Hotel Le Meridien Ra Beach & Spa

Hotel Le Meridien Ra Beach & Spa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Ra Beach & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Le Meridien Ra Beach & Spa in het Nederlands

We had a really good time

Karin
17-7-2015

A wunderfull hotel. On one of the nicest beaches of Spain. We enjoyed our stay a lot. No questions were to much for the staff. The spa And beauty were great. The restaurants of good quality. The rooms are a little bit old perhaps. The facilities on the beach were outstanding. With a lot of Thanks to Mustafa. Every day a warm welcome from him. He really cared about his guest on the beach. At our service 7 days a week. Gave every guest the facilities they needed. He made the beach a special place to be.

Mooi Luxe Hotel - Wel iets te duur

Arnaud
22-6-2013

Horel Le Meridien ligt op het einde van de boulevard van El Vendrell, eigenlijk min of meer tussen de appartementen van de Spanjaarden. Het is een luxe hotel met zeer mooie ruime kamer. De inrichting van het hotel is uitermate strak en modern terwijl het voor een deel in een oud pand zit. De bediening is erg correct en een tikkie formeel. Het strand voor de deur is echt geweldig en ze hebben een bar op het strand, zodat je niet elke keer met je vieze voeten naar binnen hoeft. Het eten is 's avonds prima, maar het ontbijt & lunchbuffet zijn niet om over naar huis te schrijven. Veel warme producten zijn om 07:30 al koud omdat ze veel te ver van de warmhoudlampen liggen. De prijzen van de roomservice gaan we het niet over hebben: 30 euro pp voor een ontbijt op de kamer. Tja. Er is verder een mooie spa aanwezig en een zwembad op het dak. Ook zijn er veel vergaderruimtes & zakelijke services beschikbaar Ergo: Een erg mooi hotel, maar sommige zaken zijn er echt te duur.

Gereisd Zakelijk in juni 2013

Fantastisch hotel

Ron
25-7-2012

Het hotel ligt een beetje verborgen aan het einde van de boulevard. Eenmaal op het terrein val je van de ene verbazing in de andere, prachtig ruime lobby, schitterende kamers, super zwembad op het dak, geweldige restaurants, wat wil je nog meer. Personeel was zeer behulpzaam en correct, eten was heerlijk, het buffet (daarmee doe je het eigenlijk tekort) was fantastisch, kleine porties van zeer hoog niveau. Dan heb ik het nog niet eens over de welness gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

zeer luxe hotel ben een hele mooie spa waar je echt alles

veerman
29-5-2007

zeer luxe hotel ben een hele mooie spa waar je echt alles kan doen wat er maar is in de wereld, alleen het eten was te chic. 5 min. lopen van het centrum van El Vendrell en aan het strand dus beter kan niet. Ik zou hier niet met kinderen naartoe gaan hier is het te rustig voor.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

heerlijk luxe hotel, ideaal gelegen aan een breed ruime 2

Bas
13-8-2006

heerlijk luxe hotel, ideaal gelegen aan een breed zandstrand. ruime kamers met luxe badkamer. drie restaurants waarvan 2 aan het strand gelegen zijn. er is ook een fantatische spa aanwezig.

Gereisd Anders in Sun Aug 13 2006 11:01:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Ra Beach & Spa in El Vendrell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Ra Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.