We hebben een aantal aanbieders voor El Vendrell voor je op een rij gezet:

Zonuren5h7h7h8h8h10h11h9h8h7h5h5h
Zeewatertemp (℃)14°14°14°15°17°22°24°26°24°22°19°15°
Dagen regen627774447566

Reviews over El Vendrell

Heerlijke vakantie, we hebben genoten!

Familie Kremer
    23-7-2019

We komen net terug van een heerlijke vakantie. Zwembad was fijn en het strand was echt top. De weg oversteken en daar was het zand strand, je kunt ver de zee in lopen, echt ideaal. Twee leuke dorpjes op loopafstand. Bij de receptie en in de winkel zijn ze erg vriendelijk. Wij gaan volgend jaar weer.

Wel aardig

Janssen
    22-2-2017

Aardig plaatsje. Wel erg druk in het hoogseizoen. Het ligt aan een mooi strand met fijne zee. Winkeltjes zijn wat standaard. Genoeg restaurantjes maar je moet wel weten waar je zijn moet. En dan nog op tijd zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plaats

Harry Wigchert
    19-2-2017

Ell Vendrell is een prachtig plaatsje op fietsafstans van Calafell en Coma Ruga. Fietspad door de wijnvelden en olijfbomen. Het is een historisch plaatje met een oud centrum en prachtige Kerk. Veel terrasjes en restaurants waar je voor schappelijke prijzen kunt vertoeven. De markt is op vrijdagmorgen en duurt tot 13:00 uur. Veel groenten, een gemeentelijke versmarkt waar vis, kip en vlees wordt verkocht. Verder is er een grote kledingmarkt. Een aanrader is het "menu del Dia". Tussen 13:00 en 16:00 uur kan in de meeste restaurants voor een gemiddeld bedrag van €11,00 een driegangenmenu menu worden genuttigd, dit incl. een fles wijn en een fles water per twee personen. Het klimaat is geweldig en vergelijkbaar pet Benidorm. Scheelt ongeveer twee graden. In de omgeving zijn diverse musea, watervallen, een grote kartbaan en speeltuin te vinden. In het voor en naseizoen kan over een grote afstand langs het strand van de Costa gefietst worden. Een aanrader is de Romeinse straatprocessie op goede vrijdag vanuit de historische kerk in het centrum. Voorafgaande hieraan koorzang (passiemuziek) in de oude straten van Ell Vendrell.

Gereisd Met partner in mei 2016

Super leuke plaats

Raymond, Maritza &Kyano
    7-1-2017

Zeer leuke en gezellige plaats. Uitgaan leven is heel weinig. De stranden zijn geweldig breed en je ligt niet op en in elkaar.

Winkels zijn op loopafstand, supermarkten zijn ook op korte afstand.

De markten zijn ook heel gezellig om.overheen te wandelen.

Hier in El Vendrell voel je je nog heerlijk in Spanje.

We komen in 2017 weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Echte Spaanse plaats met veel Moslims.

Wilma Cleuren
    24-9-2015

Op vrijdag markt en dan zijn er ook veel moslims die naar de Moskee gaan. Deze heren zijn zeer onvriendelijk tegen vrouwen en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Mooi strand in San Salvador en Comarruga. Prima, goede en niet dure chinees bij het spoor, aanrader!

Gereisd Met partner in september 2015
El Vendrell scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews