!!!

Wij zijn net terug uit Grand Reserva,een gedeelte van comte,en we hebben nog nooit zo'n waardeloos appartement gehad. De douche was na al die jaren nog steeds koud en ik ben daar meerdere malen voor op het kantoor geweest bij touroperatorf waar wij geboekt hadden,maar op de een of andere is het in die 2 weken niet gelukt om er wat aan te doen. Als je boekt bij onze touroperator en er staat "extra"bij het zwembad vergis je dan niet want dat kost gewoon 80euro p.p. voor 2 weken,nou wij waren met z'n vijven en dat kost dan dus gewoon 400euro extra om af en toe in het zwembad te kunnen springen. Nee we zijn al meerdere malen in Empuria brava geweest en ik zou zeggen ga liever naar de buren in Xons platja ook niet duur maar wel veel beter,enige minpunt daar is dat het kinderbad 1 meter diep is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 4S&C24-09-2005

Slechte service, appartement was niet netjes en schoon, klein, hele wankele meubelen, weinig warm water (net genoeg voor 1 douchebeurt door 1 persoon) Wel lekker dicht bij het uitgaanscentrum en strand.

Gereisd in september 2005

• 6Familie Lemmens02-08-2005

De receptie kende frans en engels en daar bleef het bij. De rest van het personeel kon geen letter frans. Het appartement was eigenlijk niet netjes, alsook de badkamer kon beter. Het buffet gaf alleen koude maaltijden en dit was zonder de sla te rekenen. De ligging was ideaal, niet te druk en alle shops en restaurants bij de hand, ook niet duur om een terrasje te doen.

Gereisd in augustus 2005

• 8monique28-03-2005

We zijn twee keer in het voorseizoen geweest. Dan is het er erg rustig, heb je het strand voor je alleen en de zwembaden ook. Bij de receptie spreken ze Engels. Als het vol zit in het hoofdseizoen lijkt het me minder leuk, nu was het met kinderen ideaal.

Gereisd in maart 2005

• 6Wiel Renneberg15-06-2004

Ik moet wel zeggen dat ik er vijf jaar geleden ben geweest. Hierna heb ik mij verdiept in een aantal andere appartement verstrekkers. Bij compte zaten we op twee kamers met een kleine douchebak aan de kant van het uitgaansleven. Met een dochter van twee jaar was dit niet te doen. Tot vier uur lawaai en daarna het lawaai van de schoonmaakdiensten. Dit alles voor toch wel een 700 euro via Vrijuit

Vanaf de jaren hierna huren we een appartement voor plusminus 800,00 euro direct aan het strand, drie slaapkamers, twee airco's afwasmachine , wasmachine en alle andere huishoudelijke benodigdheden wat je thuis ook hebt. en natuurlijk lekker rustig...

Geloof me dit is een enorm verschil!!!!!!

Gereisd in juni 2004

Appartement Comte d'Empuries info