Camping Port de la Selva

2.9Onvoldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), El Port de la Selva

Op vakantie geweest naar Port de la Selva?

2.9Onvoldoende

• 1.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping Port de la Selva

• 8Erik10-09-2016

Fijne camping in prachtige omgeving

Bij aankomst zagen we een schilderachtig vissersdorpje. De camping ligt vlakbij het centrum waar gezellig restaurantjes zijn. Je kunt overal prachtig snorkelen en op het strand is er verhuur van surfplanken etc. De camping heeft ruime plaatsen met aardig personeel (waarbij de vriendelijk Nederlands sprekende medewerker ons heeft geattendeerd op allerlei mooi plekjes in de omgeving). Er is een mooi zwembad, een verassend grote campingwinkel en een poolbiljart. Verder een gezellig terras waar goed gegeten en gedronken kan worden. Het sanitair is niet nieuw maar keurig schoon. De douche is qua temperatuur niet altijd goed te regelen. De wifi is gratis en er is goed bereik. Ook onze 2 puber dochters van 16 en 14 hebben zich prima vermaakt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 3Familie Dicks29-08-2010

In één woord; afschuwelijk

We schrokken ons kapot toen we aankwamen. Onvriendelijk en ondeskundig personeel, een smerig zwembad, en dito sanitair. Rumoerige gasten en slaande toiletdeuren tot 5 uur 's ochtends vergezeld van een penetrerende putgeur. En dat voor 61 euro per nacht! We zijn meteen naar een andere camping gegaan. We stellen echt geen hoge eisen, maar een schoon toilet en een rustige nacht is tot echt wel het minimum.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Thomassen11-08-2010

Heerlijke plek om je vakantie te vieren

3 weken op deze leuke, gezellige camping gestaan Gelegen op loop/fietsafstand van het mooie dorp met leuke restaurantjes Leuk voor kinderen tot ca 12-13 jaar, een zwembadje, biljart en tafelvoetbal zijn aanwezig. Begin juli was het nog niet druk op de camping, eind juli werd het iets drukker. Omgeving is geweldig, fietsen en wandelen is vanaf de camping een aanrader. Vergeet niet om ook naar Selva de Mar en naar het klooster te gaan !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Danielle06-10-2009

leuke camping in mooie omgeving

De camping hebben wij bezocht in het hoogseizoen, het was dus erg vol en dat met de kleine plekken sta je wel erg dicht op de buren. De auto's stonden dan voor de plek dus keek je tegen een straat van auto's. We hebben het er wel goed gehad, het dorpje en strand zijn goed te lopen, maar bij het strand was ook een groot parkeerterrein dus dat kon ook prima. Het is zeker geen mega camping en het dorpje is ook gezellig en zeker niet te touristisch. De omgeving en de kust is prachtig en we zijn dus ook veel op pad geweest. Onze hond was ook welkom op de camping, maar niet op het strand

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2009

• 8van Laarhoven24-08-2009

Fijne camping, echt tussen de Spanjaarden.

Camping El Port de la Selva is een aanrader voor iedereen die van het echte Spanje houdt. Geen massa-camping, maar nog echt gezellig, niet te groot. Vriendelijke buren en prettig personeel die je graag proberen te helpen, ook al spreek je de taal niet goed. Weinig vertier voor de oudere jeugd, behalve het zwembad. Plaatsen zijn niet heel erg groot, maar je kunt je auto altijd ergens anders parkeren, zodat die niet op de plek hoeft te staan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10Ann-Sofie Boussu31-03-2008

heerlijke camping !! alles is zeer handig, leuk stadje en veel kortbij gelegen, voor iets anders moet je wel een hele afstand rijden

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in maart 2008