Hotel Castell Blanc

9 reviews over Hotel Castell Blanc in het Nederlands

Vrij goed hotel !

Kenny
18-1-2011

Hotel Castell Blanc is een vrij goed hotel, maar een beetje van het centrum afgelegen, toch is het leuk om in de buurt te wandelen. Het is gelegen dichtbij een aerodrome, maar verder geen last van !

Niets is perfect en alles is goed

Bartholo
10-8-2010

Wij genieten, ipv af te breken. Voor een 3 sterren hebben we een prima tijd gehad. Bedankt aan het vriendelijk personeel.

Zeer goed bevallen

Kees
13-9-2008

Een ideaal punt als je van Salvador Dali een aantal zaken wil bezoeken (Figueras, Port Lligat en Pubol).

Kamers zijn heel ruim; schoonmaak is prima.

Diner bij halfpension was ook prima: elke dag keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 5 deserts.

Alleen jammer van de kartbaan en het nabijgelegen vliegveldje voor sportvliegtuigen.

Wij zijn van 15 t/m 23 september in Castell Blanc geweest

Anja en Ronald van Dijk
7-10-2007

Wij zijn van 15 t/m 23 september in Castell Blanc geweest. Inderdaad de ligging is niet fantastisch (naast een vliegveldje voor parachutisten) maar het lekkere eten en het vriendelijke personeel maakt veel goed!

Dit hotel is een prima uitvalsbasis om leuke dagtochten te maken of naar het strand van Empuriabrava te gaan.

Zomer 2007 dit hotel bezocht

Jopje
21-9-2007

Zomer 2007 dit hotel bezocht.

Het is inderdaad zoals al reeds genoemd, een gemiddeld hotel.

De kartbaan vlakbij het hotel, gaf echter veel geluidsoverlast.

Tevens heeft mijn echtgenoot, op de laatste avond, een bacterie (bleek na onderzoek door het ziekenhuis) door het vlees in het restaurant opgelopen.

Vogelliefhebbers komen hier wel aan hun trekken in het op 10 km. gelegen natuurgebied Aiguamolls de l'Emporda.

mevr de jong uit rotterdam ik was bij jullie in het hotel van 4aug tot en met 25 aug ik en mijn fam vonden het heel gezellig het eten nou ja wat anders veel vrienden gemaakt groeten fam de jong

Wij zijn in juni geweest hebben het er erg naar onze zin gehad ..Voor herhaling vatbaar wat ons betreft

Het eten was slecht, koud en ontzettend rare toevoegingen (b.v kip gevuld met zeevruchten!) wie verzint zo iets!

Niks paella, tappaz of een ander spaans gerecht.

Verder was onze mening dat men er niet echt op Hollanders zit te wachten. Zeer veel Franse en luidruchtige Engelse gasten. Voor ons geen vakantie voor herhaling!

Dit hotel is een gemiddeld ***hotel dat uit het centrum gelegen is en dus niet op wandelafstand van strand en centrum. Het heeft wél een grote parking, maar het is zoeken voor een plekje in de schaduw. Alles is gemiddeld, zonder te kunnen zeggen uitgesproken slecht of goed: het eten, de kamers, het zwembad. Nu de prijzen van het hotel recent zijn opgeslagen misschien toch maar eens zien of er niets beters is in de driesterrenklasse.

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Blanc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castell Blanc in Empuria Brava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castell Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castell Blanc scoort een 7.11 uit 10 op basis van 9 reviews.